Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bossi

Legacy Member
ok kryptex dan is je famillie loaded ofwel drugsdealer ofzo :D

Anyway nice catches

sluysen

Legacy Member
2 ps2 games uit GM:

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude "Uncut"
Cel Damage Overdrive (looks fun, mario kart achtig precies)

Private Joker

Legacy Member
RetroGameFreak heeft een uitstekende service. In het lotje dat ik had gekocht zaten twee verkeerde games. World Cup USA 94 voor MD en King of the Monsters waren beide de gewone versie. Ik wou resp. de Kixx en Classic versie.
Mailtje gezonden en hop, weekje later de juiste games binnen en ik mocht de andere houden at no additional cost. :D

PcCty.jpg

Claudio VO

Legacy Member
ps2 Games :

Silpheed - the lost planet
Virtua cop : elite edition

vanuit de GM in deinze.
dacht dat ze daar nog PSX en GBA stuff verkochten ? maar niks blijkbaar.

Riki

Legacy Member
Hier (Aalst en Dendermonde) hebben ze zelfs geen GC of Xbox meer. Nog een paar PSX games met wat oud PC-spul in een budgetbak en dat is zo ongeveer de hele retro-afdeling.

Claudio VO

Legacy Member
hier in oudenaarde hebben ze ook geen xbox of Gamecube games meer liggen .
denk dat dit de algemene regel is geworden in de meeste GM filialen.

alles vanaf PS2 and up

reactor

Legacy Member
Ik heb ook nog eens een PS2 game gekocht in de GM .
Rez voor 3.98 Euro .:)

Claudio VO

Legacy Member
reactor zei:
Ik heb ook nog eens een PS2 game gekocht in de GM .
Rez voor 3.98 Euro .:)

nice :niceone:

heb me ook eens laten verleiden destijds om REz te kopen aan deze formidabele prijs.
na de eerste testrun bleek al gauw , dat het geen game is voor mij . hij mag dan al "rare" of "cult" uit den hoek komen.

Sike2 is er nu goed mee :)

reactor

Legacy Member
Op het eerste zicht ziet het er inderdaad een "specialleken" uit.
Maar ik ga hem zowiezo in de collectie houden.:)

Ingis

Legacy Member
Rez is super :D vind het echt een tof spel, Ingis vind het wat minder maar ik vermaak me er super mee

KillingRaptor

Legacy Member
Ik vind Rez ook een heel cool spel! De soundtrack is ook super in deze.

Foxxer

Legacy Member
Heb die nog op pc gehad, op onze eerstr home pc, een packard bell 120mhz :love:

En heb hem nu in mijn virtual console library staan ^^

KillingRaptor

Legacy Member
Comix Zone is inderdaad coole game!

Ik ga weer eens stout doen en non-gaming aankopen neerplaatsen hier, jullie weten de reden onderhand wel al. :p

Deze nog mee van de Mediamarkt gisteren.

dvipvt.jpg


En alle onderstaande vinyl gratis gekregen van m'n pa.

fune5k.jpg


Enige wat niet echt retro is is het album van Lana Del Rey dus het valt best nog wel binnen de normen hier. :D

KillingRaptor

Legacy Member
Ga je naar beneden, staat er een pakketje te wachten op je! Voor mij HET pakketje van de week! It has arrived, my precioussssss...

orjm1h.jpg


Inclusief alle mappen enzo!

Den_Hidde

Legacy Member
Moooi !!! Zo wil ik ook wel eens naar beneden gaan (gaat__niks :( ) en leuk dat je de mappen hebt :) die zou ik ook nog eens moeten vinden.

Kleine hint ... Crystalis is beter ;) en goedkoper :)

BiZi

Legacy Member
zeer vetjes!
eens men budget terug op peil is, wil ik er ook achter gaan!

Hoeveel voor betaald als ik vragen mag? 50a60€ ?

vidiot

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik ga weer eens stout doen en non-gaming aankopen neerplaatsen hier, jullie weten de reden onderhand wel al. :p

'The Rise And Fall Of Ziggy Stardust And The Spiders From Mars' is er eentje om te koesteren, fantastische en belangrijke plaat!

edit: en gratis gekregen van uw pa, schone geste van hem...:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan