Foxxer zei:
Be me f*cking guest Om dingen uit de states over te kopen, maar dat doe ik niet.
Moet ik me hier echt gaan verantwoorden en een factuurke tonen ja?
Jezus christus wa voor kinders zijn da hier?
Dus omda ik voor 1 keer minder vraag is het weer niet goed?
Mensen genoeg die afraden om uit de states dingen te halen ze...
Kdenk dat jij dat nie snapt hoe dat forum hier in elkaar zit.
't is hier een van de laatste plaatsen waar de opkopers/mongols in de minderheid zijn, en kzou het graag zo houden.
En je moet idd niet slim zijn om retrogamer te zijn, maar 'k weet niet hoe dom/naïef dat jij denkt dat men hier is; want kzal de situatie even kort schetsen:
Jij beweert dat je iets gekocht hebt voor €400 wat verkrijgbaar is voor €60. Je zegt daarbij dat je het lot aangekocht hebt, om geen €150 voor 1 exemplaar te moeten betalen; maar je verkoopt de overige 5 van je 6 wel voor 'de vriendenprijs' van €50 't stuk
--> 400 - (5*50) = €150; dus komt het erop neer dat je zelf €150 zou betalen voor een spel en ze terwijl aan €50 't stuk doorverkoopt.
En dat terwijl je voor elk ander item dat je hier al verkocht hebt, ebay+ prijzen vraagt...Sure...
Btw: deze Pm die ik van je kreeg getuigt natuurlijk van complete volwassenheid:
...
Man ge begint serieus op mijn zenuwen te werken me u geween.
T'is ni omda ge zelf te snel van de borst van de mama gerukt zijt da ge op alles moet beginnen klagen eh man. Of een klein pietje soms? Moei u me u eigen zaken kzal kik mij me de mijne bemoeien.
Moetek u het factuurke laten zien soms?
btw: factuur mag je altijd tonen