Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Ik zou dat toch ook wle ergens proberen te zetten, maar vermoed dat mijn vrouwken mij zot verklaart ;)

Laatste aankopen:

ps1:

- SimCity 2000
- Mega Man Battle & Chase
- Sesame Street Sports

ps2:

- ./Hack 4 quarantine
- Wild Arms 3

GBA

- The Legend Of Zelda (Nes Classics) -> Thx PJ
- Xevious (Nes Classics) -> Thx Pj
- Zelda A Link To The past

N64 (in doos zonder handleiding)

- Banjo Tooje
- Doom
- Super Smash
- Zelda OOT
- Didy Kong Racing
- Turok

N64 Compleet

- Wetrix
- Pokémon Puzzle League-
- tetrisphere

Ik vermoed dat het dit ongeveer zal zijn.
Ermoeten wel nog enkele zaken toe komen :)

Krueger F

Legacy Member
Daar krijg ik nu echt het schijt van sé, heb je een deal met iemand op 2dehands ivm 10 boxed zwart/wit gameboy spellen. Schrijf je braaf het geld over, hij komt z'n belofte niet na ivm de datum dat hij zou verzenden maar je wacht braaf verder af. Na een week krijg je plots een mailtje "het is te omvangrijk, ik krijg het niet ingepakt" (:ironic:), ik zal je geld terug storten...

Ik vermoed dat hij, alhoewel mijn geld al een week op z'n rekening stond, het toch nog aan iemand anders heeft verkocht aangezien ik aanbood om het dan zelf te komen halen maar daar geeft hij geen gevolg aan :doh::angry:. Serieus pissed word ik van zo'n mensen!

KillingRaptor

Legacy Member
Nieuwe CD-i shizzle. Vraag me niet waarom, maar die console blijft me stiekem wel aanspreken. :p

bf2915.jpg

Yuri

Legacy Member
Krueger F zei:
Daar krijg ik nu echt het schijt van sé, heb je een deal met iemand op 2dehands ivm 10 boxed zwart/wit gameboy spellen. Schrijf je braaf het geld over, hij komt z'n belofte niet na ivm de datum dat hij zou verzenden maar je wacht braaf verder af. Na een week krijg je plots een mailtje "het is te omvangrijk, ik krijg het niet ingepakt" (:ironic:), ik zal je geld terug storten...

Ik vermoed dat hij, alhoewel mijn geld al een week op z'n rekening stond, het toch nog aan iemand anders heeft verkocht aangezien ik aanbood om het dan zelf te komen halen maar daar geeft hij geen gevolg aan :doh::angry:. Serieus pissed word ik van zo'n mensen!

Verkeerde topic. :p

Nice, killingraptor.

Ik verwacht nog een mooie lading boxed gba games. :D

Krueger F

Legacy Member
Ik ook, maar toch niet nadat je geld al een week op de andere z'n rekening staat...?!

Enfin, kl**tz*kken zullen er altijd zijn...

Wandering

Legacy Member
Inderdaad Krueger, zeer vervelend.
Heb ik vorige week ook aan de hand gehad, ineens waren er 4 discs 'kwijt'. Laat dat nu toevallig de 4 spellen zijn waarvoor ik het lot wilde kopen. Dan houden ze de rest ook maar zelf.

Den_Hidde

Legacy Member
Doosje aangekomen :p
SuFWL.jpg

VHbc6.jpg

yAwCQ.jpg


Eindelijk Faxanadu in het engels gevonden, zo vaak dat er duitse versies worden verkocht bah !
+ trolls on teasure island = niet de dure versie trolls in crazyland maar deze is wel nooit hier uitgekomen en dus niet easy om te vinden.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Is Alien 3 al zo oud :eek:
Ik heb die op SNES liggen, leuke game :)

Den_Hidde

Legacy Member
Begin jaren 90 kwam dat spel uit denk, dus deed nintendo dat uit op beide consoles, wordt nog wel vervangen door een complete in box versie als ik is eentje goekoop tegenkom :p

Yuri

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Eindelijk Faxanadu in het engels gevonden, zo vaak dat er duitse versies worden verkocht bah !
Mijn mint Faxanadu is engels. :unsure:

GBA lotje is binnengekomen:

Donkey Kong Country 2 CIB
Magical Quest (cb zonder boekje :() (maar er is nog eentje op komst door een lotje, dus nog chance. :))
Magical Quest 2 (cib)
Magical Quest 3 (cib)
Super Mario Advance (cib) (doosje kon beter, mss dat ik s_kaiba zijn game overneem...)


Komen nog zeven titels achter...

KillingRaptor

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is Alien 3 al zo oud :eek:
Ik heb die op SNES liggen, leuke game :)

Alien 3 is inderdaad nog op de NES verschenen ook maar in hetzelfde jaar als de SNES versie (1993). Zelfde met Master System versie, is toen ook verschenen.

Ingis

Legacy Member
@Foxxer .. :p da zou ik nu niet kunnen. voor da geld heb je een boel spellen om te spelen. Maar is discussie die al meerdere malen gevoerd is. Congratz voor toch een zeldzame toevoeging

junglist_clint

Legacy Member
ook maar snel een foto getrokken van de demopod. Moet de controller houders nog terug vast maken met revetten dit weekend ofzo :)

hvvszq.jpg


nu nog 1ne (zoals de snes demopod) en dan heb ik al de 3 demopods die er zijn. Of zijn er meerdere? :)

Bruno001

Legacy Member
junglist_clint zei:
ook maar snel een foto getrokken van de demopod. Moet de controller houders nog terug vast maken met revetten dit weekend ofzo :)


nu nog 1ne (zoals de snes demopod) en dan heb ik al de 3 demopods die er zijn. Of zijn er meerdere? :)

wow nice :)

junglist_clint

Legacy Member
thanks :)
maar zou rap de foto uit je quote halen. Mag namelijk niet en krijgt lange laadtijden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan