Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Exasephiroth zei:

Zijde daar weer?
Gij weet goed genoeg da ge zelfs op 1 spelleke me torenhoge shipping en douanekosten zit. Ik bestel nooit iets uit de Us.

Stopt me wenen, ge zijt echt een klein kind man, elke keer ik iets post zit ge te wenen op alles. Grow up en get a life.


SNES F-ZERO STILL SEALED MINT NINTENDO USA VERSION | eBay

als ge dan toch me prijzen smijt, geef er dan ineens uit de EU.

Private Joker

Legacy Member
Als ge er 400 Euro hebt voor betaald, waarom vraagt ge er dan "maar" 50 Euro voor per stuk? Dan kon je ineens die 150 Euro per stuk betalen aan je maat hé. Minder gezever hier en moeite voor verkoop.

Nog steeds veeeel goedkoper als je een doos van 6 laat overkomen uit de States.

Foxxer

Legacy Member
Be me f*cking guest Om dingen uit de states over te kopen, maar dat doe ik niet.
Moet ik me hier echt gaan verantwoorden en een factuurke tonen ja?

Jezus christus wa voor kinders zijn da hier?

Dus omda ik voor 1 keer minder vraag is het weer niet goed?

Mensen genoeg die afraden om uit de states dingen te halen ze...

Private Joker

Legacy Member
Rustig kerel, uw reactie getuigt van meer volwassenheid anders.
Ik zeg gewoon hoe ik het zie en voor mij klopt er iets niet aan je verhaal. Het feit dat je er zo op reageert versterkt enkel dat gevoel.

Then again, we mogen hier enkel over gamen en de goede kanten van het collecten praten want ergernissen zijn hier niet meer welkom ;)

Exasephiroth

Legacy Member
Foxxer zei:
Be me f*cking guest Om dingen uit de states over te kopen, maar dat doe ik niet.
Moet ik me hier echt gaan verantwoorden en een factuurke tonen ja?

Jezus christus wa voor kinders zijn da hier?

Dus omda ik voor 1 keer minder vraag is het weer niet goed?

Mensen genoeg die afraden om uit de states dingen te halen ze...

Kdenk dat jij dat nie snapt hoe dat forum hier in elkaar zit.
't is hier een van de laatste plaatsen waar de opkopers/mongols in de minderheid zijn, en kzou het graag zo houden.

En je moet idd niet slim zijn om retrogamer te zijn, maar 'k weet niet hoe dom/naïef dat jij denkt dat men hier is; want kzal de situatie even kort schetsen:

Jij beweert dat je iets gekocht hebt voor €400 wat verkrijgbaar is voor €60. Je zegt daarbij dat je het lot aangekocht hebt, om geen €150 voor 1 exemplaar te moeten betalen; maar je verkoopt de overige 5 van je 6 wel voor 'de vriendenprijs' van €50 't stuk
--> 400 - (5*50) = €150; dus komt het erop neer dat je zelf €150 zou betalen voor een spel en ze terwijl aan €50 't stuk doorverkoopt.
En dat terwijl je voor elk ander item dat je hier al verkocht hebt, ebay+ prijzen vraagt...Sure...

Btw: deze Pm die ik van je kreeg getuigt natuurlijk van complete volwassenheid:

...
Man ge begint serieus op mijn zenuwen te werken me u geween.
T'is ni omda ge zelf te snel van de borst van de mama gerukt zijt da ge op alles moet beginnen klagen eh man. Of een klein pietje soms? Moei u me u eigen zaken kzal kik mij me de mijne bemoeien.

Moetek u het factuurke laten zien soms?

btw: factuur mag je altijd tonen

sluysen

Legacy Member
Begrijp ook niet waarom je 400€ zou betalen voor iets dat 1/4e kost. En uw attitude mag ook wel minder vind ik foxxer. Je weet van vooraf al dat dergelijke bedenkingen gaan komen, precies of je lokt ze uit met dergelike posts

PHOBIAS

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooi! Welke heb je nog tekort nu van Zelda?

Goh, momenteel verzamel ik enkel nog maar de console versies.
Aangezien ik nooit de portable versies gespeeld heb, maar daar ga ik ooit nog wel is aan beginnen :p.

Anyway:
Zelda's Adventure CD-I
Zelda Wand of Gamelon

Zelda: A link to the past.

En ook nog de handleiding voor Twilight Princess voor de gamecube.
Alsook de grote doos waar Four swords inzit.

Dan heb ik normaal gezien voor de consoles elke Zelda.

KillingRaptor

Legacy Member
Mooi, dat zijn er al aardig wat dan die je hebt!
De portables moet je zeker ook eens proberen, zitten enkele van m'n favorieten tussen van de serie zoals Link's Awakening en The Minish Cap!

PHOBIAS

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooi, dat zijn er al aardig wat dan die je hebt!
De portables moet je zeker ook eens proberen, zitten enkele van m'n favorieten tussen van de serie zoals Link's Awakening en The Minish Cap!

Ik ben zowiezo van plan om ooit de portables te kopen en te verzamelen.
Maar als ik de prijzen van sommige versies zie, dan wacht ik liever nog even :p.

Den_Hidde

Legacy Member
@PHOBIAS: Ik heb nog wel een link to the past :) en een link's awakening cart. Anywayz ik denk niet dat ze gaan goedkoper worden in de toekomst :p

PHOBIAS

Legacy Member
Den_Hidde zei:
@PHOBIAS: Ik heb nog wel een link to the past :) en een link's awakening cart. Anywayz ik denk niet dat ze gaan goedkoper worden in de toekomst :p

Ja, goedkoper verwacht ik nu ook niet dat ze gaan worden :p.
Ik hoop dat mijn bankrekening tegen dan gewoon wat voller is :D.

Die link to the past is die boxed met manual enzo?

Private Joker

Legacy Member
Hehe, straks foto's posten van m'n aankoop :)
Er zullen er wel zijn die het hebben zien staan op 2dehands, maar het stond er niet lang op :D

Toen ik daar was, had die persoon ook nog Mega Drive games en unboxed console. Aangezien hij de waarde er totaal niet van kende, dacht ik te scoren maar dacht aan 15 Euro per spel... :(

Private Joker

Legacy Member
Hier is m'n aankoop :)

Zéér tevreden ermee!

gfy0s.jpg



Is in zeer goede staat en meet zo'n 80cm. Ik kreeg er ook een VHS cassette bij met previews van oa Sonic 2 op MD en dan ook nog 3 pins van Sonic erbij gekocht.

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Hier is m'n aankoop :)

Zéér tevreden ermee!

Is in zeer goede staat en meet zo'n 80cm. Ik kreeg er ook een VHS cassette bij met previews van oa Sonic 2 op MD en dan ook nog 3 pins van Sonic erbij gekocht.

Dat zijn leuke items voor een gameroom, nu nog de Sonic-met-spiegel-lamp hé PJ! ;)

Private Joker

Legacy Member
Haha, nu je het zegt. Die van jou is net dezelfde :)
Die lamp/spiegel ziet er mij eerder een on-of-a-kind item uit en echt vet!

vidiot

Legacy Member
Die spiegellamp heb ik jaren geleden gevonden bij een fotograaf in een klein dorpje in Wallonië...Wallonië is the part to be!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan