Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Er zijn goeie games te vinden hoor voor de CDi, het is alleen zoeken ernaar. :p
Vind zelf Flashback een coole game ervoor!

Dustar

Legacy Member
Nog wat PC - grote dozen binnengekregen:

6848416383_fd8a7057eb.jpg

Bamboebahr

Legacy Member
aaah,carmageddon :p

Nog altijd heb ik de neiging om "CARMAGEDDON MOTHERF*CKER" te roepen telkens ik iets of iemand omver rijd in één of ander game :)

Foxxer

Legacy Member
The Magical Quest starring Mickey Mouse voor de snes.
Ben hem deze morgen toch nog gaan halen :p
Heb er één uit die reeks op de game gear en zijn leuke spellekes dus kon het niet laten :)

space79

Legacy Member
Bamboebahr zei:
aaah,carmageddon :p

Nog altijd heb ik de neiging om "CARMAGEDDON MOTHERF*CKER" te roepen telkens ik iets of iemand omver rijd in één of ander game :)

Was ook een geweldige game...die staat ook ver bovenaan men lijstje van spellen waar ik graag een (edit: fatsoenlijk) vervolg/remake van wil zien...Carmageddon: Reincarnation...de vraag is alleen voor wanneer is het en of grootmoeder nog "I was in the war!" zal roepen :evil:

TOMMYGUN

Legacy Member
Carmageddon 2 was voor mij één van de eerste racinggames, buiten need for speed 2.
Overburen hadden toen nog de PC-zone met de demoversie. Die had ik toen kapot gespeeld en de readme veranderen zodat je met de andere auto's ook kon racen.
Good times.

sluysen

Legacy Member
space79 zei:
Was ook een geweldige game...die staat ook ver bovenaan men lijstje van spellen waar ik graag een (edit: fatsoenlijk) vervolg/remake van wil zien...Carmageddon: Reincarnation...de vraag is alleen voor wanneer is het en of grootmoeder nog "I was in the war!" zal roepen :evil:

Giev new Carmageddon NOAW!!

Concept art op de site bv is wel al nice :drool:

Yurf

Legacy Member
Voor het eerst sinds lang nog eens een rommelmarktje gedaan:

Zone of the Enders (PS2)
Metal Gear Solid 2: Substance (PS2)

Ik ben tevreden. :)

Yuri

Legacy Member
Foxxer zei:
The Magical Quest starring Mickey Mouse voor de snes.
Ben hem deze morgen toch nog gaan halen :p
Heb er één uit die reeks op de game gear en zijn leuke spellekes dus kon het niet laten :)

Is een heel leuke game, heb mij daar vroeger mij kapot geamuseerd. Zo simpel, maar toch verslavend. Jammer dat ik die dan vroeger weggedaan heb voor een ander spel. Stom, stom. Blijkbaar zijn er dan nog 2 vervolgen voor uitgekomen waarvan de derde Japan-only. :( Ze zijn dan ook op de GBA verschenen, maar die vind je moeilijk compleet. :(

KillingRaptor

Legacy Member
Twee pakketjes aangekomen vandaag. Verwacht er nog eentje nu, die waar ik het meest naar uitkijk eigenlijk. Al ben ik wel heel blij dat ik eindelijk Rocket Knight Adventures heb!

2qio0v7.jpg

Thorstein

Legacy Member
Rocket knight is 1 van mijn favorieten op de Megadrive, het vervolg sparkster was jammer genoeg niet even goed maar ook wel de moeite, op de snes is dat zelfs een heel andere game!
Ook het proberen waard is de re make op PSN of xboxlive

KillingRaptor

Legacy Member
Thorstein zei:
Rocket knight is 1 van mijn favorieten op de Megadrive, het vervolg sparkster was jammer genoeg niet even goed maar ook wel de moeite, op de snes is dat zelfs een heel andere game!
Ook het proberen waard is de re make op PSN of xboxlive

De SNES versie is helemaal anders? Wist ik niet. Dus echt andere stages enzo?

Den_Hidde

Legacy Member
Jup blijkbaar waren dat 2 verschillende teams die aan de games hebben gewerkt.
En ik moet zeggen dat de snes versie iets beter is, zijn vlieg aanval is daar super ! :)

bossi

Legacy Member
kryptecs welke job heb jij man want ik heb de verkeerde gekozen jezus nice
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan