Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
@ KRYPTEX

Ongelooflijk waar ge nu weer mee af komt.
I am impressed ...... again !!!!! :niceone:

@ PJ

Hopelijk kan je nog wat onderhandelen met de verkoper .
Ik heb het gevoel dat je toch een beetje teleurgesteld bent over de staat van de game ?

Succes!!

Private Joker

Legacy Member
Ja, toch wel maar vooral de eerste dag. Dat is nu al wat bedaard. Ik probeer het te zien als een game met geschiedenis ipv gewoon ex stock. Toont aan dat het spel effectie in retail werd gebracht en zo Europa is rond gereisd.

De verkoper had me al aangeboden om te bieden op wat ik nog wou in z'n shop en moest dan niets betalen, maar er zat niets tussen dat ik wou.
Zou gewoon refund willen, maar dat ziet hij precies niet zitten.
Was wel betaald via PayPal dus heb wel nog iets achter de rug. Het is een collega SMS collector dus hij begrijpt m'n teleurstelling wel. Hij had niet gezien dat er een blad ontbrak op de handleiding noch de potloodstrepen op de cover en daar kan ik wel inkomen.

We zien wel waar het op uit draait.

bossi

Legacy Member
vandaag gameboy spellen binnen gekregen van de zelfde verkoper als Yuri zijn F zero heeft gekocht

dom van mij ik had gezegt al zijn boxed gameboy games

nu zit ik met 15 spellen waarvan 5 tennis :D

wel 4 sealed gameboy games dus dat maakt veel goed

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Het is een collega SMS collector dus hij begrijpt m'n teleurstelling wel. Hij had niet gezien dat er een blad ontbrak op de handleiding noch de potloodstrepen op de cover en daar kan ik wel inkomen.

We zien wel waar het op uit draait.
niet om het een of ander maar een mede collector ziet zo'n dingen toch wel? en zeker voordat je het te koop zet?
vind het persoonlijk nogal vreemd dat m dat niet gezien zou hebben... een blad dat in het midden ontbreekt ofzo daar kan ik nog in komen maar een achterblad?

reactor

Legacy Member
Ingis zei:
niet om het een of ander maar een mede collector ziet zo'n dingen toch wel? en zeker voordat je het te koop zet?
vind het persoonlijk nogal vreemd dat m dat niet gezien zou hebben... een blad dat in het midden ontbreekt ofzo daar kan ik nog in komen maar een achterblad?

Ja ,daar zit wel iets in natuurlijk.
Maar ja ,het voordeel van de twijfel zeker ?

Kryptex

Legacy Member
bossi zei:
vandaag gameboy spellen binnen gekregen van de zelfde verkoper als Yuri zijn F zero heeft gekocht

dom van mij ik had gezegt al zijn boxed gameboy games

nu zit ik met 15 spellen waarvan 5 tennis :D

wel 4 sealed gameboy games dus dat maakt veel goed

titels sealed?

PHOBIAS

Legacy Member
Voila ik heb vandaag maar eens één van de drie slechtste zelda games ooit dubbel gekocht :p, link the faces of evil. Eveneens (hopelijk) dragonslair 1 en 2 en hotel mario.

Ik heb Link wel dubbel, iemand eentje kopen? :')

ironhorn

Legacy Member
het vel van de beer nog niet verkopen voor die geschoten is he ;) (zijn dus mijn spellen :D)

mail met andere cdi spellen volgt :)

PHOBIAS

Legacy Member
ironhorn zei:
het vel van de beer nog niet verkopen voor die geschoten is he ;) (zijn dus mijn spellen :D)

mail met andere cdi spellen volgt :)

Haha, leuk dat het van een andere 9liver is.

En oké!

Private Joker

Legacy Member
@Ingis, klopt wel hoor. Heb ik ook aan gedacht maar ik geef hem inderdaad het voordeel van de twijfel. Laten we zeggen dat het lijkt alsof de achterkant chirurgisch werd verwijderd... :unsure:

Krueger F

Legacy Member
Gisteren aangekomen:

20120306%20%28Small%29.jpg


Snes Jr. gaat waarschijnlijk terug in de verkoop samen met een aantal spellen om toch een deel van de kost te recuperen (was dus jammer genoeg niet cheap). Met één US snes kom ik wel toe ;)

Vandaag afgeleverd, allemaal compleet :):

New%20003%20%28Small%29.jpg

bossi

Legacy Member
hey krueger lekker speelgoed :D

oh populous da willek echt nog is spelen ik heb da vroeger gehad op den atari

Krueger F

Legacy Member
Thanks :D

Je krijgt trouwens de kans, de snes jr met 14 games (oa populous) staat terug te koop ;)

Alexat

Legacy Member
De 2 onderste vandaag gevonden, spijtig genoeg geen manuals bij, is die aankoop bij retrogamefreak al gebeurd?

rvw09s.jpg

sluysen

Legacy Member
Nog een stadium events of wa :wtf:
van een investering gesproken

Ik gok dat het spel zelf een uber crap is?? met da het een sportspel is enzo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan