Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Aanwinsten voor vandaag:

rzCcF.jpg


In mint staat en al lang voor aan het sparen, maar toen kwam het op Kapaza terecht voor 15 Euro. Puntjes bijhouden voor iets anders dan!

omwJL.jpg


Power Strike gekocht om mijn kapotte cover te vervangen. Was compleet en komt het toe met een US manual :doh:
Ah well, had het zelf al compleet en moest enkel de cover hebben, maar dat maakt het verlappen wel wat ambetanter...

x1dqg.jpg


zEbSf.jpg


Eerste statue gekocht in Pêle Mêle. Ziet er echt netjes uit en ook al heb ik altijd gezegd dat ik daar niet mee ga beginnen, deze ziet er wel tof uit.
Quote vriendin:

That's actually pretty cool.
:love:

Private Joker

Legacy Member
Nogal :)
Thanks, ik ga eens terug FF VII en VIII moeten proberen denk ik :p

Ingis

Legacy Member
nice :) be aware of the trap of starting buying merchandise ... it never ends:evil::evil:

Foxxer

Legacy Member
Seg Yuri,

zijn die van mij ondertussen nog niet binnengewaaid?

TNT precies wel traag -_-

KillingRaptor

Legacy Member
Die Cloud is inderdaad nice ja! En je moet inderdaad eens (her)beginnen met FFVII en FFVIII. Al vind ik persoonlijk de IX beter dan de VIII (die is samen met VII en VI mijn favoriet).

BiZi

Legacy Member
Gisteren is er een epic pakske geleverd... seffes nog twee pakskes gaan ophalen. Ik hou men hart vast voor de staat van men opbjecten....

Btw, ik denk er mogelijk aan om mijn relatief "high end" glass shelves te verkopen, wegens verhuis. (kwil een ander design in men nieuwe room) Hoe zou ik dit het beste aanpakken?

PIC = Tleckske's Collection (3 of 44)

Ringo

Legacy Member
Bizi, meubels verkopen is een ramp...je gaat sowieso zwaar verlies lijden => pak dat je nog 20% krijgt van de nieuwprijs.

Ze zo vroeg mogelijk proberen te verpatsen zou ik ook aanraden, ik heb zelf 5 maand mogen wachten tot er iemand een slaapkamerkast van 2 jaar oud wou komen kopen aan een kwart van de prijs.

BiZi

Legacy Member
Mja, I know, ge moet al de juiste verzamelaar vinden die dit zou willen. Soit alles is in mint condition en is echt top kwaliteit.

Als ik er mr 20% vr zou krijgen, dan zet ik ze nog liever in men garage :)

Moesten er mensen interesse hebben --> let me know!

Yuri

Legacy Member
Foxxer zei:
Seg Yuri,

zijn die van mij ondertussen nog niet binnengewaaid?

TNT precies wel traag -_-
Awel, gisteren briefje van taxipost in brievenbus gevonden, maar ik kon het pakketje maar gaan afhalen vandaag. laat je iets weten.

Ik ben woensdag blaasveld gepasseerd voor dat killer instinct en nes pakketje, had ik dat voorhand geweten, kon ik eens binnengevallen zijn bij jou. :p

Krueger F

Legacy Member
Het lijkt wel alsof jullie echt elke dag iets kopen/binnenkrijgen?
Precies serieuze kapitalisten hier op het forum :p

Foxxer

Legacy Member
Krueger F zei:
Het lijkt wel alsof jullie echt elke dag iets kopen/binnenkrijgen?
Precies serieuze kapitalisten hier op het forum :p

Kapitalisten die hun rekening veel te veel zeer doen elke keer.
En zeker als je weet dat mijn 2e hobby auto's is :D

Arme zichtrekening :sad:

En nog erger, ik heb net een mastercard besteld zodat ik nooit meer moet zeveren bij maten/familie als ik iet wil bestellen op internet :p

En was eigenlijk ook een vereiste sinds ge voor te verkopen op ebay buitenland ook een kredietkaart nodig hebt. Sommige games verkoopte best in Engeland dusja....


Ahja,

voor de rest van de koper van mij, Junglist, red bulleke, Touché en Krytex...
Tzal pas voor maandag dak ulle pakjes kan op de post doen, kben al een paar dagen fameus ziek :(

Claudio VO

Legacy Member
ik heb Paypal , en daar is géén crédit kaart aan gekoppeld. géén probleem om er eur. verkopen mee te realiseren.

crédit kaarten zijn den duivel :p

BiZi

Legacy Member
Allright... horrible pics, but awesome haul!

Masters of the Universe - Cliff Climber / Tower Tools / Scubattack - MINT IN SEALED BOX (ZOMGGGG) :)
Paid 165 incl. shipping voor de drie... Maar in deze staat, zijn ze mogelijk het drievoudige waard. Nu acryle protecting cases in Duitsland bestellen...
newbuys%20001.jpg


Masters of the Universe - Saurod / Hard Head Faker / Soft Head Faker variant & Blade. All complete! (Paid top price spijtig genoeg, hoewel ik me het voorgenomen om het niet te doen...)... Almost full MOTU vintage set! Few to go....

newbuys%20002.jpg


And last but not least.... MUMM-RA Exclusive! (horrible pic... maar beeld is MASSIVE, bijna 70cm H) Kan niet wachten om hem deftig te plaatsen in men nieuwe room.

newbuys%20004.jpg


mi so happy

but also

mi so poor

:D

mazonemayu

Legacy Member
giant gram 200
en ne neon evangelion genesis limited box met een schoudertas of zo bij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan