Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Ja de Megazord mis ik inderdaad ook wel, maar het is gewoon een geweldige game! Zeker als je nog wat liefhebber bent van de Power Rangers. :D

Ingis

Legacy Member
vandaag aangekomen, beide compleet, PAL en voor de SNES
Belle en het Beest (zeer goede staat)
Dr Mario & Tetris (redelijke staat)

Bruno001

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Aangekomen met de post, €10 in totaal. Mij hoor je niet klagen alvast!

4imznp.jpg

Man die power rangers heb ik echt zoveel gespeeld vroeger :bow:
Gewoon zalig

Ga die ook eens proberen op de kop te tikken :)

bossi

Legacy Member
haha die snes boxed met super mario world thema er op ik stuur een mail van w&t ze wilt en ze wou rond de 100 euro nu bied die julie 200 euro onmiddelijk.

Die lijkt me wel een multimiljonair want die bied op alles keiveel mja nu is ze 100 euro int zak gezet

junglist_clint

Legacy Member
is gereserveerd voor mij. Maar nu met die julie voel ik plots mij niet meer zo zeker van mijn stuk :s

bossi

Legacy Member
ik weet niet wat da is me haar of hem ma met die deluxe set ook die bied er altijd over

op een gegeven moment geef je gewoon op :s

junglist_clint

Legacy Member
ja en die bied er temenis over. Maar heeft wel 0 feedback dus als ze effectief iets koopt? Ik hoop maar dat mijn verkoper de set nu niet gaat verkopen omdat ze ineens 200 euro ziet.

laten we hopen op goede mensen!

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag nog wat obscure retro in mijn bus gevonden en dan allebei nog shmup'kes ook :)
De komende weken zitten er nog wat pc engine spulletjes aan te komen. Me = happy!

L-Dis: PC engine CD
Heavy Unit: PC Engine

1-03-201220-24-43.png


1-03-201220-23-56.png

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag nog wat obscure retro in mijn bus gevonden en dan allebei nog schmup'kes ook :)
De komende weken zitten er nog wat pc engine spulletjes aan te komen. Me = happy!

L-Dis: PC engine CD
Heavy Unit: PC Engine

Sweet!
Super dat ge aan de PCE bezig zijt. Shmups zijn vaak pokkemoeilijk...:p. Die L-Dis kende ik trouwens niet. Heavy Unit heb ik Jap MD.
Welk toestel gebruikt ge nu?

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
Sweet!
Super dat ge aan de PCE bezig zijt. Shmups zijn vaak pokkemoeilijk...:p. Die L-Dis kende ik trouwens niet. Heavy Unit heb ik Jap MD.
Welk toestel gebruikt ge nu?

Idd moeilijkheid troef: 't is vaak al een uitdaging om die games voor een redelijke prijs te vinden. Deze kwamen uit de UK, de rest die op komst is, komt straight outta Japan.
Heb enkele maanden terug een boxed Duo R gekocht, sweet stuff :)

sDSC02346.jpg

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Idd: 't is vaak al een uitdaging om die games voor een redelijke prijs te vinden. Deze kwamen uit de UK, de rest die op komst is, komt straight outta Japan.
Heb enkele maanden terug een boxed Duo R gekocht, sweet stuff :)

It sure is! ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Geen games maar wel helemaal retro! M'n twee Amazon pakketjes zijn aangekomen vandaag, eentje uit de UK en eentje uit Duitsland. De TMNT box met de eerste twee seizoenen in en het tweede seizoen van The Animals of Farthing Wood (hier ook beter bekend als Beestenbos is Boos). En ja, de Engels gesproken versie van The Animals of Farthing Wood staat ook op de DVD! Hij is enkel in Duitsland te verkrijgen waar ook de Engelse versie opstaat, vandaar dat ik verplicht was hem daar te bestellen.

2sb4vf4.jpg

Krueger F

Legacy Member
Die Turtles collectie is inderdaad wel sweet, enkel in de UK verkrijgbaar vermoed ik?

Wbt die JULIE van op 2dehands, is inderdaad wel een "lastige" account. Pushed de prijzen altijd veel te hoog en dat is volgens mij ook het enige dat ze doet... redelijk irritant (jammer genoeg is zij niet de enige)

PHOBIAS

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Geen games maar wel helemaal retro! M'n twee Amazon pakketjes zijn aangekomen vandaag, eentje uit de UK en eentje uit Duitsland. De TMNT box met de eerste twee seizoenen in en het tweede seizoen van The Animals of Farthing Wood (hier ook beter bekend als Beestenbos is Boos). En ja, de Engels gesproken versie van The Animals of Farthing Wood staat ook op de DVD! Hij is enkel in Duitsland te verkrijgen waar ook de Engelse versie opstaat, vandaar dat ik verplicht was hem daar te bestellen.

2sb4vf4.jpg

Zijn die alletwee ook in het nederlands gedubt?
Jaloers ben ik anders wel.

KillingRaptor

Legacy Member
Nee maar dat hoeft ook niet, originele versies zijn veel beter!

KillingRaptor

Legacy Member
Ik weet zelfs niet meer hoe Nederlandse stemmen waren indertijd, weet alleen dat de Engelse goed zijn. En het zijn de originele dat dusja, heb ik altijd liever dan dubs.

ironhorn

Legacy Member
vandaag in luik:
battletoads in animaniacs voor de snes (los): 5 euro

also:
- een doosje lego (woudmenshide-out en mazoutvrachtwagen) :) Had gisteren toevallig nog wat lego gesorteerd met opruimen en kon daarmee deze niet laten liggen :)

gezien, maar niet meegepakt:
- allerlei sega spellen en consoles; verkoper wilde alleen pakket en aangezien ik niets van sega weet (en er weinig om geef) heb ik het laten liggen: 41 spellen (sms en mega drive door elkaar, incl. phantasy star), 2 (of 3) sega master systems (I) en een nes console voor 150 euro ofzo (zou wss wel minder aanvaard hebben ook). Had er op een bepaald moment 6 spellen van uitgekozen waar hij 20 euro voor wilde, maar toen ik wou betalen had hij zich bedacht en wilde hij enkel alles in pakket weg doen. Aan het einde van de markt had hij nog steeds alles liggen.
- dark chronicle aan 5 euro, enkel had de cd 3 krassen, maar wel 3 zeer diepe krassen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan