Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CptCusack

Legacy Member
Golden Sun in dreamland gekocht? Stond daar 9,99 euro als ik me niet vergis.

s_kaiba

Legacy Member
CptCusack zei:
Golden Sun in dreamland gekocht? Stond daar 9,99 euro als ik me niet vergis.

Idd had het hier op het forum gezien dus ben er om geweest.
HAd geluk was de laatste die ze hadden.

Kreeftzor

Legacy Member
Heeft er trouwens iemand nog een Harvest Moon voor GBC liggen en die wil verkopen? Mag zonder doosje en manual want die heb ik zelf. (ik had het vroeger als kind maar ben toen de cartridge kwijtgeraakt en ik zou het opnieuw willen spelen)

BiZi

Legacy Member
Sweet, eerste pakketje van de States is hier! Maandag verzonden, vrijdag in de bus!

Anyway, crappy pic:
pakketje1-feb.jpg


Turtles - Krang - Complete & great condition (20 € betaald)

En voor het overige 180 USD incl. shipping. Klinkt veel, maar het is bijna allemaal stuff dat ge nergens meer tegenkomt. (tenzij op ebay tegen zotte prijzen).

Terror Claw Skeletor - Compleet (alleen de naam al... Terror Claw... Hoe bad-ass is dat niet?)
Mosquitor - Compleet
King Randor - Near Complete
Blade - Loose
King Hiss - Complete
Clamp Champ - Loose, had alle accessoires al opzij staan
Scareglow - loose en slechte staat, MAAR, naast laser skeletor/he-man probably the most valuable. (voor 10 USD mee in het pakketje gekregen... dus overal reasonable)

Mantisaur - super cool He-Man beest (kmis wel nog ene poot + gun)

Thundercats - Hachiman Complete + 2 WilyKat pvc stands

8 US He-Man Mini Comics

En nog wa accessoirekes om nen hoop compleet te maken.

Ik ben content!

Krueger F

Legacy Member
Godd*mn, ik wordt echt à@#&% (lees: groen van jaloezie) van topics als deze hé...

Enkele pagina's terug dat mega super nes pakket voor 75 (om van de rest dan maar te zwijgen), hier dan weer bovenstaande hebbedingetjes...

Ik ga selectiever moeten zijn wbt m'n retro-aankopen als ik dat hier zo allemaal zie.

Kryptex

Legacy Member
ik heb hier al heel lang niks meer gepost :P

hier nog wat wat dingen.

nintendo nes set gekocht:


2vwy7mv.jpg


bjb9sj.jpg


2nsp9j4.jpg


33xzehc.jpg


sma6uu.jpg


deze leuk games zate in een n64 set beide zgan, zelda = mint

dnksk8.jpg


fm2n41.jpg


358tpiw.jpg


14jrc68.jpg


2cxvnev.jpg



nog wat gesealde games


rjh8ue.jpg


67oz7t.jpg


240zl38.jpg







nog een snes setje



34z0vog.jpg


s3ox2w.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
Swéét, als ik denk hoeveel ik daarvoor zou moeten dokken ... kunde al een weekendje mee weg :D
love the swamp thing !

Krueger F

Legacy Member
Claudio VO zei:
ja, ge moet geluk hebben . of Kryptex noemen :p
Of BiZi, dat helpt ook blijkbaar :wtf:

Damn! Zaten al die nes spelletjes gewoon in één pakket??? Dat op zich is al geluk hebben, nu ga je waarschijnlijk ook nog vertellen dat je heel de set voor 50 Euro gekocht hebt zeker? :ironic:

Kryptex

Legacy Member
80 euro was het volgens mij inclusief verzendkosten, maar ja dat is snow brothers zelf bijna al waard. en rodland manual heb ik al meer dan 80 euro bod voor gehad lol. (maar die houd ik omdat ik cart heb nu)

nu eindelijk een rodland cartridge bij de manual gekocht. waarom die losse rodland manual erbij zat wist de verkoper ook niet, misschien een keer spellen geruild ^^

Krueger F

Legacy Member
Enfin, ben al blij dat het bij een verzamelaar is terechtgekomen en niet bij een opkoper/handelaar want dan word ik helemaal zot!

Kryptex

Legacy Member
Krueger F zei:
Enfin, ben al blij dat het bij een verzamelaar is terechtgekomen en niet bij een opkoper/handelaar want dan word ik helemaal zot!

over welke snes set van 75 euro had je het trouwens of iets..?

Krueger F

Legacy Member
Eerste post op pag. 216...

retropakketje%20001.jpg


BiZi is de gelukkige eigenaar hiervan...

Kryptex

Legacy Member
o best nice :)

ik had zelf deze set vorig jaar voor 100 euro gekocht:

lcn49.png


Lufia
Super metroid
Wario's woods
Super morph
Animaniacs
Zombies
Mystic quest legend
Cliffhanger
Zelda
On the ball
Mario is missing
Illusion of time
Equinox
Super bomberman 1
Krusty's super fun house
Pac attack
Kid klown in crazy chase
Skyblazer
Goof troop
The lost vikings
Tetris attack
Super mario world 2 yoshi's island
super mario world
super mario allstars

Mikadoez

Legacy Member
Kryptex zei:
Thanks.

DKC2 cib gaat voor zo'n 25-35 euro denk ik.
Hier staat een redelijk goedkope:

Super Nintendo SNES Game Donkey Kong Country 2 Diddy's Kong Quest | eBay

Ah oké. Heb net een DKC2 (CIB) gekocht aan ongeveer €20 excl., is echter wel de "classics"-versie en ook niet in supergoede staat, wel OK.

Daarnaast ook nog binnengekregen deze week:
DKC1 (CIB)
Excitebike 64 (CIB)
Pokémon Stadium 2 (CIB)
Magical Tetris Challenge (CIB)
Mystical Ninja 2: Starring Goemon (cartridge)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan