225MHZ HT * 11 MP. Vdim 2.8V Timings: 2-3-3-6.
Temeratuur zit hier +- 40-56°
Maar men gfx kaart koelt niet meer normaal idle 60°. Stressed 78°

.
Door wat kan dit komen? Teveel coolingpasta? Ik heb op men core genoeg coolingpasta opgedaan (mss teveel?, kan jij je core nog zien zo het nvidia afbeeldingkje.) eerste keer starte gaf hij 48°. Daarna liep het direct omhoog naar 60°. Khad hem er wel direct terug ingestoken nadat ik men coolingpasta had aangebracht. Maar is het erg dat aan de rand van de core ook zo een beetje coolingpasta zit?
Troid