Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kryptex

Legacy Member
Doctor V64 en DK2 big box ^^


sfcf0g.jpg


512g02.jpg


29qe04x.jpg


154axwk.jpg

bossi

Legacy Member
het word tijd dat krueger zijn rest stock hier te koop zet :D dan kan ik hier ook wat posten

Krueger F

Legacy Member
Ik maak er de komende dagen werk van ;)

Nieuwe aanwinst voor mij vandaag:
Boxed Game & Watch "Octopus" voor 2 Euro (inclusief batterijen! :p)

:D

Krueger F

Legacy Member
Gewoon bij iemand thuis, ik ging daar een MD1 en enkele boxed games (oa Turtles Hyperstone Heist, Outrun, Ghouls'n Ghosts,...) ophalen :)

Nirron

Legacy Member
Vandaag een mooie toevoeging tot de collectie.

Een Boxed Vtech Arcade Time & Fun LCD game - Monkey Jump
Vtech Monkey Jump

Wist niet dat deze bestonden, maar best wel cool!

Iemand prijs schatting? :)

_keeny_

Legacy Member
net een mooi pakket gaan ophalen:

losse snes console met 2 controllers + volgende games (allemaal compleet)

super bomberman 2
donkey kong country
donkey kong country 3
super mario kart
super mario allstars
tetris & dr. mario
wario's woods
pilotwing

super mario world + manual
micro machines + manual

super gameboy boxed

losse n64 met 2 controllers + volgende complete games

mario party
super mario 64
mariokart 64
banjo-kazooie + game guide
diddy kong racing
donkey kong 64
tetrisphere
bust-a-move 2 arcade edition
star wars shadows of the empire


en ook nog een losse gameboy classic + enkele games met manual

super mario land
super mario land 2
blaster master boy
terminator 2
tetris
dr. mario
fortress of fear

http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01957.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01956.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01955.jpg
http://i653.photobucket.com/albums/uu251/_keeny_1/DSC01954.jpg

dit samen voor 100 euro, niet slecht :p

Claudio VO

Legacy Member
als je de gameboy en games wil inruilen tegen enkele PSP rpg Games moet je maar iets laten weten hé ;)

Bamboebahr

Legacy Member
Moest in Avelgem zijn, dus daar maar eens de kringloop binnen gelopen en 2 games gevonden voor PSX

- Die Hard Trilogy, volledig maar met barsten in het doosje (wat ik wel kan vervangen)
- Crash Bandicoot 1, is zo'n dubbeldoosje met een demo disc bij, maar wel geen handleiding, dus als iemand deze nog heeft :p

reactor

Legacy Member
Damn,de laatste tijd smijten ze ons hier dood mee koopjes.
Het lijkt wel solden op de retro-game markt.:p

Krueger F

Legacy Member
Onlangs trouwens ook "Castlevania: Symphony of the Night" voor de PS1 (compleet en mint) verkregen in een ruil :D

bossi

Legacy Member
komaan krueger tis zondag zet uw overstock er op ik heb leuke dingen om te ruilen.

en owe als ik het allemaal heb al :D

Krueger F

Legacy Member
Veel werk hé, uitsorteren, nakijken/testen, foto's maken, enz... ik ben ermee bezig :D
Wel curieus naar uw ruilmateriaal, mogelijk kan mij dat wat motiveren om het wat sneller te doen ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Geen zin om meerdere foto's te maken dus hier alle aankopen die ik dit weekend heb gedaan in Gent.

20zxj81.jpg

ironhorn

Legacy Member
kringwinkel-loot van de dag:
- snes met 2 controllers en 8 games: 50 euro
(mario all stars en super mario world cart only; yoshi's island, prince of persia 2, stunt race fx, goof troop, the lion king en flashback boxed (geen boekjes))

Niet meteen een superpakket zoals ze hier de laatste weken zijn gepasseerd, maar ben er toch blij mee :)

daarnaast:
- 2 lcd games (geen g&w): 50 cent
- 3 beast wars transformers: 75 cent
- mighty max hoofdje: 25 cent
- wat yu-gi-oh kaarten: 25 cent
- overige zaken voor mijn grootouders en pa van mijn lief

kringwinkels leken in het begin te lonen (ze waren overal dingen bij aant zetten), dan ook nog maar naar 3 anderen gereden met mijn grootouders en daar niets te vinden. Nuja, thrill of the hunt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan