Private Joker zei:
Blijkbaar. Er is iemand op dit forum die hem voor 40 euro excl verkoopt. Is die dan zoveel waard? Is ook een non player's choice, maar de cd's hebben wel krasjes, wel niks ernstig, daarom dat ik hem ook meegenomen heb. Niet dat ik deze ooit zou wegdoen, genoeg geduld moeten voor hebben om hem eens tegen te komen alleszins. Normaal zat ie bij een gamecube pakketje die te koop stond op tweedehands, maar hem wou de game wel apart verkopen voor 5 euro, dus ik had geluk.
Die persoon had ook nog een wind waker limited edition liggen, maar die had ik zelf al. En de ook de staat was wel wat minder. Dus heb ik laten liggen. Zat in een doos vol dvd's. Had ook nog okami, ico en final fantasy's op PS2 liggen, maar die waren allemaal erg bekrast en ik had ze al liggen, dus was er niet veel mee...
Was eigenlijk toevallig, want hij had een heleboel interessante ds games te koop voor 5 euro het stuk, zoals new super mario bros, zelda phantom hourglas, professor layton, animal crossing, castlevania, final fantasy IV en nog wat titels. En ter plekke zag ik dat hij nog dingen liggen had, er eens ingesnuffeld en warempel een mgs twin snakes. Dus mijn weekendje kan niet meer stuk. :applause: