Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
junglist_clint zei:

souldoubt zei:Je mist nog een stukje van de toren
![]()
Leuk dat je pez dispenser nog in de originele verpakking zit, ik heb enkel de dispenser gevonden, de snoepjes (en verpakking uiteraard) waren al weg.
Er is ook een nieuwe nep-pezdispencer, van au'some (zie, op foto, bovenaan in die "Mario-toren"), te koop bij GI-FI

_keeny_ zei:Vandaag een Gameboy classic + enkele games geruild met ClaudioVO voor 2 psp games
Silverfall
Dungeon Siege: Throne Of Agony
Ben dan ook eens binnengeweest in de Game Mania in oudenaarde:
Medievil resurrection (psp)
Projest Zero 2 (ps2)
Haunting Ground (ps2)
Resident Evil Survivor 2 (ps2)
willing to be a Tetris God soon
that is , when the kids don't have the "brick" 
