Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:@Ironhorn:
ik heb hier in de buurt echt nog gene zak gevonden in kringloop-winkels, dus ge moogt absoluut niet klagen hoor![]()
alleen sportgames 
Dat lijkt mij anders wel een zeer mooi pakket voor die prijs, allemaal zeer goede titels voor zover ik weet... :applause:ironhorn zei:kringwinkel-loot van de dag:
- snes met 2 controllers en 8 games: 50 euro
(mario all stars en super mario world cart only; yoshi's island, prince of persia 2, stunt race fx, goof troop, the lion king en flashback boxed (geen boekjes))
Niet meteen een superpakket zoals ze hier de laatste weken zijn gepasseerd, maar ben er toch blij mee![]()
profsteenmarter zei:welke kringloop winkels? ik was van plan om morgen eens te gaan zien in genk..

Sheldon Cooper zei:Teenage Mutant Ninja Turtles voor de NES![]()

ironhorn zei:Genk was spijtig genoeg niks (buiten wat ps1/ps2 games en enkele niet noemenswaardige big box pc spellen)
Kringwinkels zijn echt geluk hebben dat je er net op het juiste moment bent. Op de route naar de vriendin kan ik er 3 doen zonder veel omweg, dus die doe ik dan ook bijna wekelijks. Vandaag had ik juist geluk dat ze in die 3 winkels bezig waren met nieuwe stock te steken
Vanuit as kan je best ook eens naar opglabbeek gaan (tegenover vancranenbroek), is een mooie kringloopwinkel waar ik toch ook al iets heb gevonden (doch kom er niet zo veel))
Tot nu toe een paar keren al eens een goede retro koop kunnen in krinwinkels, maar in vergelijking met de aantal keren dat ik er kom, is het ook niet zo vet. Kan niet wachten tot het rommelmarktseizoen terug begint![]()
KillingRaptor zei:Geen zin om meerdere foto's te maken dus hier alle aankopen die ik dit weekend heb gedaan in Gent.
![]()
Dustar zei:Heb je in Genk Big Box spellen gezien?
Ik heb daar regelmatig wel al eens pc spellen meegenomen, maar ze zijn zelden nog in de doos ( bijna altijd jewel case ).

ironhorn zei:Genk was spijtig genoeg niks (buiten wat ps1/ps2 games en enkele niet noemenswaardige big box pc spellen)
Kringwinkels zijn echt geluk hebben dat je er net op het juiste moment bent. Op de route naar de vriendin kan ik er 3 doen zonder veel omweg, dus die doe ik dan ook bijna wekelijks. Vandaag had ik juist geluk dat ze in die 3 winkels bezig waren met nieuwe stock te steken
Vanuit as kan je best ook eens naar opglabbeek gaan (tegenover vancranenbroek), is een mooie kringloopwinkel waar ik toch ook al iets heb gevonden (doch kom er niet zo veel))
Tot nu toe een paar keren al eens een goede retro koop kunnen in krinwinkels, maar in vergelijking met de aantal keren dat ik er kom, is het ook niet zo vet. Kan niet wachten tot het rommelmarktseizoen terug begint![]()
picasso123 zei:Gisteren van een maat devil may cry 3 en kingdom hearts (beiden ps2) gekocht.![]()


Dustar zei:Heb je in Genk Big Box spellen gezien?
Ik heb daar regelmatig wel al eens pc spellen meegenomen, maar ze zijn zelden nog in de doos ( bijna altijd jewel case ).
sonic dance power!!Claudio VO zei:[/SPOILER]
mooie aankoop ; die third strike
uit de Gameswap ofzo ?
junglist_clint zei:vandaag geweest. Waren er een stuk of 12 maar neit veel soeps denk ik
en een cd van sonic meegenomensonic dance power!!
