Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noobie

Legacy Member
Eindelijk ...................

duke%20shareware.JPG

Yuri

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ja, idd. Is mijn kleine broer. Had ge het gevraagd, ik studeer in Gent en ben er iedere dag ^^

Had ik dat geweten, he. :P is goed voor de volgende keer. Is alleszinds een leuk spel, die Wario. :D

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Hehe, is ooit nog een reviewcopy van mij geweest denk ik. Idd leuke game :)

Krueger F

Legacy Member
Héhé, als het goed is zijn er enkele leuke pakketjes onderweg naar mij (echt deze keer hoop ik dan)... was weer lang geleden :)

k_vuurke

Legacy Member
Zelda A Link to the Past compleet met map en geheim boekje
Bedankt Foxxer :p

noobie

Legacy Member
Foxxer zei:
Zijt gij da die der 225 dollar voor hebt betaald? :oink:

...............................................' indeed ' + nog es 50$ verzendkosten^^
En aan die prijs is eigenlijk nog een koopje eigenlijk.Deze kan gaan tot 400 $

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de bus, straight outta Japan

DSC02414.jpg


DSC02420.jpg


Final Zone II voor PC Engine CD dus... Begin de pc engine smaak echt te pakken te krijgen :D

Private Joker

Legacy Member
Ziet er netjes uit. Ik neem aan dat die ook niet goedkoop komen?
Met wat kan je de grafische capaciteiten van de CD-I vergelijken?

red Bulleke

Legacy Member
Games variëren van dirt ass cheap tot veel te duur imho. Verwacht van de graphics geen te spannende dingen, ook geen FMV zoals bij CDI wel het geval is. Eigenlijk is't een polished versie van megadrive graphics met een betere soundtrack

Om u ff in de sfeer te dompelen:
[youtube]WxmHCCJUXKQ[/youtube]

Private Joker

Legacy Member
Ahnee, foutje van mij. Dacht dat PC Engine van hetzelfde tijdperk was van de CD-I en dat het dus zelfde vermogen had min of meer.
Net je filmpje gezien en wat op Youtube en ziet er toch wel een tof spel uit. Fast paced en health systeem vind ik wel goed.

red Bulleke

Legacy Member
True hehe.
Er is ook vrij veel crap (= alles wat van kortbij of veraf op een RPG trekt voor mij) te vinden op pc engine of onspeelbaar materiaal als je geen zak kent van oosterse talen.

Ik probeer echter enkel nog de dingen binnen te halen die mijn interesse kunnen vasthouden en dan mag het al wat meer kosten. Da's waarschijnlijk ook de richting die ik verder zal ingaan in de toekomst. Minder mainstream, meer obscuriteit :)

Naast PC Engine staan er nog heel wat meer Neo Geo (zowel AES als CD) als Amiga CD32 games op mijn verlanglijstje...

Yuri

Legacy Member
Keer een foto update: :p

GBA games:


Zelda dankzij een forummer. :love:

GC games:


Moeten nog 3 GBA games toekomen. :D

En 2 N64 games. ;)

En jammer genoeg is de DS nog geen retro, maar daar heb ik er echt wel veel van gekocht de laatste tijd voor mooie prijsjes. My poor wallet...

PHOBIAS

Legacy Member
Yuri zei:
Keer een foto update: :p

GBA games:


Zelda dankzij een forummer. :love:

GC games:


Moeten nog 3 GBA games toekomen. :D

En 2 N64 games. ;)

En jammer genoeg is de DS nog geen retro, maar daar heb ik er echt wel veel van gekocht de laatste tijd voor mooie prijsjes. My poor wallet...
Damn man, echt jaloers op de gamecube games!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan