Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mazonemayu zei:eindelijk dan toch diep in eigen vlees gesneden en de rose sakura wars dreamcast aangeschaft...![]()


red Bulleke zei:Nice one
De "pijn" zal wel verzachten als je hem kan vastpakken en bewonderen.



sluysen zei:4 Donkey Kong Action Figures gekocht op MIA
5€ per stuk, not bad (was normaal 6)
http://www.puzzlezoo.com/assets/photos/DNKY11234f.jpg
http://videogamemm.com/main/sites/default/files/images/DSCN1348_0.preview.JPG
http://videogamemm.com/main/sites/default/files/images/DSCN1354_0.preview.JPG
http://www.visiontoys.nl/images/res/_crankykong_227_277.jpg
blijkbaar is er nog een 5e van de set maar die stond er niet.
Nu het dilemma, in de verpakking laten of niet?
