Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Geen zin om meerdere foto's te maken dus hier alle aankopen die ik dit weekend heb gedaan in Gent.

20zxj81.jpg
Gameswap? Hoeveel voor SFIII betaald?

KillingRaptor

Legacy Member
€25 en de doos is ook nog in perfecte staat wat blijkbaar vaak niet zo is met Dreamcast games (zelf heb ik nog maar 1 game waarvan de doos beschadigd is eigenlijk). Voor deze game had ik die prijs zeker over. :)

Hopelijk gaan we nu niet weer beginnen bashen op de winkel...

Dennoman

Legacy Member
Zeer goeie prijs voor de game alleszins, over de winkel zal ik het mijne dan maar denken :p

Wel niet verkeerd kijken naar de DC-doos of hij versplintert in een miljoen stukken :p damn things.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik draag wel zorg voor m'n Dreamcast doosjes want heb inderdaad al dergelijke verhalen gehoord erover. :D

Duc1n0

Legacy Member
Prijzig [85euro] SNES lotje gekocht maar ik ben er toch 'tevreden' mee. Alles in prima staat.

SNES met twee controllers
Gameboy player
Import conventor
Super Mario Kart
Super Mario World (ntsc)
Super Mario World 2
Super Mario All Stars (ntsc)
Donkey Kong Country
Donkey Kong Country 2
Belle & het beest
The Flinstones

Allen cart only met boekje.

BiZi

Legacy Member
Een boxed Gargoyle's Quest 2 (PAL NES) te pakken gekregen voor 10 incl! Sweet deal! (onlangs nog de cart only vr 25 gekocht dus...)

junglist_clint

Legacy Member
nog wat leuke verzameldingen aan mijn mario collectie toe gevoegd. Dit weekend komt er nog meer spul ;)

pezz-mario.jpg

mario-sonic-olympische-spelen-2012.jpg

super-mario-3ds.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Geen foto deze keer maar heb eindelijk de CDi Digital Video Cartridge gevonden die ik al maanden zoek! Vandaag aangekomen vanuit Nederland en hij werkt perfect! De eerste keer dat ik iets kocht van Marktplaats eigenlijk.

m62power

Legacy Member
junglist_clint zei:
nog wat leuke verzameldingen aan mijn mario collectie toe gevoegd. Dit weekend komt er nog meer spul ;)

pezz-mario.jpg

mario-sonic-olympische-spelen-2012.jpg

super-mario-3ds.jpg

Die kubussen zijn echt wel very nice. ;)

vidiot

Legacy Member
Lang geleden dat ik nog iets voor MD gekocht heb...Daze Before Christmas.

vidiot

Legacy Member
Ringo zei:
Pictures or it didn't happen :bow:

Eigenlijk in een 'gekke' bui gekocht maar de prijs viel mee. Zonder handleiding 59€, de rest in perfekte staat. Meestal gaat hij zonder voor het dubbele, en met moet je er het 3-4 dubbele voor neertellen. En dat heb ik er wss nooit meer voor over...:)

Private Joker

Legacy Member
@junglist: die pez dispenser, is die nieuw of al een ouder product? Ik zou denken dat pez collectors er wel wat geld voor over zouden hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan