Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Toegekomen ^^

Mijn kat vind al het verpakkingsmateriaal uiteraard schitterend om mee te spelen :p
nwkis8.jpg



scaled.php




scaled.php



scaled.php



:drool:

Krueger F

Legacy Member
Veel plezier ermee!

...oh nee wacht, je kan er niet mee spelen... :p

Ik heb al m'n sealed spul een tijd terug verkocht, vond het nogal nutteloos achteraf bekeken, maar ieder z'n ding natuurlijk ;)

Foxxer

Legacy Member
Krueger F zei:
Veel plezier ermee!

...oh nee wacht, je kan er niet mee spelen... :p

Ik heb al m'n sealed spul een tijd terug verkocht, vond het nogal nutteloos achteraf bekeken, maar ieder z'n ding natuurlijk ;)

Deze Zelda heb ik hier redelijk duidelijk gemaakt dat die echt puur als investering is. Ik heb er trouwens nog 2 geopende van liggen inclusief versleten strategy guide :D

Enige games die ik sealed zou willen om zelf bij te houden zijn echt games van enorme waarde voor mij. Maar de meeste daarvan zijn niet meer sealed te vinden of nooit geweest...

Denk ik aan Lufia, Lylat Wars, F-zero, Killer Instinct... Die laatste 2 zijn wel te vinden maar vind ik gewoon veel te duur :p

Ahja, kheb nog gesniped op uwen Illusion of Time maar iemand dat al eerder zat te bieden heb ik laten gaan, kben nog mee gegaan tot 60 euro maar dan mocht hij het hebben, kheb u wel nog 10 euro opgeleverd zo :p

btw, interesse in een gewoon exemplaar van illusion of time? (NL)

Krueger F

Legacy Member
Foxxer zei:
Deze Zelda heb ik hier redelijk duidelijk gemaakt dat die echt puur als investering is. Ik heb er trouwens nog 2 geopende van liggen inclusief versleten strategy guide :D

Enige games die ik sealed zou willen om zelf bij te houden zijn echt games van enorme waarde voor mij. Maar de meeste daarvan zijn niet meer sealed te vinden of nooit geweest...

Denk ik aan Lufia, Lylat Wars, F-zero, Killer Instinct... Die laatste 2 zijn wel te vinden maar vind ik gewoon veel te duur :p

Ahja, kheb nog gesniped op uwen Illusion of Time maar iemand dat al eerder zat te bieden heb ik laten gaan, kben nog mee gegaan tot 60 euro maar dan mocht hij het hebben, kheb u wel nog 10 euro opgeleverd zo :p

btw, interesse in een gewoon exemplaar van illusion of time? (NL)
Uiteraard is dat als investering, nu alleen maar hopen dat de prijzen ervoor niet crashen...

Wbt m'n sealed Illusion of Time, bedankt om mee te bieden, maar ik vind persoonlijk dat hij redelijk cheap geëindigd is, ook een beetje mijn fout natuurlijk, ik had hem moeten laten eindigen in het weekend ipv op een weekdag. Dit zal mij vermoedelijk ook wel wat opbrengst gekost hebben.
Enfin, blij dat ik er vanaf ben...

Interesse in een NL Illusion of Time heb ik zeker, indien helemaal compleet. Foto's welkom ;)

Foxxer

Legacy Member
Nja, wat u opbrengst heeft gekost is het feit dat je geen paypal accepteerd. Zo haken enorm veel potentiele (internationale) kopers af.
En voor zulke games maakt het niet zo hard uit of je op een weekdag of weekend eindigt, iemand die zo'n game zoekt die noteert dat wel in zijn agenda ;)

Wat je ook misschien had kunnen doen is het op ebay frankrijk lijsten ipv België. Die kunnen ook gewoon in IBAN betalen...

KillingRaptor

Legacy Member
Het éne al meer retro dan het andere maar had geen zin om aparte foto's te maken. :p
Eens namiddagje alleen in Roeselare gezeten, dit is het resultaat:

5l9vkx.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
Mooie aankopen, die waterschip down heb ik onlangs nog op dvd gekocht
Crystal Barers op wii is wel leuk,ben wel niet ver geraakt. Hebt gij diene ander FF op wii ?

KillingRaptor

Legacy Member
Die Chocobo Dungeon? Die heb ik niet nee.
Watership Down heb ik ook op DVD, goeie film dat.

Den_Hidde

Legacy Member
Neje niet Chocobo < al blijkt dat een goei spel
ik bedoel deze:
84e8W.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Ow die, nee die ook niet. Dit is officieel de eerste FF game die ik heb voor Wii nu. :p

Yuri

Legacy Member
bossi zei:
en dankzij yuri waar hij de gba heeft gekocht heb ik al zijn boxed gameboy classics gekocht raar maar waar ik had er geen enkele van

nog altijd geen zicht op rob :s volgens tracking staat men set van verleden week vrijdag op de doane . GASTEN stop met me rob te spelen

Krueger F zei:
Je bent me dus voor daarmee :ironic:
Ik had er ook nog geen enkele van...

Veel voor betaald?

Raar, ik had gedacht dat jullie daar al eerder zouden op gestoot zijn. Daarmee dat ik mij haastte voor de Fzero en Onimusha GBA games. :p

Anyway, weer wat bij. :D


Nu nog wachten op Krueger zijn pakje en eens s_kaiba langsgaan en dan zal het zoal gedaan zijn met de aankopen...:p

Private Joker

Legacy Member
@bossi, kan je je foto's eens kleiner maken wanneer je ze upload? Die zijn enorm en een killer voor m'n browser...

600*800 is al genoeg om duidelijk te zien wat je gekocht hebt ;)

Nirron

Legacy Member
Game & Watch - Lifeboat (CIB)
NES - Control Deck (CIB)
Super Mario Bros 2 (CIB)

Totaal &#8364;5 :)

Ringo

Legacy Member
@killingraptor : wat is dat transformers item? De foto is niet groot genoeg om de tekst te lezen.

Wandering

Legacy Member
Yuri zei:
Ik heb ze van deze verkoper luna-games | 2dehands.be, maar de GBA titels staan er niet meer bij. Was een groot lot, maar ze verkocht ze ook apart. Ik wou enkel die twee.

F-Zero zou dan heel goed nagemaakt zijn met dat Nintendo Seal.

Ah nee, is toch een andere verkoper, dus zal wel legit zijn.

Private Joker

Legacy Member
Ringo zei:
@killingraptor : wat is dat transformers item? De foto is niet groot genoeg om de tekst te lezen.

Ziet er ongeveer de stijl uit van de comics die ik hier heb liggen.

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
@killingraptor : wat is dat transformers item? De foto is niet groot genoeg om de tekst te lezen.

Transformers Classics Vol. 2, bundelt issues 14 tot en met 25 van de klassieke comics. Eerste deel is ook al besteld, ze hadden voorlopig enkel deze binnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan