Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Metroid Fusion is echt een vette game! SFA3 is ook een hele goeie port, heb die hier ook liggen.
Dustar zei:Ja, het ziet er me wel een leuk ding uit. In de loop van de week eens al die software bekijken en op internet eens kijken wat ik er allemaal verder mee kan doen. Naar het schijnt moet ie ook aan een vga scherm kunnen gehangen worden ( momenteel gebruik ik de RF kabel en sluit ik 'm aan op de tv ).
Maar nu begint het wat moeilijk te worden hier. Kan met m'n pc en homecomputer spullen al een kleine kamer vullen... bovenop de kamer die al vol staat met m'n Sega stuff.

red Bulleke zei:Als je ooit specifieke vragen hebt, lemme know. Ik ben vrij goed op de hoogte (of 'k maak het mezelf tenminste toch wijs)![]()
. Handig zou zijn als ik de Amiga op een gewoon (TFT ) scherm zou kunnen aansluiten, met VGA bijvoorbeeld. Heb jij hier ervaring mee?
.
red Bulleke zei:Back to retro buys
Ik heb mijn laatste aankopen voor jullie in beeld gebracht. Vooral die Buggy Run en beide nes games maken me enorm happy![]()


Private Joker zei:Ik heb gisteren een pakketje vanuit Duitsland binnen gekregen met 3 SMS en 3 SMD games. Allen CIB en in zeer goede staat. MD games had ik nog niet, Home Alone moest ik de handleiding nog hebben en de andere twee de cover of handleiding vervangen.
)vidiot zei:Oddworld en zijn inhabitants!
Dat je die nog niet had...
Was nu de laatste oddworld game die ik nog ontbrak over alle platformen heen (uitgezonderd die GB versie that is).