Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Aangekomen met de post, €10 in totaal. Mij hoor je niet klagen alvast!
![]()


red Bulleke zei:Vandaag nog wat obscure retro in mijn bus gevonden en dan allebei nog schmup'kes ook
De komende weken zitten er nog wat pc engine spulletjes aan te komen. Me = happy!
L-Dis: PC engine CD
Heavy Unit: PC Engine
. Die L-Dis kende ik trouwens niet. Heavy Unit heb ik Jap MD.vidiot zei:Sweet!
Super dat ge aan de PCE bezig zijt. Shmups zijn vaak pokkemoeilijk.... Die L-Dis kende ik trouwens niet. Heavy Unit heb ik Jap MD.
Welk toestel gebruikt ge nu?

red Bulleke zei:Idd: 't is vaak al een uitdaging om die games voor een redelijke prijs te vinden. Deze kwamen uit de UK, de rest die op komst is, komt straight outta Japan.
Heb enkele maanden terug een boxed Duo R gekocht, sweet stuff![]()

KillingRaptor zei:Farthing Wood]
Ingis zei:*gniffel gniffel*
die turtles is interessant, zijn de andere seasons ook verschenen?
KillingRaptor zei:Geen games maar wel helemaal retro! M'n twee Amazon pakketjes zijn aangekomen vandaag, eentje uit de UK en eentje uit Duitsland. De TMNT box met de eerste twee seizoenen in en het tweede seizoen van The Animals of Farthing Wood (hier ook beter bekend als Beestenbos is Boos). En ja, de Engels gesproken versie van The Animals of Farthing Wood staat ook op de DVD! Hij is enkel in Duitsland te verkrijgen waar ook de Engelse versie opstaat, vandaar dat ik verplicht was hem daar te bestellen.
![]()
KillingRaptor zei:Nee maar dat hoeft ook niet, originele versies zijn veel beter!
Had gisteren toevallig nog wat lego gesorteerd met opruimen en kon daarmee deze niet laten liggen 