Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Web Wiper zei:Heel tevreden over ... 41 idle / 55 stressed
Staat op max fan speed maar gebruik wel de Smartfan-instelling uit bios waardoor ie zelden aan max draait ...
mvg
Web Wiper
Dei Infitiator zei:Mijn cpu is nu ook 29° idle ...XP120 he
*edit*
blijkbaar 28°![]()
Fr@gsta zei:Zetten jullie 2D voltage ook op 1.4V?

metreox zei:nee ik niet kzit toch altijd in 3d mode
Web Wiper zei:Heel tevreden over ... 41 idle / 55 stressed
Staat op max fan speed maar gebruik wel de Smartfan-instelling uit bios waardoor ie zelden aan max draait ...
mvg
Web Wiper
neeFr@gsta zei:Ge forced de graka altijd in 3D mode te werken ofzo?
voor zover dak weet kan nibitor zelf geen bios inlezen.V_A_L zei:Ik heb nen POV 6800gt.
Ik start nibitor v19, maar da prog leest/geeft geen waarden.
Ik kan ook geen bin/rom files inlezen want dan geeft da prog errors.
Hoe laat ik da prog werken?
blasfie zei:hier op standaard koeling aan ultra speeds, dus 400/1100
nog niet hoger geprobeerd
is een aopen
jer zei:momenteel staan Web Wider en Xeon? aan de leiding :
Web Wider = 425MHz / 1.15GHz
Xeon? = 420MHz / 1.20GHz
beide gebruiken ze een POV GeForce 6800 GT 256MB en 1.4V
wie zal de race winnen ??? stem nu !
jer zei:wa is nu het beste ?
1. standaard bios niets veranderen (blijft dus 1.3V)
2. standaard bios aanpassen naar 1.4V
3. 6800Ultra bios installeren @ 1.3V
4. 6800Ultra bios installeren @ 1.4V
jer zei:dus 1.4V nemen ?