Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Was dat dan de film, die transitie? Ik dacht dat ik die op VHS had, maar dacht gewoon dat het een dubbelaflevering was.
Of is de film over gans iets anders? Ik kan me niet goed herinneren waarover de film ging, maar de VHS had een witte cover met dezelfde tekening ipv zwart.

@Jimmy, tof spel! Heb hier een kleine 10 games liggen van PS2 en 2 daarvan zijn de SMT DDS games.

De film ging over totaal iets anders, dat was toen ze hun Ninja Zords kregen en dat Ivan Ooze de leiding had overgenomen van Lord Zedd en Rita (maar enkel in de film, die zat niet meer in de series).

Private Joker

Legacy Member
Juist, net het spel gespeeld en het kwam allemaal terug :)
Het spel zelf is maar zo en zo, maar de verhaallijn zit er wel in. Ik heb dan ook de cut scenes volledig laten uitlopen :p

KillingRaptor

Legacy Member
Er zijn ook veel mensen die Power Rangers op SNES (de eerste vooral) middelmatig vinden, ik vind 'm awesome. Dus wil nog steeds die Mega Drive game ook! :D

KillingRaptor

Legacy Member
Mooi om te horen! Thanks om wat indrukken te geven over de game alvast!

Private Joker

Legacy Member
Geen probleem. Als je hem vindt, laat dan iets weten ;)

On topic:

PKm8j.jpg


Duitse versies allemaal. Covers zijn in het Duits net als de manuals. De instap om de regiovarianten te verzamelen is gezet!

Ingis

Legacy Member
Power rangers films was in een alternative dimensie. In de serie krijgen ze hun ninja zords van ninjor en kwam Ooze er totaal niet voor. Maar de powerranger spellen zijn echt goede spellen. (vol nostalgie). Het gameboy spel was ook echt goed, een van de weinig die ik meermaals heb uitgespeeld.

legend-of-zelda-skyward-sword-ce-guide~6730655w.jpg


Skyward Sword CE guide
Deze maar snel nog gekocht voor em overal uitverkocht is. De vorige in de reeks zijn allemaal redelijk aan het stijgen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag uit de brievenbus gevist:
GC: Super Smash Bros Melee

Weer eentje om af te vinken van de te grote wishlist :)

profsteenmarter

Legacy Member
Ingis zei:
Skyward Sword CE guide
Deze maar snel nog gekocht voor em overal uitverkocht is. De vorige in de reeks zijn allemaal redelijk aan het stijgen.
Waar gekocht?

Mikadoez

Legacy Member
Wat is het verschil met die andere? (deze) Dat die blauwe de Limited Edition is? Buiten de cover veel verschil denk je?

profsteenmarter

Legacy Member
De blauwe is een hardcover (collectors edition). als ik mij niet vergis..

Mikadoez

Legacy Member
Klopt! Bedankt! Heb zelf net even rondgekeken. Merci voor de tip Ingis! Kga me er ook eentje kopen :)

Den_Hidde

Legacy Member
Zou is een update moeten doen met al de stuff die ik heb aangekocht de laatste tijd, maar te lam voor foto's :)
Toch al deze:
LZYh5.jpg

Die grijze is blijkbaar niet zo lang in de handel geweest, omdat die te hard lijkt op een echt geweer ??? op de planeet zornaxx misschien ja :).
Heb ook Kid Icarus eindelijk terug !! net op tijd voor dat de 3D editie hier in huis komt :p
Op Wii:
Man Hunt 2, Mad World << niet echt wii type spellen, naar ik vind ze wel lekker gore :)

Ingis

Legacy Member
Mikadoez zei:
Klopt! Bedankt! Heb zelf net even rondgekeken. Merci voor de tip Ingis! Kga me er ook eentje kopen :)

hehe :)np. Buiten de kaft en de zijkant van de pagina's in het goud zal het wel ongeveer het zelfde zijn. Ik heb sowieso een zwak voor CE editions. Deze reeks vind ik gewoon super omdit dit al de vierde is in de reeks met zelfde soort kaft. Er is al een uit voor twilight princess, phantom hourglass, spirit tracks en nu dus skyward sword. De laatste twee heb ik het spel zelf nog niet.

edit; en er zit bij elke editie wel iets 'speciaals', bij eentje zat een lederen boekenlegger, een ander had een limited cell en nu een cloth map (wat er bij die vierde zat weet ik niet meer uit mijn hoofd, ik geloof ook een cloth map)

Nirron

Legacy Member
Boxed SNES (PAL) games

- Zelda A Link to the Past
- Illusion of Time
- Terranigma
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan