Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Jep, heb meerdere PAL games met oval seal.

Om de regio van uw game te bepalen, moet je niet naar de seal kijken, maar naar de productcode. Bvb NES-MM-FRA (= PAL)

Krueger F

Legacy Member
Ok, dan moet ik m'n eigen collectie even beter bekijken ;)
Ik baseerde mij tot nu toe eigenlijk altijd op de seal...

Nirron

Legacy Member
Master System Games

- Spy vs Spy (CIB)
- Choplifter (CIB)
- Out Run (CIB)
- Enduro Racer (CIB)
- Secret Command (CIB)
- Aztec Adventure (CIB)

En dan.. iets dat ik van de lijst van "doelen" van het nieuwe jaar kan afschrappen.

Een.. Vectrex (boxed)

- Controle-paneel (boxed)

- Armor Attack (CIB)
- Cosmic Chasm (CIB)
- Flipper Pinball (CIB)
- Solar Quest (CIB)
- Rip Off (CIB)
- Soccer Football (CIB)
- Starhawk (CIB)
- Hyperchase (CIB)

Al de games hebben dus ook nog de color screen overlay's.

Vectrex met games en extra controller was €15 in totaal (don't hate me).
Heb wel het gevoel dat ik mijn geluk heb opgebruikt voor de komende maanden!

De Sega games waren €2,5/stuk dus redelijke prijs.

Jammer dat ik geen foto kan posten, maar dat komt wel ooit eens.

Dustar

Legacy Member
Die Vectrex is wel cool; had er eentje zien staan op de retrobeurs in Deurne. Wel erg goedkoop. Hoe komt het dat je geen foto's kan plaatsen? Wil dat ding wel eens zien.

sluysen

Legacy Member
Sega stuff gaan ophalen/gekocht in gameswap (en veel stuff binnengebracht ook :p)

Ultimate Mortal Kombat CIB Saturn
House of the Dead 2 CIB DC
Typing of the Dead CIB DC (uk)
Mad Catz DC lightgun (http://www.capngames.com/images/videogames/dc-mad-catz-dream-blaster-light-gun.jpg) zat nog een sticker op van game ... in antwerpen 2100 BFR :p

Een probleem natuurlijk, typing is UK, en dus qwerty. En ik heb enkel een azerty keyboard voor dc.
Ik dacht dat er wel converters van usb/ps2 naar dc bestaan?

bossi

Legacy Member
alle nog iets leuk gevonden voor 5 euro

het was een boxed game & watch donkey kong 2

nu stak daar squich in ipv donkey kong + 2 handleinding voor DK en de hanleiding van squich+ pink slips en how to play van beide

dus leuke aanvulling

Krueger F

Legacy Member
Mooie deals!

Zo'n vectrex heb ik ooit zelf gehad, opzich wel een cool decoratie ding maar om er nu echt op te "gamen" was niet echt mijn smaak.

Altijd leuk om G&W's te vinden voor enkele euro's... (is mij helaas nog maar tweemaal overkomen)

Yuri

Legacy Member
Foxxer zei:
Boxed Super Nintendo Super Mario World set (SM World en 2 controllers)

Super Tennis CIB
Star Wing CIB
Bubsy CIB
Nigel Mansell's World Championship CIB
SM All Stars CIB

SM World (uit de box set)
Starwing Competition

175€ :)

Ah, jij bent er mee weg. :p Mja, 175 euro had ik er nog niet voor over, zelfs niet met die competition cart van pilot wings. :)

Nirron

Legacy Member
reactor zei:
@Nirron
Mooi koopje :niceone:
Waar heb je dat allemaal gevonden?

De retro beurs in Gent die de kringloopwinkel's hebben georganiseerd.
Ik had eigenlijk wel niet verwacht dat ik er iets zou vinden van retro games, maar blijkbaar dus wel.

Er stond ook zo'n elektronische sjoelbak die van ver op een flipperkast leek.
Ben de naam vergeten dat erop stond, maar is dan uiteindelijk verkocht voor €50.

Wou het zelf kopen aan die prijs, maar was dus te laat.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag ook nog eens iet kunnen scoren op een rommelmarktje...
Man, ik word bijna te lui om er nog voor uit mijn bed te komen. 't Stralende zonnetje heeft er mij uiteindelijk toch vroeg genoeg uitgekregen.

GB: Soccer (complete)
N64: Turok Rage Wars (sealed)

Thorstein

Legacy Member
via den krueger F eindelijk een megacd 2 !
mega cd 2 met handleiding,+ MDII met controller en handleiding en de 2 power bricks + Road avenger (compleet).
Allemaal in goed werkende en propere staat. met de ijzeren schild plaatjes er nog bij .
Het enige wat ontbeekt is dat extension ding voor de MD1, maar blijkt alleen maar voor het uitzicht te zijn en niet functioneel.

sluysen

Legacy Member
Jup das de nederlanse versie van bv de fun, dus aan de nederlandse kanten van ons land vind je dat wel.

edit: nederlands ipv frans :doh:

Nirron

Legacy Member
Eens iets mooi gevonden op het vosseplein in Brussel.

Het MB spel van Donkey Kong en het is 100% volledig.

Er lagen nog wat MB spellen zoals Tank Battle.
Wou het meenemen, maar kan niet alles verzamelen.. :p

Private Joker

Legacy Member
Dat ge daar nog langs gaat man... Ik krijg het echt op m'n heupen van die markt. PSX'n a volonté zonder kabels of controllers aan 20 Euro 't stuk en dan nog zo vuil als de markt na sluitingsuur...

_keeny_

Legacy Member
gisteren op sjacherbeurs in gent volgende ps2 games gevonden aan 5 euro 't stuk:

Resident Evil 4
Forbidden Siren
The Suffering
Musashi: Samurai Legend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan