Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
allemaal vette aankopen!!!

wordt tijd dat ik nog eens iets leuk koop maar dat zal wel even duren met de nieuwe auto erbij :D

sluysen

Legacy Member
PJ, is dat karton of plastic?

Ik heb hier de hele reeks van mario z'n evolutie door de jaren-(karton) vanuit de Game Mania een tijdje terug, maar nog geen plaats om ze te zetten/hangen :(

Private Joker

Legacy Member
Ik zou dit jaar ook wat meer rommelmarkten willen doen in die kanten. Schijnt is het ginder inderdaad nog de moeite voor ons.
Voordeel aan Sega is dat de taal er niet toe doet bij games. Bij Nintendo durven ze nog wel eens gaan vertalen...

@sluysen: stevig karton

KillingRaptor

Legacy Member
Ja inderdaad, daar vrees ik ook altijd voor met games uit Frankrijk of Wallonië, die vertalingen. Vertalen ze bij Sega in het algemeen niet of enkel voor hun oudere consoles niet?

Private Joker

Legacy Member
Er zijn regiovarianten op de covers en manuals soms, maar de games zijn altijd in meerdere talen of in het Engels. Toch alleszins voor 8- en 16-bit. Verder in de tijdslijn ben ik nog niet geraakt ;)

Nirron

Legacy Member
Nog een boxed SNES PAL game erbij! Need more NTSC and less PAL :)

Aladdin (CIB)

junglist_clint

Legacy Member
sluysen zei:
PJ, is dat karton of plastic?

Ik heb hier de hele reeks van mario z'n evolutie door de jaren-(karton) vanuit de Game Mania een tijdje terug, maar nog geen plaats om ze te zetten/hangen :(

gimme gimme gimme :hug:

Kryptex

Legacy Member
Foxxer zei:
Zijde daar weer?
Gij weet goed genoeg da ge zelfs op 1 spelleke me torenhoge shipping en douanekosten zit. Ik bestel nooit iets uit de Us.

Stopt me wenen, ge zijt echt een klein kind man, elke keer ik iets post zit ge te wenen op alles. Grow up en get a life.


SNES F-ZERO STILL SEALED MINT NINTENDO USA VERSION | eBay

als ge dan toch me prijzen smijt, geef er dan ineens uit de EU.

shipping costs uit USA zijn 40$. valt wel mee dus, douane kosten heb je niet als de verkoper lage prijs opgeeft :P F zero is heel common, sorry foxxer maar ik denk dat je door je vriend best wel genaaid bent :S

geloof me ik kan het weten, heb veel snes & n64 sealed games

Krueger F

Legacy Member
Zeer knappe find!

Zo een Sonic spiegellamp heb ik trouwens ook, enkele jaren geleden gekocht van een persoon die ooit een Christiaensen had. Was overigens niet cheap, maar ik had het geld er wel voor over ;)
Evenals een Mario spiegellamp trouwens :D

Overlaatst nog ergens een groot cardboard reclamepaneel gezien van Sonic 3 voor de MD, helaas wou die persoon die niet verkopen...

Yuri

Legacy Member
Krueger F zei:
Zeer knappe find!

Zo een Sonic spiegellamp heb ik trouwens ook, enkele jaren geleden gekocht van een persoon die ooit een Christiaensen had. Was overigens niet cheap, maar ik had het geld er wel voor over ;)
Evenals een Mario spiegellamp trouwens :D

Overlaatst nog ergens een groot cardboard reclamepaneel gezien van Sonic 3 voor de MD, helaas wou die persoon die niet verkopen...

Ik heb ook zo één. :P Staat wel ergens in één van de topics. En neen, ik doe hem ook niet weg. :p

Private Joker

Legacy Member
Meh, potverdikke :p
Iedereen heeft er precies zo ééntje...

Soit, ik ben nu voorlopig wel tevreden met m'n board en heb ook wel een lamp, maar dan enkel zo'n gekleurd glas met sega erop.

Dustar

Legacy Member
Na drie defecte Atari ST's ben ik maar naar de concurrentie overgelopen :-) .

6878636890_2cb8b0254f.jpg

Amiga 600 met een harde schijf van 40MB.

Daarstraks al eens even Maniac Mansion en Battlechess gespeeld. Werkt dus perfect.
Helaas is de Amiga zelf ( en muis / voedingsblok ) nogal vergeeld. Ook is de inlay van de doos niet meer aanwezig.

red Bulleke

Legacy Member
Damn nice Dustar!!! 'k Denk dat je daar niet snel spijt zal van krijgen :)

Dustar

Legacy Member
Ja, het ziet er me wel een leuk ding uit. In de loop van de week eens al die software bekijken en op internet eens kijken wat ik er allemaal verder mee kan doen. Naar het schijnt moet ie ook aan een vga scherm kunnen gehangen worden ( momenteel gebruik ik de RF kabel en sluit ik 'm aan op de tv ).

Maar nu begint het wat moeilijk te worden hier. Kan met m'n pc en homecomputer spullen al een kleine kamer vullen... bovenop de kamer die al vol staat met m'n Sega stuff :-) .

PHOBIAS

Legacy Member
Als ik dat zie krijg ik weer spijt dat ik mijn commodore 64 ooit heb weggedaan.
Ik had echt een doos vol (gekopieerde) spellen, allemaal op floppies en casetten.
Allemaal weggesmeten. :(

Dustar

Legacy Member
Overlaatst net een goedkope Commodore 64 gemist, maar je komt ze wel regelmatig tegen
Ik heb altijd graag een computer willen hebben, maar pas op m'n 17de had ik er eentje ( 486DX2 ). Nu is het dus tijd om te zien wat ik gemist heb :-) .
Alleen jammer van die Atari's. Staan er nu drie hier en aan alledrie scheelt er wel iets :(

PHOBIAS

Legacy Member
Dustar zei:
Overlaatst net een goedkope Commodore 64 gemist, maar je komt ze wel regelmatig tegen
Ik heb altijd graag een computer willen hebben, maar pas op m'n 17de had ik er eentje ( 486DX2 ). Nu is het dus tijd om te zien wat ik gemist heb :-) .
Alleen jammer van die Atari's. Staan er nu drie hier en aan alledrie scheelt er wel iets :(

Goedkoop?
Hoeveel kosten die computers dan allemaal nog? :)

Dustar

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Goedkoop?
Hoeveel kosten die computers dan allemaal nog? :)

Ik had een Commodore 64 gezien voor 25 euro, met twee externe diskdrives, cassette-drive en twee schermen. Wel geen software bij.

Voor mijn laatste Atari 1040STE heb ik 25 euro betaald. Zat een hoop software bij, maar helaas gaat ie dus niet. Kan 'm echter nog terugbrengen.
Van een andere ST, een boxed 520 model, heb ik ook mijn geld teruggekregen toen ie niet bleek te werken. Omdat de verkoper hem toch ging weggooien heb ik 'm mogen houden. Als ik nu een externe diskdrive vindt, werkt hij terug.

Nu ben ik achter een 286 moederbord :-) , het mijn is aangetast door corrosie en lekkend batterijzuur. Ik was er eentje aan het volgen op eBay, is uiteindelijk voor 17 euro verkocht geraakt ( moederbord met een 286 12Mhz CPU en wat RAM ).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan