Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

profsteenmarter

Legacy Member
welke kringloop winkels? ik was van plan om morgen eens te gaan zien in genk..

red Bulleke

Legacy Member
@Ironhorn:
ik heb hier in de buurt echt nog gene zak gevonden in kringloop-winkels, dus ge moogt absoluut niet klagen hoor ;)

junglist_clint

Legacy Member
kringwinkel is mijn vriend. maar dat komt ook door mijn bijna wekelijkse bezoek :P

Bruno001

Legacy Member
red Bulleke zei:
@Ironhorn:
ik heb hier in de buurt echt nog gene zak gevonden in kringloop-winkels, dus ge moogt absoluut niet klagen hoor ;)

Bij ons ist ook gene vetten :) alleen sportgames :D

Krueger F

Legacy Member
ironhorn zei:
kringwinkel-loot van de dag:
- snes met 2 controllers en 8 games: 50 euro
(mario all stars en super mario world cart only; yoshi's island, prince of persia 2, stunt race fx, goof troop, the lion king en flashback boxed (geen boekjes))

Niet meteen een superpakket zoals ze hier de laatste weken zijn gepasseerd, maar ben er toch blij mee :)
Dat lijkt mij anders wel een zeer mooi pakket voor die prijs, allemaal zeer goede titels voor zover ik weet... :applause:

Ik loop hier heel af en toe ook eens een kringloopwinkel binnen, maar buiten één keer eens een louzy ps1 spelletje nog nooit iets gevonden... Sinds internet en bijgevolg Ebay, 2dehands en marktplaats gemeengoed zijn geworden weten de meeste mensen wel beter dan het aan kringloop te geven vrees ik.

ironhorn

Legacy Member
profsteenmarter zei:
welke kringloop winkels? ik was van plan om morgen eens te gaan zien in genk..

Genk was spijtig genoeg niks (buiten wat ps1/ps2 games en enkele niet noemenswaardige big box pc spellen)

Kringwinkels zijn echt geluk hebben dat je er net op het juiste moment bent. Op de route naar de vriendin kan ik er 3 doen zonder veel omweg, dus die doe ik dan ook bijna wekelijks. Vandaag had ik juist geluk dat ze in die 3 winkels bezig waren met nieuwe stock te steken

Vanuit as kan je best ook eens naar opglabbeek gaan (tegenover vancranenbroek), is een mooie kringloopwinkel waar ik toch ook al iets heb gevonden (doch kom er niet zo veel))

Tot nu toe een paar keren al eens een goede retro koop kunnen in krinwinkels, maar in vergelijking met de aantal keren dat ik er kom, is het ook niet zo vet. Kan niet wachten tot het rommelmarktseizoen terug begint :D

Den_Hidde

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Teenage Mutant Ninja Turtles voor de NES ;)

Schijnt dat diene door express leverancier is gebracht :unsure:

Hier een dragon crystal + in het spit (kringwinkel leuven) Grandia voor 2 € opgepikt ... score !

Dustar

Legacy Member
ironhorn zei:
Genk was spijtig genoeg niks (buiten wat ps1/ps2 games en enkele niet noemenswaardige big box pc spellen)

Kringwinkels zijn echt geluk hebben dat je er net op het juiste moment bent. Op de route naar de vriendin kan ik er 3 doen zonder veel omweg, dus die doe ik dan ook bijna wekelijks. Vandaag had ik juist geluk dat ze in die 3 winkels bezig waren met nieuwe stock te steken

Vanuit as kan je best ook eens naar opglabbeek gaan (tegenover vancranenbroek), is een mooie kringloopwinkel waar ik toch ook al iets heb gevonden (doch kom er niet zo veel))

Tot nu toe een paar keren al eens een goede retro koop kunnen in krinwinkels, maar in vergelijking met de aantal keren dat ik er kom, is het ook niet zo vet. Kan niet wachten tot het rommelmarktseizoen terug begint :D

Heb je in Genk Big Box spellen gezien?
Ik heb daar regelmatig wel al eens pc spellen meegenomen, maar ze zijn zelden nog in de doos ( bijna altijd jewel case ).

Claudio VO

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Geen zin om meerdere foto's te maken dus hier alle aankopen die ik dit weekend heb gedaan in Gent.

20zxj81.jpg

mooie aankoop ; die third strike :niceone:
uit de Gameswap ofzo ?

ironhorn

Legacy Member
Dustar zei:
Heb je in Genk Big Box spellen gezien?
Ik heb daar regelmatig wel al eens pc spellen meegenomen, maar ze zijn zelden nog in de doos ( bijna altijd jewel case ).

hmm, nu zit ik hier mijn bronnen weg te geven precies :D

nee, er lagen wat big box spellen langs de platen en dergelijke (programma's en spellen), ook al eens in het vitrinekastje wanneer je binnenkomt zien staan

profsteenmarter

Legacy Member
ironhorn zei:
Genk was spijtig genoeg niks (buiten wat ps1/ps2 games en enkele niet noemenswaardige big box pc spellen)

Kringwinkels zijn echt geluk hebben dat je er net op het juiste moment bent. Op de route naar de vriendin kan ik er 3 doen zonder veel omweg, dus die doe ik dan ook bijna wekelijks. Vandaag had ik juist geluk dat ze in die 3 winkels bezig waren met nieuwe stock te steken

Vanuit as kan je best ook eens naar opglabbeek gaan (tegenover vancranenbroek), is een mooie kringloopwinkel waar ik toch ook al iets heb gevonden (doch kom er niet zo veel))

Tot nu toe een paar keren al eens een goede retro koop kunnen in krinwinkels, maar in vergelijking met de aantal keren dat ik er kom, is het ook niet zo vet. Kan niet wachten tot het rommelmarktseizoen terug begint :D

hmm mss de moeite dan niet op te passeren. Moest morgen bij jacky claes zijn voor m'n gitaar en de kringloop ligt toch in de buurt daar. In de kringloop van opglabbeek kom ik toch het vaakst (4-5 per maand) maar ik heb er tot nu toe nog niets gevonden buiten wat platen. Ik weet nog dat daar met de opening vrij veel ps1 stond, maar dat is niet echt m'n ding. Nu ligt er bijna niets intressants meer..

Dustar

Legacy Member
ik kwam er sowieso al regelmatig hoor :-)
Meestal genk, Bilzen en soms eens Hasselt.

picasso123

Legacy Member
Gisteren van een maat devil may cry 3 en kingdom hearts (beiden ps2) gekocht. :)

Claudio VO

Legacy Member
picasso123 zei:
Gisteren van een maat devil may cry 3 en kingdom hearts (beiden ps2) gekocht. :)

en vergeet je God of war niet :p

je game is vandaag ook goed aangekomen hier . itrader volgt ;)

junglist_clint

Legacy Member
Dustar zei:
Heb je in Genk Big Box spellen gezien?
Ik heb daar regelmatig wel al eens pc spellen meegenomen, maar ze zijn zelden nog in de doos ( bijna altijd jewel case ).

vandaag geweest. Waren er een stuk of 12 maar neit veel soeps denk ik

en een cd van sonic meegenomen ;) sonic dance power!!

space79

Legacy Member
junglist_clint zei:
vandaag geweest. Waren er een stuk of 12 maar neit veel soeps denk ik

en een cd van sonic meegenomen ;) sonic dance power!!

Heb den 2, 4 en 5 van sonic dance power :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan