Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bamboebahr zei:aaah,carmageddon
Nog altijd heb ik de neiging om "CARMAGEDDON MOTHERF*CKER" te roepen telkens ik iets of iemand omver rijd in één of ander game![]()

space79 zei:Was ook een geweldige game...die staat ook ver bovenaan men lijstje van spellen waar ik graag een (edit: fatsoenlijk) vervolg/remake van wil zien...Carmageddon: Reincarnation...de vraag is alleen voor wanneer is het en of grootmoeder nog "I was in the war!" zal roepen![]()

Foxxer zei:The Magical Quest starring Mickey Mouse voor de snes.
Ben hem deze morgen toch nog gaan halen
Heb er één uit die reeks op de game gear en zijn leuke spellekes dus kon het niet laten![]()
Ze zijn dan ook op de GBA verschenen, maar die vind je moeilijk compleet. 
Thorstein zei:Rocket knight is 1 van mijn favorieten op de Megadrive, het vervolg sparkster was jammer genoeg niet even goed maar ook wel de moeite, op de snes is dat zelfs een heel andere game!
Ook het proberen waard is de re make op PSN of xboxlive
bossi zei:kryptecs welke job heb jij man want ik heb de verkeerde gekozen jezus nice