Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krueger F

Legacy Member
'k kon het niet laten, deze van't weekend toch maar gekocht:

20120311%20%28Small%29.jpg

Private Joker

Legacy Member
Na de eerste teleurstelling over de staat te hebben verwerkt, toch even een foto posten.

HM6Vo.jpg


De handleiding ontbreekt de achterste pagina.
De cover werd gebruikt om de smurfen over te tekenen.
Er zijn scheurtjes in de cover op meerdere plaatsen.
De voorpagina van de handleiding is gekreukt.

De laatste twee waren gekend bij aankoop, maar de verkoper had de eerste twee gebreken zelf niet opgemerkt. Nog steeds min of meer tevreden met de aankoop, maar ik ga toch wel eisen voor een gedeeltelijke terugbetaling.

The hunt is over!

junglist_clint

Legacy Member
the howly grail!

nice one. Jammer van de gebreken maar dan nog is de staat dik in orde.

reactor

Legacy Member
Daar ist ie dan .....:niceone:

Mooi,mooi,mooi .... kwijl ,kwijl ,kwijl ....!

Gaat ge nu niet in een zwart gat vallen PJ ?:p

kristofb

Legacy Member
Ben wel curieus hoeveel je hem betaald hebt PJ? In ieder geval proficiat! :)

Yuri

Legacy Member
Private Joker zei:
Na de eerste teleurstelling over de staat te hebben verwerkt, toch even een foto posten.

De handleiding ontbreekt de achterste pagina.
De cover werd gebruikt om de smurfen over te tekenen.
Er zijn scheurtjes in de cover op meerdere plaatsen.
De voorpagina van de handleiding is gekreukt.

De laatste twee waren gekend bij aankoop, maar de verkoper had de eerste twee gebreken zelf niet opgemerkt. Nog steeds min of meer tevreden met de aankoop, maar ik ga toch wel eisen voor een gedeeltelijke terugbetaling.

The hunt is over!

Proficiat PJ!! Heel blij voor jou. Na lange tijd zoeken toch de holy grail van de Master System te pakken. :niceone: Nu nog de Lucky Dimer's Set. :D

Private Joker

Legacy Member
Thanks guys!

@Junglist, de staat valt uiteindelijk wel mee maar voor zo'n titel vallen alle kleine kwaaltjes extra op. Een missende pagina in de handleiding is niet echt een klein kwaaltje :(
@Kreuger, nog ééntje te gaan en ik vermoed dat die nog wel even op zich kan laten wachten.
@reactor, dubbel gevoel bij het ontvangen. Langs de ene kant natuurlijk super content die binnen te hebben, maar het heeft uiteindelijk maar anderhalf jaar geduurt. Een zwart gat zal nu wel niet omdat ik nog veel te doen heb.
@bossi, Sega all the way!
@kristofb, zie pm.
@Yuri, die komt er nog wel. Eerst deze aankoop wat verteren :p En zeggen dat Telegames die uit oude stock nog verkochten aan 20£ enkele jaren geleden. Veel verzamelaars hebben die daar gevonden.

Krueger F

Legacy Member
Zonet gaan afhalen:

20120313%20%28Small%29.jpg


Die Donald had ik liefst voor de snes gehad maar voorlopig doen we het wel met deze :D

buzzywuzzy

Legacy Member
Zeer leuk spel, die Maui Mallard. De MD versie registreert input niet echt goed. Voornamelijk de combinatie springen en slaan (ninja-modus) registreert niet altijd.

Overigens is de beste versie de PC versie. Snes en MD zijn echt halfbakken in vergelijking met de pc versie. ;)

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
@kristofb, zie pm.

We hebben nu heel die historie rond het Smurfen-spel kunnen volgen in geuren en kleuren en prijzen, zeg nu toch gewoon wat je betaald hebt, niks mis mee hoor...

Private Joker

Legacy Member
Wat is er nu mis mee dat ik het liever niet op het forum postte?
Soit, blijkbaar toch veel interesse in wat ik ervoor heb betaald. :unsure: 365 Euro dus inclusief aangetekende zending uit Nederland.

Thorstein

Legacy Member
Holy cow, nu ja dat is toch wel veel voor 1 spel,moet je toch wat voor over heben voor die complete SMS colectie. Zelf zou ik niet meer dan 5€ geven eraan.(ben geen smurfen fan)
-RGB scart voor megadrive 2 uit Uk voor 15 incl,niet van sega maar werkt perfect en is stevig gemaakt.
Straks eens sonic cd spelen op de megacd2 hiermee.

knight-k

Legacy Member
Prijs is zeker niet overdreven. Het spel is gewoon zeer zeldzaam, spijtig van de staat alleen.

BiZi

Legacy Member
@ PJ.... Respect makker !!! Probeer inderdaad zoveel mogelijk te recupereren voor de lichte gebreken, maar al bij al, good deal.

@ Kryptex... gij haalt het ene zotte item binnen, na het andere... Graag groepsfotoke van al uw stuff. Ben eens benieuwd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan