Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souldoubt

Legacy Member
junglist_clint zei:
super-mario-3ds.jpg

Je mist nog een stukje van de toren ;)
IMG_3076.jpg


Leuk dat je pez dispenser nog in de originele verpakking zit, ik heb enkel de dispenser gevonden, de snoepjes (en verpakking uiteraard) waren al weg.

Er is ook een nieuwe nep-pezdispencer, van au'some (zie, op foto, bovenaan in die "Mario-toren"), te koop bij GI-FI

profsteenmarter

Legacy Member
souldoubt zei:
Je mist nog een stukje van de toren ;)
IMG_3076.jpg


Leuk dat je pez dispenser nog in de originele verpakking zit, ik heb enkel de dispenser gevonden, de snoepjes (en verpakking uiteraard) waren al weg.

Er is ook een nieuwe nep-pezdispencer, van au'some (zie, op foto, bovenaan in die "Mario-toren"), te koop bij GI-FI

Mooie collectie!
zijn dat de munten van de 25th anniversary van de nintendo catalogus van boven in de kast?

junglist_clint

Legacy Member
IS een oude pezz dus van vroeger.

Ik heb die bovenkant nog nooit gezien van de toren. is wel leuk. Ja de "nep" dispenders heb ik ook.

souldoubt

Legacy Member
Zijn er meerdere van die au'some dispensers? Ik vond alleen Mario.
In het begin wist ik niet hoe het werkte (had er 2 gekocht en 1 open gedaan) en kreeg die snoepjes er amper uit terwijl er op de verpakking staat "niet naar de ogen richten" ... vond ik wel hilarisch, tot mijn vriend ontdekte hoe je die snoepjes moest afschieten :eek:

De 25th anniversary munt uit de sterrencatalogus ligt ook ergens in die vitrinekast (bij de Mario Galaxy figuurtjes) het bovenste plankje van die kast is nog een stukje van mijn Therapy?-collectie. Dat moet nog verhuizen vooraleer onze gamespulletjes bedolven raken onder de plectrums en drumsticks, maar moet nog plaats maken voor een nieuwe vitrinekast...

_keeny_

Legacy Member
Vandaag een Gameboy classic + enkele games geruild met ClaudioVO voor 2 psp games

Silverfall
Dungeon Siege: Throne Of Agony

Ben dan ook eens binnengeweest in de Game Mania in oudenaarde:
Medievil resurrection (psp)
Projest Zero 2 (ps2)
Haunting Ground (ps2)
Resident Evil Survivor 2 (ps2)

Claudio VO

Legacy Member
_keeny_ zei:
Vandaag een Gameboy classic + enkele games geruild met ClaudioVO voor 2 psp games

Silverfall
Dungeon Siege: Throne Of Agony

Ben dan ook eens binnengeweest in de Game Mania in oudenaarde:
Medievil resurrection (psp)
Projest Zero 2 (ps2)
Haunting Ground (ps2)
Resident Evil Survivor 2 (ps2)

haha :p willing to be a Tetris God soon ;) that is , when the kids don't have the "brick" :p

niet naar de Kringloopwinkel geweest ? of niks gevonden.

_keeny_

Legacy Member
Ben naar de kringwinkel geweest, maar totaal niets game gerelateerd gevonden, better luck next time :p

space79

Legacy Member
een aantal nieuwe aanwinsten van de laatste paar weken (dubbels staan niet op de foto)
IMG_4744.jpg

IMG_4745.jpg

Denk dat het PJ was die ooit vroeg of ik ook de variaties verzamel...bij deze dus wel (had ze waarschijnlijk al compleet, had ik dat van begin af aan gedaan :doh:)

Bovendien is er ook nog een pakket met 50 md spellen onderweg na de mislukte deal met Harley wegens te duur.

newquestman

Legacy Member
Ik heb vandaag 2 game & watches gekregen van mijn oma, donkey kong en mario bros.

Den_Hidde

Legacy Member
I'm back in the game :)
Voor de fun een bod gedaan op een lotje games, win ik dat toch niet zeker :) Ah well mijn bod was de minimum prijs dus niet slecht + MORE GAMES ! MORE GAMES ! :D

junglist_clint

Legacy Member
nieuw spul dit weekend.
i24z00.jpg


011-bundle-mario-world-1.jpg

Heb ook nog een N64 demopod opgehaald maar daar heb ik nog geen foto van :)

Private Joker

Legacy Member
Ze hebben ginder precies een gans warenhuis vol van die spellen gevonden want eBay staat er vol van en dan nog eens alles aan belachelijk lage prijzen (buiten de resellers hier in Europa die denken dat ze er nog geld aan kunnen verdienen)...

bossi

Legacy Member
junglilist toch ni in boordmeerbeek zeker die demopod :D

mooie camion nog nooit opgelet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan