Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Eerste rommelmarkt van het jaar voor mij, mag zeker niet klagen :)

Heeft er iemand interesse om de NES doos te ruilen voor de GB version?

19uv6v.jpg

mazonemayu

Legacy Member
eindelijk dan toch diep in eigen vlees gesneden en de rose sakura wars dreamcast aangeschaft...:p

red Bulleke

Legacy Member
mazonemayu zei:
eindelijk dan toch diep in eigen vlees gesneden en de rose sakura wars dreamcast aangeschaft...:p

Nice one :)
De "pijn" zal wel verzachten als je hem kan vastpakken en bewonderen.

Yurf

Legacy Member
Vandaag een hoop retro magazines (voornamelijk Sega) van de vuilnisbak 'gered'.

Mean Machines Sega N° 5
Mean Machines Sega N° 18
Mean Machines Sega N° 19
Mean Machines Sega N° 20

Mega - february 1994
Mega - april 1994
Mega - mei 1994

Sega Pro - Christmas Special 1992
Sega Pro - july 1994
Sega Pro - september 1994

Mega Force - zomer 1992 (Nederlandstalig)

Mega Tech (Mega Drive & Mega-CD) - 31 july 1994

Power Unlimited - april 1995

Nu heb ik deze voornamelijk gekocht om ervoor te zorgen dat ze niet weggegooid zullen worden en er eventueel een medecollector een plezier mee te doen. Uit nostalgie heb ik er zelf al in gebladerd, maar mijn interesse is toch voornamelijk PS1. Zijn er mensen eventueel geïnteresseerd in deze magazines of één ervan die je toevallig mist?

P.S.: PM's zijn nutteloos. :)

Private Joker

Legacy Member
Ik heb daar wil interesse in. Moest je ze in pakket willen wegdoen, betaal ik je aankoopprijs er wel voor. (als het redelijk was natuurlijk :p )
Ik heb er nog geen enkele omdat ik die nog nooit ben tegen gekomen in het "wild" en op eBay staan ze te duur altijd.

junglist_clint

Legacy Member
@alex: Nice one! Heb wel intresse in de box ;) Zoek je nog iets ofzo? Want een gameboy box heb ik niet. Pm mij anders als je hem wilt wegdoen

vidiot

Legacy Member
Ik heb ook wel interesse in die boekskes maar moet dan eerst es checken welke ik al heb.

sluysen

Legacy Member

Private Joker

Legacy Member
Toffe figs, ik zou ze erin laten tenzij je de verpakking onbeschadigd kan openen. Die van Sonic die ik heb kon je gewoon open schuiven door wat simpele plakband open te snijden dus heb ik het maar gedaan.

sluysen

Legacy Member
Nop dat plastic is geplakt op het karton. Denk dat ik ze nog even in de verpakking laat. Sowieso meer waard dan indien ik ze ooit moet/wil verkopen

Alexat

Legacy Member
nice sluysen, horen die bij Donkey Kong Country?

Junglist, k heb je PM gestuurd, ik kom nog bijna iedere zondag in Zonhoven ;)

sluysen

Legacy Member
Ik vermoed van wel, aangezien "Surfin Funky Kong" een surfplank met Nintendo 64 op vastheeft, en er op de achterkant van de doosjes 1999 staat en N64 logo.

nervevar

Legacy Member
net een ouwe grijze nintendo gameboy aangeschaft op ebay sinds de mijne stuk is door een lekkende batterij..
ook meteen double dragon 2 gekocht ervoor, ben die kwijt geraakt met te verhuizen =(

Nirron

Legacy Member
sluysen zei:
4 Donkey Kong Action Figures gekocht op MIA

5€ per stuk, not bad (was normaal 6)

http://www.puzzlezoo.com/assets/photos/DNKY11234f.jpg
http://videogamemm.com/main/sites/default/files/images/DSCN1348_0.preview.JPG
http://videogamemm.com/main/sites/default/files/images/DSCN1354_0.preview.JPG
http://www.visiontoys.nl/images/res/_crankykong_227_277.jpg

blijkbaar is er nog een 5e van de set maar die stond er niet.

Nu het dilemma, in de verpakking laten of niet?

Heb ze ook gezien, maar toch besloten ze niet te kopen.
Moet mij echt houden bij videogame's anders loopt het uit de hand.. :)

junglist_clint

Legacy Member
damn die dk figuren gaan als ik mij niet vergis redelijk hoog op ebay. Zeer mooi spul!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan