Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
€70 inclusief verzending wel vanuit NL (wat al €9 is op zich). Maar dit is één van die retrogames waarvoor ik bereid ben meer te betalen dan normaal.

junglist_clint

Legacy Member
Vandaag gaan afhalen:
Deed het vooral voor de mario maar de rest is er leuk bij meegenomen uiteraard :D

10fypvd.jpg

sluysen

Legacy Member
Speelt dat nasa ding wat deftig snes games? of is het maar bagger qua kwaliteit?

junglist_clint

Legacy Member
ben hem nu aan afstellen en kijken wat hij speelt. Zitten nes games bij dus vermoed enkel nes ;)

*edit: net even wat spellen gespeeld en vergelijkt. Hij speelt hetzelfde als de nes. En speel USA en PAL games :) dus deze blijft voorlopig staan ipv de nes ;)

junglist_clint

Legacy Member
bedankt. ff opgezocht, in de doos zit een viditex vt-720e (is eignelijk een famicom clone) dus vermoed ik ook dat er jap spellen gespeeld kunnen worden. Enkel de doos staat nasa ipv viditex :D

Nirron

Legacy Member
Dreamcast console met 1 controller, maar de AV kabel mist wel :( iemand een reserve!?
Ook nog Castlevania: The Dracula X Chronicles voor de PSP ontvangen! Zalig spel.

Exasephiroth

Legacy Member
Boxed Master System I. 1 van de weinige 'standaard' retroconsoles die ik nog niet boxed had. Merci Keeny voor de levering aan huis

Private Joker

Legacy Member
Nirron zei:
Dreamcast console met 1 controller, maar de AV kabel mist wel :( iemand een reserve!?

Ik heb een AV (RF?) kabel voor Dreamcast, maar heb geen dreamcast :p

P1010890.jpg

Nirron

Legacy Member
Haha! Jammer dat het niet de kabel is die ik zoek :(
Dat is de gewone RF kabel en niet de AV kabel (die met de 3 kleurtjes).

Op Ebay kan ik er wel aanraken voor €6 +/- maar had liever een originele gevonden voor ongeveer dezelfde prijs.

Private Joker

Legacy Member
Deze werkt ook hoor :)
Maar ik snap het wel, beter beeldkwaliteit en zo van die shizzl.

Nirron

Legacy Member
Jep, kan er u anders €1-2 voor geven, maar ja dan moet ik nog tot Brussel komen en dat gebeurt enkel op een zondag.

OG_Mike

Legacy Member
@Jungle

Die "special edition" van Mario, is dat een Duitse versie of een andere versie. Ik weet dat er veel Duitse versies zijn met kleinere zwarte doosjes. Maar weet niet van deze versie af.

Private Joker

Legacy Member
Nirron zei:
Jep, kan er u anders €1-2 voor geven, maar ja dan moet ik nog tot Brussel komen en dat gebeurt enkel op een zondag.

Voor nen symbolische euro mag dat zeker weg ze. Ik zit het nog wel. Deze zondag moet ik alvast werken de ganse dag. Ikea is open ;)

Yuri

Legacy Member
Vandaag afgehaald:

Mint SNES games (Killer Instinct is wel jammer genoeg zonder cd. :() + Animal Crossing Gamecube (memorycard inbegrepen)


Mint N64 games (zelfs het bladje met de moves van Killer Instinct Gold en het missieblaadje van Goldeneye zitten erbij)


NES games:


NES + twee sportgame carts
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan