Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killyourzone

Legacy Member
Na lange tijd nog eens GBA games gevonden die ik wou hebben:
nqqy2r.jpg

Stomme sticker op Street Fighter :angry:

KillingRaptor

Legacy Member
Metroid Fusion is echt een vette game! SFA3 is ook een hele goeie port, heb die hier ook liggen.

KillingRaptor

Legacy Member
Zou kunnen hoor, nooit die versie gespeeld. En mijn PSP is gesneuveld dusja (heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om een nieuwe te halen :p).

red Bulleke

Legacy Member
Dustar zei:
Ja, het ziet er me wel een leuk ding uit. In de loop van de week eens al die software bekijken en op internet eens kijken wat ik er allemaal verder mee kan doen. Naar het schijnt moet ie ook aan een vga scherm kunnen gehangen worden ( momenteel gebruik ik de RF kabel en sluit ik 'm aan op de tv ).

Maar nu begint het wat moeilijk te worden hier. Kan met m'n pc en homecomputer spullen al een kleine kamer vullen... bovenop de kamer die al vol staat met m'n Sega stuff :-) .

Als je ooit specifieke vragen hebt, lemme know. Ik ben vrij goed op de hoogte (of 'k maak het mezelf tenminste toch wijs) ;)

Nirron

Legacy Member
Nog een paar boxed PAL SNES games erbij..

- Goof Troop
- Donkey Kong Country 2

Dustar

Legacy Member
red Bulleke zei:
Als je ooit specifieke vragen hebt, lemme know. Ik ben vrij goed op de hoogte (of 'k maak het mezelf tenminste toch wijs) ;)

Ah, good 2 know :-) . Handig zou zijn als ik de Amiga op een gewoon (TFT ) scherm zou kunnen aansluiten, met VGA bijvoorbeeld. Heb jij hier ervaring mee?
Een TFT scherm neemt nu eenmaal veel minder plaats in dan een TV :-) .

red Bulleke

Legacy Member
Jups,
daarvoor heb je een scandoubler / flickerfixer voor nodig. Let wel, de meeste modellen hiervan vereisen wel dat je de A603 Memory Expansion hebt geinstalleerd in je amiga 600.
De scandoubler zelf is een extern toestelletje
http://www.rabayjr.com/Amiga/Scandoubler externo.jpg

Uiteindelijk gaat je dit wel een zeer aardige duit kosten en moet je wss de case van je A600 aanpassen om de hele zwik nog dicht te krijgen. Ik meen me te herinneren dat de floppy drive uit je A600 moet als je die memory expansion erin wil krijgen. Nadelen van een kleine case he ;-)

Als je al deze dingen in overweging neemt, zou ik toch opteren om via RF te blijven werken (of een A520 tv modulator waardoor je van tulpstekkers naar scart kan overgaan). Voordeel van die tv modulator is dat je je gele plug via scart naar je tv kan jagen en de witte en rode sound plugs kan linken naar je stereoinstallatie of home cinema. Dan komt de pure sound processing van je amiga pas echt tot z'n recht :)

red Bulleke

Legacy Member
Back to retro buys :)
Ik heb mijn laatste aankopen voor jullie in beeld gebracht. Vooral die Buggy Run en beide nes games maken me enorm happy :)

DSC02430.jpg


DSC02428.jpg


DSC02431.jpg

Private Joker

Legacy Member
Ben blij voor je dat je die Buggy Run binnen hebt. Geen eenvoudige titel om binnen te halen!

Ik heb gisteren een pakketje vanuit Duitsland binnen gekregen met 3 SMS en 3 SMD games. Allen CIB en in zeer goede staat. MD games had ik nog niet, Home Alone moest ik de handleiding nog hebben en de andere twee de cover of handleiding vervangen.

l15nU.jpg


- Phantom 2040
- Eternal Champions
- Turtles Tournament Fighters
- Home Alone
- Das Dschungelbuch
- The Ottifants

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Back to retro buys :)
Ik heb mijn laatste aankopen voor jullie in beeld gebracht. Vooral die Buggy Run en beide nes games maken me enorm happy :)

Oddworld en zijn inhabitants! :bow:
Dat je die nog niet had...

Nirron

Legacy Member
Onverwachte bonus bij een SNES pakket dat ik heb gekocht.

Dacht dat het 2 gewone controllers waren, maar blijkbaar niet.
Een controller ervan is een asciiPad die ik dus nog niet had.

Niet echt enorm speciaal, maar had het nog niet.
En is een officieel licensed by Nintendo product.

Asciiware%20asciiPad%20_z1.jpg


Zal mij zeker wel veel game plezier geven! :)

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik heb gisteren een pakketje vanuit Duitsland binnen gekregen met 3 SMS en 3 SMD games. Allen CIB en in zeer goede staat. MD games had ik nog niet, Home Alone moest ik de handleiding nog hebben en de andere twee de cover of handleiding vervangen.

Phantom 2040 kom je niet te vaak tegen, spel zelf is helaas een redelijk cheapass arcade platformer, de animatiereeks zelf is niet veel beter...
Ottifants is een leuke, maar in die stijl verkies ik toch de almachtige James Pond als Robocod. (Robocod intro theme was vroeger mijn 'ringtone' http://www.youtube.com/watch?v=C6mPGYm_w-k op 28", nog altijd één van mn favo deuntjes :-))

Ingis

Legacy Member
niet echt retro .. maar was daarstrx in gamemania om mijn AC3 te bestellen en stond daar Resident Evil Revelations met circle pad pro voor 3DS 2dehands. Er is nu een bon in de GM folder voor -20% op 2dehands. Vriendelijke man achter balie heeft mij het spel even laten spelen met die pad en omfg ... het speel echt goed en grafisch is het echt ook nice... ik moest het hebben. Dus ja ....

KillingRaptor

Legacy Member
Circle Pad Pro is inderdaad echt goed ja, en ligt ook super in de handen! Speel Metal Gear Solid: Snake Eater 3D ook met de CPP en werkt ook hemels.

Hoeveel stond dat pakket nog tweedehands? Ben wel eens benieuwd.

KillingRaptor

Legacy Member
Valt op zich nog mee, heb de mijne nieuw gekocht in Dreamland voor €60.

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
Oddworld en zijn inhabitants! :bow:
Dat je die nog niet had...

Heb hem als jonge gast ooit gehad en domweg verkocht :( Was nu de laatste oddworld game die ik nog ontbrak over alle platformen heen (uitgezonderd die GB versie that is).

Ingis

Legacy Member
hebben er ook nog de preorder bonus bij gekregen (die speciale hoes + poster) + preorder bonus van Kid Icarus
had er toch nog ene over van elk zei m :) waar een vriendin nie allemaal goed voor is

Nirron

Legacy Member
Paar CD-i games erbij, maar zelf nog steeds geen CD-i console om ze te spelen. :(

- Dragon's Lair (recent op Ebay verkocht voor €23,99)
- Inca
- Family Games II
- Christmas Crisis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan