Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Deze twee zijn vandaag aangekomen. Shenmue ga ik zeker nog vandaag beginnen!

DSC01942.jpg

Cruez

Legacy Member
Heb deze week super punch out voor SNES gevonden.

11,5 incl betaald met het boekje erbij.

Trouwens een vraagje, waar vind ik eigenlijk richtprijzen voor games?

Ringo

Legacy Member
Ebay gebuik ik meestal hiervoor => uitgebreid zoeken en dan de verkochte items bekijken. Is niet altijd een correcte houvast maar het biedt wel wat inzicht.

Cruez

Legacy Member
Ringo zei:
Ebay gebuik ik meestal hiervoor => uitgebreid zoeken en dan de verkochte items bekijken. Is niet altijd een correcte houvast maar het biedt wel wat inzicht.

hmm wist niet dat je verkochte items kon opvragen?

zal ik even checken. Bedankt!

Ringo

Legacy Member
Er is zoveel dat je kunt op ebay dat eigenlijk ietwat ongeoorloofd is, het opvragen van afgelopen biedingen van een gebruiker bvb.

Nirron

Legacy Member
SNES (PAL) boxed games

- Mortal Kombat
- Pac-Attack
- Kick Off 3

En dan nog een redelijke retro aankoop.

IMac 3G toetsenbord + muis (puck) beide in Bondi Blue.
Mijn iMac 3G zelf is Indigo, maar kwam zonder toetsenbord of muis.

profsteenmarter

Legacy Member
juist terug van de garage verkoop in opglabbeek, niet veel te zien qua retro gaming maar toch iets retro related meegepakt... tis al lang geleden dat ik nog eens iets heb gekocht :)
3521405195_b36269382f.jpg

sluysen

Legacy Member
Nirron zei:
SNES (PAL) boxed games

- Mortal Kombat
- Pac-Attack
- Kick Off 3

En dan nog een redelijke retro aankoop.

IMac 3G toetsenbord + muis (puck) beide in Bondi Blue.
Mijn iMac 3G zelf is Indigo, maar kwam zonder toetsenbord of muis.

Waarvoor gebruik je die 3G, want ik vind dat de coolste mac ooit gemaakt :p
Maar hetgeen erin zit is wel niet echt bruikbaar de dag van vandaag vermoed ik?

Nirron

Legacy Member
Gewoon om te hebben en af en toe ga ik ermee online.
Heb hem wel ge-upgrade tot 1GB ram en moet eens zijn software goed updaten.

Mikadoez

Legacy Member
Een heleboel: Nes (The Adventure of Link, Punch-Out), SNES (MKIII, Biker Mice from Mars), Gamecube (Tales of Symphonia, MGS: Twin Snakes, ...) en Xbox (Shenmue II, Panzer Dragoon Orta...). Daarnaast ook nog wat N64 games (Mario Party 3, Paper Mario, Conker's Bad Fur Day, ...). Veel te veel en duur (vooral de N64-games) om goed te zijn voor de bankrekening :( Binnenkort mss een foto van alles samen, omdat alles opsommen toch maar een beetje saai is :)

Yuri

Legacy Member
Mikadoez zei:
Een heleboel: Nes (The Adventure of Link, Punch-Out), SNES (MKIII, Biker Mice from Mars), Gamecube (Tales of Symphonia, MGS: Twin Snakes, ...) en Xbox (Shenmue II, Panzer Dragoon Orta...). Daarnaast ook nog wat N64 games (Mario Party 3, Paper Mario, Conker's Bad Fur Day, ...). Veel te veel en duur (vooral de N64-games) om goed te zijn voor de bankrekening :( Binnenkort mss een foto van alles samen, omdat alles opsommen toch maar een beetje saai is :)

Ben benieuwd. :D

sluysen

Legacy Member
Om 3u toch nog besloten om eens te gaan zien naar de binnen rommelmarkt in jabbeke.
Totaal niet gehoopt op loot, en toch :D. Alles 4€ stuk btw

Game & Watch Snoopy Tennis (enkel G&W)
Game & Watch Octopus (enkel G&W)

Age Of Empires Gold Edition (Big Box)
T2 Judgement Day (Big box)

Funny is, die T2 is op floppy, zowel op 3.5" als op 5.25" floppys :D ik mag al blij zijn als ik hier nog een 3.5" floppy drive zal vinden :p

Ook wel raar dat ik pas na 2 jaar rommelmarkten doen plots 3 game & watchen vind op 2 weekends tijd. Als ik zo zie vragen ze op ebay soms 50€ voor enkel de G&W, maar ik vermoed dat de echte waarde ergens de helft is?

reactor

Legacy Member
It's all about luck ! ;)
Mooie vangst trouwens.

Wat betreft de waarde ervan,het is een beetje afhankelijk van model.
De ene is wat zeldzamer dan de andere.
Gemiddeld zal een unboxed exemplaar wel voor 25 a 30 euro de deur uit gaan denk ik (wel met batterijklepje en serialnr).

Ik heb er zelf eentje gekregen die blijkbaar redelijk zeldzaam is (Judge green) die gaat wel rond de 90 euro unboxed.
En de mijne is boxed. :p

Foxxer

Legacy Member
Doosje van 6 bemachtigd...
Arme bankrekening. Prijsverschil was klein genoeg om een doos te nemen ipv 1 stuk...

2r6mr06.jpg


1zlpt0j.jpg

Foxxer

Legacy Member
400 euro :sad:

Maat van mij geraakt aan oude stock overschotten en die vertelde me dat hij nog een grote doos F-zero had... met 6 doojes Fzero...
Anders was het 150/st. Kon ik evengoed een doosje nemen...

Heb er nu wel over, kzal wel een thread maken in B&S.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan