kringwinkel-loot van de dag:
- snes met 2 controllers en 8 games: 50 euro
(mario all stars en super mario world cart only; yoshi's island, prince of persia 2, stunt race fx, goof troop, the lion king en flashback boxed (geen boekjes))
Niet meteen een superpakket zoals ze hier de laatste weken zijn gepasseerd, maar ben er toch blij mee
daarnaast:
- 2 lcd games (geen g&w): 50 cent
- 3 beast wars transformers: 75 cent
- mighty max hoofdje: 25 cent
- wat yu-gi-oh kaarten: 25 cent
- overige zaken voor mijn grootouders en pa van mijn lief
kringwinkels leken in het begin te lonen (ze waren overal dingen bij aant zetten), dan ook nog maar naar 3 anderen gereden met mijn grootouders en daar niets te vinden. Nuja, thrill of the hunt
