Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bruno001

Legacy Member
junglist_clint zei:
Vandaag in de bus. Hij is echt minty buiten een paar deukjes aan de doos. Volgens mij is de console amper gebruikt, nergens krasjes ofzo. Zeer tevreden!

11uxna9.jpg

Nice!

OG_Mike

Legacy Member
junglist_clint zei:
Vandaag in de bus. Hij is echt minty buiten een paar deukjes aan de doos. Volgens mij is de console amper gebruikt, nergens krasjes ofzo. Zeer tevreden!

Coole versie, mooi om aan verzameling toe te voegen voor die prijs!

Super Liegebeest

Legacy Member
Final Fantasy VI kunnen kopen in mint condition + Final Fantasy X demo erbij voor 15 euro ;)

BiZi

Legacy Member
Clint, volgens mij heb je daar een goede prijs voor neergelegd. Heb hem zelf nog nooit gezien... + de staat is echt perfect.

Again, very nice!

junglist_clint

Legacy Member
vorige keer ging hem in veel slechter staat en zonder boekjes voor iets in de 70 dacht ik. Dus mij hoor je niet klagen ;)

TOMMYGUN

Legacy Member
Is het de moeite om ook op handhelds te verzamelen zoals de gameboy? Die games hebben me eigenlijk nooit geïnteresseerd maar mijn broer had er vroeger wel één met zelda (ik weet niet echt welke) erop en dat was wel echt de moeite.

Dustar

Legacy Member
Vandaag in de bus:

6831254191_fa7ffa7eca.jpg


en

6831247275_2b31d16046.jpg


Op de HoogSpel recensie van Rebel Assault heb ik nog liggen te kwijlen...en mezelf vervloeken dat ik geen PC had. Indertijd was het grafisch een subliem spel. En daarboven komt dat ik in die tijd ook een Star Wars fan was :-) .

bossi

Legacy Member
ik heb de veiling wel gezien komt van uk denkek , ik was vergeten te bieden maar liever niet opbieden tegen iemand van 9 livers hebben we beide niets aan.

wel jealous :D

Foxxer

Legacy Member
Niemand interesse in sealed jaguar games? (wolfenstein, bubsy en dragon bruce lee)

Verkooptopics van retro gaan hopeloos verloren :p

Pm mr indien interesse...

red Bulleke

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Is het de moeite om ook op handhelds te verzamelen zoals de gameboy? Die games hebben me eigenlijk nooit geïnteresseerd maar mijn broer had er vroeger wel één met zelda (ik weet niet echt welke) erop en dat was wel echt de moeite.

Ik kan hier geen objectieve raad over geven. Persoonlijk vind ik dat wel de moeite voor GameBoy en GBA. GB omdat ik als kind één had en goeie herinneringen heb aan bepaalde games, GBA omdat het 16-bit kwaliteit is.

Met andere portables (GG, Lynx) heb ik dan weer absoluut geen band.
Mijn advies: indien je er mee start, koop enkel de games die je absoluut wil spelen of ontdekken. Eens die binnen zijn, kan je nog zien of je dieper wil gaan.

Dustar

Legacy Member
Dennoman zei:
Grim Fandango! Mag ik komen spelen? :love:

Heb 'm nog nooit gespeeld, maar naar het schijnt is het één van de beste LucasArts adventures, zoniet het beste. Ben dus benieuwd.
Indertijd stak me de tekenstijl wat tegen, het was net de periode dat men van het oude, 2D adventurespel à la Monkey Island en Day of The Tentacle over ging naar de meer 3D adventures ( zoals Monkey 4 ). Jammer dat iets later het adventure genre door de grote studio's links werd gelaten.

Private Joker

Legacy Member
jDkxK.jpg


Pakketje van Retrogamefreak is zojuist (20u45) binnen gekomen. TNT :love:

Setje Turtles VHS (2 of 3 dubbels)
Power Ranger VHS
Transformer comics
MD games (King of the Monsters moest Classics zijn ook, maar foutje in de bestellingsverwerking blijkbaar)
SMS game (replacement voor slechte staat)
Road Avenger (om de MCD II set te vervolledigen)
MD Power Stick II (nieuwstaat!)

xYjPj.jpg

OG_Mike

Legacy Member
Private Joker zei:
Pakketje van Retrogamefreak is zojuist (20u45) binnen gekomen. TNT :love:

Setje Turtles VHS (2 of 3 dubbels)
Power Ranger VHS

Is er eigenlijk een manier om te weten te komen of een VHS nog goed speelt zonder hem eerst afgespeeld te hebben. Misschien domme vraag maar toch :D

Private Joker

Legacy Member
Ik vrees ervoor, maar zolang de band niet gescheurd is neem ik aan dat je die ook kan kuisen. Er bestaan zo van die setjes denk ik om de tape in te draaien.
Ik heb maar weinig VHS'n die kapot zijn gegaan buiten Samson en Gert die wat schemer/storing hadden na al die jaren :p

Nirron

Legacy Member
Hopelijk niet teveel betaald voor de VHS tapes? Mochten er nog mensen deze zoeken we hebben er nog een ruim aantal op stock in de Kringloop in Aalst.
Voor de prijs moet je het niet laten €0,50 voor 5 VHS tapes, maar als je minder koopt dan word je wel €0,25/stuk aangerekend.

Raar system I know, but it's to get rid of those VHS tapes!

Ik heb hier geen belang bij dat je bij ons komt kopen. Gewoon leuk voor de mensen die ze zoeken.

Krueger F

Legacy Member
Turtles blijven inderdaad tof, zal ook wel iets met nostalgie te maken hebben... ;)

Private Joker

Legacy Member
Zeker niet teveel betaald. Was 9,95 voor alle tapes met de comics erbij. Komt dus op 30ct per VHS. Ik weet dat kringloopwinkels die ook hebben, maar ga er niet te ver voor rijden en de spullenhulp hier is meestal in 't Frans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan