Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
Kryptex zei:
PAL B allemaal SCN regiocode , SE is dus niet duits.

351ifjt.jpg
euk40p.jpg

153409v.jpg

:eek:
En hoeveel keer had je de lotto gewonnen zei je?????

DAMN .....mooie aankopen :niceone:

sluysen

Legacy Member
vraag me wel af hoeveel je ervoor betaald hebt..?

Ik heb me ook eens laten gaan in Parijs (all those retro shops :o)
Misschien soms wel te veel betaald maar meh nu heb ik tenminste een saturn :p

Saturn + Controller (unboxed) 40€ -> verjaardagscadeau van vriendin :p
Saturn Turbo controller 5€
Wipeout Saturn (geen boekje) 10€
True Pinball Saturn (compleet) 6€
Doom Saturn (compleet) 15€
Doom Snes (compleet) 19€
Duck Tales Nes (cart) 5€
Chip 'n Dale Nes (cart) 5€
Pilotwings 64 (cart) 9€
THPS 2 DC (compleet) 6€

sluysen

Legacy Member
De meeste normaal niet, bij de NES games heb ik er eigenlijk niet op gelet.

Ik vermoed van niet, aangezien fransmannen nogal snel hun titel ook gaan vertalen.

DOOM voor snes is zelfs met een nl handleiding :p

Private Joker

Legacy Member
Pakketje eindelijk gevonden... Kilometertje verder in een willekeurig postpunt kunnen gaan afhalen.

GJS5b.jpg


Werkt een Wavebird ook op de Wii btw?

Krueger F

Legacy Member
Yep, die werkt ook op een Wii (als je gamecube aansluitingen hebt - de nieuwe Wii zou deze niet meer hebben dacht ik)

Private Joker

Legacy Member
Sweet, thanks. Ik heb die van de launch maar dacht dat het misschien met de wireless controller.
Paar toffe games om te spelen dit weekend :)

Foxxer

Legacy Member
Iemand interesse in een mint boxed Aladdin, Starwing, Pilot Wings, Super Star Wars?

Yuri

Legacy Member
Foxxer zei:
Iemand interesse in een mint boxed Aladdin, Starwing, Pilot Wings, Super Star Wars?

Same here voor Pilot Wings...

En hier zijn mijn laatste aankopen:

In het speelmarantje aan 5 euro het stuk (terwijl er op zijn box stond 10 euro het stuk, dusja :P):


Eerste gameboy setje:


Tweede gameboy setje:


Bij tweede setje ga ik enkel Super Star Saga houden omdat ik de rest al heb. Kan handig zijn voor te ruilen ofzo.

Bij eerste setje hou ik de Zelda's en Azure Dreams. De rest ga ik wss ruilen tegen andere dingen die ik zoek.

En PS2 games die ik bij heb nu. :D



En er zijn nog dingen op komst. :D

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Yuri, laat me maar iets weten wat je van dat gameboy pakketje kwijt wil ;)

Foxxer

Legacy Member
Deal van het jaar:

img0605c.jpg


img0606og.jpg



Allemaal compleet.
Wel jammer dat vele van de Snes games verre van mint zijn.
Bij een deel van de rpg's ontbreekt de flap van de manual.
Wel alle extra mapjes en dergelijke erbij.
Maar allemaal matige staat.

202€ betaald voor alles op de foto.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan