Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sluysen zei:PJ, is dat karton of plastic?
Ik heb hier de hele reeks van mario z'n evolutie door de jaren-(karton) vanuit de Game Mania een tijdje terug, maar nog geen plaats om ze te zetten/hangen![]()

Foxxer zei:Zijde daar weer?
Gij weet goed genoeg da ge zelfs op 1 spelleke me torenhoge shipping en douanekosten zit. Ik bestel nooit iets uit de Us.
Stopt me wenen, ge zijt echt een klein kind man, elke keer ik iets post zit ge te wenen op alles. Grow up en get a life.
SNES F-ZERO STILL SEALED MINT NINTENDO USA VERSION | eBay
als ge dan toch me prijzen smijt, geef er dan ineens uit de EU.
F zero is heel common, sorry foxxer maar ik denk dat je door je vriend best wel genaaid bent 


Krueger F zei:Zeer knappe find!
Zo een Sonic spiegellamp heb ik trouwens ook, enkele jaren geleden gekocht van een persoon die ooit een Christiaensen had. Was overigens niet cheap, maar ik had het geld er wel voor over
Evenals een Mario spiegellamp trouwens
Overlaatst nog ergens een groot cardboard reclamepaneel gezien van Sonic 3 voor de MD, helaas wou die persoon die niet verkopen...
Staat wel ergens in één van de topics. En neen, ik doe hem ook niet weg. 
junglist_clint zei:gimme gimme gimme![]()
Nog zo'n mario galaxy kartonnen toren ook.
.
.
.
Dustar zei:Overlaatst net een goedkope Commodore 64 gemist, maar je komt ze wel regelmatig tegen
Ik heb altijd graag een computer willen hebben, maar pas op m'n 17de had ik er eentje ( 486DX2 ). Nu is het dus tijd om te zien wat ik gemist heb.
Alleen jammer van die Atari's. Staan er nu drie hier en aan alledrie scheelt er wel iets![]()

PHOBIAS zei:Goedkoop?
Hoeveel kosten die computers dan allemaal nog?![]()
, het mijn is aangetast door corrosie en lekkend batterijzuur. Ik was er eentje aan het volgen op eBay, is uiteindelijk voor 17 euro verkocht geraakt ( moederbord met een 286 12Mhz CPU en wat RAM ).