Archief - 6800GT oc'en

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

***ARF***

Legacy Member
kzen der nog wa naar aant zoeken maar die 1.4 da ge aanpast is enkel voor gpu dacht ik
ben nog wa aat zoeken of ik voor mem ook eventueel kan aanpassen

temps zijn hier 50°idle en 69° stressed
met standaard koeling

corvette

Legacy Member
Web Wiper zei:
Heel tevreden over ... 41 idle / 55 stressed
Staat op max fan speed maar gebruik wel de Smartfan-instelling uit bios waardoor ie zelden aan max draait ...

mvg
Web Wiper

redelijk warm...

xeon? de zijn draait aan 2.6ghz aan 47°C stressed?? geloof et niet echt..

ik haal nu ongeveer 40°c idle en 63°c stressed. (boxed cooler fan 5500rpm)

Fr@gsta

Legacy Member
Web Wiper zei:
Heel tevreden over ... 41 idle / 55 stressed
Staat op max fan speed maar gebruik wel de Smartfan-instelling uit bios waardoor ie zelden aan max draait ...

mvg
Web Wiper

Hebt ge de backplate van de Neo2 moeten verwijderen om dieje Zalman te installeren?

V_A_L

Legacy Member
Ik heb nen POV 6800gt.
Ik start nibitor v19, maar da prog leest/geeft geen waarden.
Ik kan ook geen bin/rom files inlezen want dan geeft da prog errors.
Hoe laat ik da prog werken?

***ARF***

Legacy Member
Fr@gsta zei:
Ge forced de graka altijd in 3D mode te werken ofzo?
nee
zolang ge in windows zit gaat dene gewoon op 2D werken omda da meer dan snel genoeg is
als ge een game opstart gaat hij automatisch naar de oc'de 3D instellingen.

V_A_L zei:
Ik heb nen POV 6800gt.
Ik start nibitor v19, maar da prog leest/geeft geen waarden.
Ik kan ook geen bin/rom files inlezen want dan geeft da prog errors.
Hoe laat ik da prog werken?
voor zover dak weet kan nibitor zelf geen bios inlezen.
ge moet diene dus zelf derafhalen en op een disket zetten me nvflash ofzo
en dan openen met nibitor en bewerken
opslaan
en trug flashen naar de graka

ik heb den 1.7 gebruikt en alles was in orde
als u nibitor foute geef down er dan gewoon ne andere

jer

Legacy Member
momenteel staan Web Wider en Xeon? aan de leiding :
Web Wider = 425MHz / 1.15GHz
Xeon? = 420MHz / 1.20GHz
beide gebruiken ze een POV GeForce 6800 GT 256MB en 1.4V

wie zal de race winnen ??? stem nu !

blasfie

Legacy Member
hier op standaard koeling aan ultra speeds, dus 400/1100

nog niet hoger geprobeerd

is een aopen

***ARF***

Legacy Member
en den deze moet ook nog beginne hé :D
heb er mij nog ni mee bezig gehoude
gewoon bios aangepast naar 1.4V en draait nu op 425/1100
nog ni hoger geprobeerd, als ik ne keer ne dag tijd heb verder doen

is ne leadtek btw

jer

Legacy Member
wa is nu het beste ?

1. standaard bios niets veranderen (blijft dus 1.3V)
2. standaard bios aanpassen naar 1.4V
3. 6800Ultra bios installeren @ 1.3V
4. 6800Ultra bios installeren @ 1.4V

corvette

Legacy Member
jer zei:
wa is nu het beste ?

1. standaard bios niets veranderen (blijft dus 1.3V)
2. standaard bios aanpassen naar 1.4V
3. 6800Ultra bios installeren @ 1.3V
4. 6800Ultra bios installeren @ 1.4V

ik dacht gewoon de standaard bios aanpassen.
de timings van het ram op de ultra bios zijn laxer dacht ik..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan