Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
Gisteren binnengekomen:

De originele Wolfenstein 3D

6837234965_d1c5ef464a.jpg


Lords of the Realm II ( wel een franse versie, maar soit ):

6837256421_7fc9e44834.jpg


Civilization - A Call to Power

6837263285_b8f4971e66.jpg


En eentje waarmee ik heel tevreden ben: een originele The Secret of Monkey Island 2, in een zeldzaam perfecte staat:

6837242003_4d76191649.jpg


Factuur zat er ook nog in; het spel is op 18/05/1992 te Brussel gekocht voor 1990 toenmalige Belgische franken :-)

In de Monkey doos zaten ook nog deze hintbooks:

6837249485_e5d199ecd0.jpg


Alles samen 24 euro, verzending inbegrepen, dus zeker niet teveel.

vidiot

Legacy Member
Dustar zei:
En eentje waarmee ik heel tevreden ben: een originele The Secret of Monkey Island 2, in een zeldzaam perfecte staat:

6837242003_4d76191649.jpg

Dat codewiel heb ik hier nog liggen, in den tijd nagemaakt met 3 schijven papier en een splitpenneke :p. Den 2 is den beste hé, de sfeer, de muziek, de humor ...

Dustar

Legacy Member
vidiot zei:
Dat codewiel heb ik hier nog liggen, in den tijd nagemaakt met 3 schijven papier en een splitpenneke :p. Den 2 is den beste hé, de sfeer, de muziek, de humor ...

Ja, persoonlijk vind ik Monkey 2 ook de beste uit de reeks. Nuja, de oude reeks dan, de Tellstar delen heb ik nog niet gespeeld.


bossi zei:
man lord of the realms 2 was zon vet spel toen

Dig the mout

Vroeger ook weken aan Lords verloren; denk wel dat het toen het eerste deel was :-) .

Den_Hidde

Legacy Member
aaah diene civilization die heb ik hier ook nog liggen, vond die leuker dan de age of empire reeksen, heeel veel uren aan gewijt :)

Mikadoez

Legacy Member
Laatste nieuwe aanwinsten:

Mario & Luigi: Superstar Saga (gba)
Mario Kart Super Circuit (gba)

Rocket: Robot on Wheels (N64)
WCW vs NWO: Revenge (N64)

Krueger F

Legacy Member
Mooie aanwinsten, koopjes of normale prijs?
In één pakket kunnen kopen of allemaal losse aankopen?

Die Hagane heb ik juist op Ebay zien eindigen op 124 Euro (boxed, compleet in goede staat)...

Dustar

Legacy Member
noobie zei:
Dustar zei:
Gisteren binnengekomen:

De originele Wolfenstein 3D

Komt die wolfenstein van een auction uit UK ? Of bennek mis?

grtzz

Het is idd een UK Edition, maar heb 'm hier in België gekocht. Op eBay vind je hem blijkbaar niet zoveel. Is hij dan relatief zeldzaam?

OG_Mike

Legacy Member
@Dustar,

Speel je de games ook op een oude PC of via een virtual pc?

Dustar

Legacy Member
Ik heb wel een paar oude pc's staan, maar de meeste spellen krijg ik wel via Dosbox, VDMSound of ScummVM aan de praat. Een hele hoop spellen gaat trouwens ook gewoon onder WinXP.
Enkel Star Trek: TNG - A Final Unity heb ik nog niet aan de gang gekregen.

noobie

Legacy Member
Lang geleden dattek nog es iets postte...:)
Maar collecting gaat nog steeds door ^^ Small update

alien%20vs%20Primal%20hunt.JPG


Carnivores%20-%20Ice%20age.JPG


Doom-Wolfenstein%20shareware.JPG


Duke%20nukem%20Italian.JPG


Jekyl%20en%20hide%20Front.JPG


Primal%20hunt.JPG


Shadow%20Unlock%20Secrets%20New.JPG


Wolfenstein%20Spear%20of%20Destiny.JPG


X-Men%20apocalypse.JPG


Ialian Duke - Hard to find
Doom/wolfenstein shareware Box - Hard to find
Wolfenstein 3d spear of Destiny - Regular on ebay
Ice ages Carnivores .....just a normal box...but very very hard to find (just like Red Faction big box)
Unlock The Secrets voor shadow Warrior-Regular on ebay
X-Men ...total conversion of Quake-Regular on ebay

Most Wanted Items:
Blood shareware
Duke nukem shareware
Blood Plasma Pak
Extreme rise of the Triad
Duke Nukem Assault
Alice Mcgee Collectors Edition
East meets West= Duke vs shadow warrior ( 400-500$)

BiZi

Legacy Member
Vette box art die wolfenstein UK versie!

Heb men eigen vandaag laten vangen in de Game Mania...

Men bestelde Catherine - Stray Sheep Edition voor X360 was binnen (sweeeeeeet)

catherine-stray-sheep-contents.jpg


Kreeg ik een 15 € bonneke in men polle gestopt... en stond er aan de kassa nog maar 1 FF13-2 Crystal Edition... Couldn't resist!

final_fantasy_xiii_2_crystal_edition_raw.jpg


Knappe grote doos!


ps: normaal gezien koop ik nooit iets in GM, buiten heel speciale Day Ones die ik persé moet hebben. (cod release bvb), maar die Catherine stond er even duur als online + free artbook & cd... en GM puntjes :)

BiZi

Legacy Member
S_Kaiba zijn pakketje ontvangen, 50 PSX games in top staat die ik nog niet had! Makes the count #184 PSX titles! Merci !

Verver vandaag nog onverwacht Forza 4 Limited Edition kunnen scoren voor de X360.


@ Stadium Events & Flinstones 2 --> WTF!?????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan