Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krueger F

Legacy Member
Dat doet IE ook, alleen duurt het gewoon (veel) langer voor de pagina om te laden...

Private Joker

Legacy Member
Ik wel en zit nochtans ook met FF. Computer is wel ook al 6 jaar oud...
Resized ook automatisch hier, maar je moet sowieso eerst de foto laden en zelfs in resized format is die nog steeds 10MB groot...

Private Joker

Legacy Member
Pebble Beach Golf Links voor MD in Cash Converters voor 1,99 Euro. CIB en in zeer goede staat. Wat een k*tgame :D

KillingRaptor

Legacy Member
Heb zelf ook nooit last van laadtijden van die grote foto's hier. Werk in Chrome.

ironhorn

Legacy Member
wolfenstein 3d voor de gba (met doosje en boekje, geen inlay) - 3 euro

en een grote zak lego :unsure:

space79

Legacy Member
"They're here!" Heb deze week 3 grote loten en 4 losse items ontvangen. Alles gekuist vandaag en dubbele uitgesorteerd, en dit is het resultaat. (alles is compleet, buiten 1 md spel en 1 saturn spel)

Het eerste is voor mega drive (natuurlijk) van een verzamelaar die ermee stopt. Heb tot nu toe sportspellen zitten vermijden omdat ik altijd het gevoel had dat ik ze goedkoper kan krijgen, maar dit lot had een paar toppers (eindelijk prince of persia...love it) en een mooie prijs waardoor ik het gewoon niet kon laten. Er zit 1 genesis spel bij (nhl96) maar die is sealed, vandaar dat ik em ff bijhoud. Bovendien zit er een shaq fu met cd en micro machines 96 met dagboek bij.
staat: zeer goed tot mint
IMG_4846.jpg

Voor 32X
IMG_4847.jpg

Dan heb ik nog wat saturn spullen gekregen :scream:
IMG_4852.jpg

En tenslotte en gb spel en een nintendo boek wat ik vroeger ook had
IMG_4848.jpg

dubbel:
4 saturn spellen
20 md spellen
32X
3 32X spellen

Dus binnekort nog is een postje maken :woohoo::applause:

vidiot

Legacy Member
Leuk speelvoer Space!
Bij die MDs zitten trouwens een paar zeldzamere titels, maar vooral veel goede.

space79

Legacy Member
btw de kaap van 300 mega drive spellen is overschreden (variaties niet meegerekend)

space79

Legacy Member
vidiot zei:
Leuk speelvoer Space!
Bij die MDs zitten trouwens een paar zeldzamere titels, maar vooral veel goede.

inderdaad en hij heeft alles netjes verzorgd, dus ik ben blij

Bamboebahr

Legacy Member
woh, wist niet dat er een VR troopers spel bestond :p
zitten idd een paar zeer toffe titels tussen :)

Krueger F

Legacy Member
Serieus "lotje" ;)

Is dat een muziekcd bij die shaq-fu of wat is dat exact?

space79

Legacy Member
inderdaad...shaq probeerde ook even een carriere als rapper ;)...shaq fu op zich is niet veel waard, maar omdat je'm niet vaak met die cd tegenkomt, stijgt de waard serieus

Private Joker

Legacy Member
Netjes space! Kan je me je lijstje sturen met MD dubbels? Misschien wel interesse ;)

En die Saturn spullen, gekregen??? Staat ziet er mint uit...

sluysen

Legacy Member
Die analog sticks van saturn heb ik in parijs ook zien staan (was wel duur toen) maar dat lijkt me zo gigantisch om vast te houden.

Also, wat is die Video cd card?

Yuri

Legacy Member
Nieuwe aanwinsten, allemaal boxed, met handleiding en in mint staat. Fotos volgen nog.

N64:

The Mystical Ninja 1
Body Harvest

thx to Krueger F

GBA

Mario vs Donkey Kong
Fire Emblem: The Sacred Stones

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Netjes space! Kan je me je lijstje sturen met MD dubbels? Misschien wel interesse ;)

En die Saturn spullen, gekregen??? Staat ziet er mint uit...

Zal er een werk van maken.
Neenee, niet gekregen...€80 voor al de accessoires moeten betalen wat op zich zeker niet slecht is.

De video cd kaart kunt ge in uw saturn steken waardoor hij ook video-cd's afspeelt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan