Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Nja heb ik heel veel sjance mee gehad, kwas één van de eerste die het zoekertje zag en direct 20x gebeld.
Ze zei da ze nog op reactie wachte van iemand voor enkele snes games per mail maar na nen uitleg van mij dak wanhopig was kreeg ik voorrang :p

Voor zo'n deal moet ge het slim spelen uiteraard. Lufia en de RPG's alleen al zijn enorm veel waard.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wel niet zoveel als in uw thread hoor ^^
30 euro voor Mario All Stars bvb

Foxxer

Legacy Member
Nja prijzen ben ik idd niet allemaal even zeker over.
Ik neem aan dat gewoon eerlijke boden we wel overeen zullen komen.
Ma bvb 35€ voor de DK Countrys + PM vind ik gewoon grof :p

sluysen

Legacy Member
Ja das wel wat onder de waarde, maar ja wie niet waagt blijft maagd hé :p

Yuri

Legacy Member
Wel jammer dat je Magical Quest niet hebt meegenomen, is ook nog een leuke titel.

bossi

Legacy Member
alle zielig gedaan om dan verder te verkopen good job lol

maar zeggen zoals het is mooie aankopen

Dennoman

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wel niet zoveel als in uw thread hoor ^^
30 euro voor Mario All Stars bvb
Idd. Het is een mooie deal, maar ook niet te hard van stapel lopen.

Foxxer

Legacy Member
bossi zei:
alle zielig gedaan om dan verder te verkopen good job lol

maar zeggen zoals het is mooie aankopen

Mij ging het voor de rpg's, van de andere titels heb ik ze zelf meestal al.
En wat zou jij doen?
Oh nee, die heb ik al dus ik laat die liggen?

Komaan eh, iedereen zou hetzelfde doen.
Retro gaming is een dure hobby en is altijd leuk om wat terug te kunnen verdienen.
99% van de mensen hier zouden hetzelfde doen.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik zou ze laten liggen ja, koop enkel games die ik nog wil. Doorverkopen doen we niet aan mee hier. :p

Dennoman

Legacy Member
Ik zou ook doorverkopen als ik een te gekke deal kon doen met dingen die ik dubbel heb, maar 200 euro valt voor mij als student al onder de categorie "risico-investering" :p

bossi

Legacy Member
ja ok ik zou ze ook kopen om verder te verkopen ik ben ni schijnheilig daarin

maar omdan ebay prijzen te gebruiken als vergelijkingsfactor mss alsek mijn job kwijt ben hehe

kzal maar doen dat het voor de naft is zeker :D

ma het is u gegund zeker en vast

Foxxer

Legacy Member
Nja, kben geen ocmw :p

En ebay prijzen voor degene waar ek zelf niet direct een idee heb.
En boden zijn altijd welkom.
Maar 10€ voor een complete all stars of 35€ voor 4 games is echt wel bij de haren getrokken.

Dennoman

Legacy Member
Njah, het steekt vooral een beetje tegen dat ge met uw vangst komt stoefen en vervolgens alles aan prijzen te koop zet die echt wel overdreven zijn. Dan geeft ge uzelf het imago van opkoper, en zo goed als iedereen weet hoe ik over opkopers denk :p

Gewoon kwestie van een beetje oppassen I guess.

Soit, eindelijk afgesproken later deze maand om dit te gaan ophalen voor 30 euro:

Cd-i console met 2 controllers
- Inca
- Compton's interactice encyclopedia
- Kether
- Zelda's adventure :D
- Burn cycle
- Family games
- Rise of the robots
- Create your own caricature

Foxxer

Legacy Member
Nja, de echte gems doe ik niet weg hé.
En precies of al mijn prijzen overdreven zijn :/

30€ voor cdi console, das echt ni veel.
Wat was nu u mega super aankoop die ge ging doen ma nog niemand mocht weten? :p

Dennoman

Legacy Member
Dat was 'm, die Zelda game gaat doorgaans buiten eBay voor 80-90 euro :p

Leuke is vooral dat ik nog een grote en lompe CD-i had staan die nu weg kan. Ben oprecht aan het overwegen om ervoor te gaan verzamelen.

Foxxer

Legacy Member
Snap ik niet imho, naart schijnt een afgrijselijk monsterlijk "spel" :p

3do lijkt me veel leuker om te verzamelen, alleen fucking duur denk ik.

Ringo

Legacy Member
De meeste CD-i spellen zijn afgrijselijk, maar gezien de beperkte productie en de toevoeging van Nintendo iconen als Mario en Link een mooi verzamelobject.

Krueger F

Legacy Member
Mooie aanwinsten! Nette prijs! Maar...

Dennoman zei:
Njah, het steekt vooral een beetje tegen dat ge met uw vangst komt stoefen en vervolgens alles aan prijzen te koop zet die echt wel overdreven zijn. Dan geeft ge uzelf het imago van opkoper, en zo goed als iedereen weet hoe ik over opkopers denk :p

^Couldn't agree more!

Mag ik jullie trouwens even wijzen op het bestaan van het gratis windows programma "picture resizer", super handig en geen belachelijke laadtijden meer...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan