Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Zeg ik zie dat gij in 2800 woont, ik woon in 2890 .... hmmm when I find out where you live those games are MINE :D haha nee nee

Welk was het snes mssn ? goeie games bij ?

bossi

Legacy Member
nee standaard games en ze zaten in zo een houten kist gepropt ik denk wel voor rond de 100 euro waarde

ja 1 wel star wars empire strikes back maar zat de super star wars cart in dus da was ook een domper voor hem hahaha :d

Den_Hidde

Legacy Member
Ja dat is wel een domper :)
Ik heb nog wat e mail verkeer met de verkoper, zal ik hem de waarde van alles is meedelen ? moeha :D

bossi

Legacy Member
nee was echt een kei vriendelijke man die ging verhuizen etc en dan krijg ik zo wat medelijden

en hij had nog veel telefoons gekregen en hij liet die megaman nog zien zo van ja over dit ging het mja alsek da apart moet verkopen geraak ik mss van dingen niet vanaf.

en ik had het beloofd aan u

en de waarde pff wie stelt de waarde wij zotte die het er aan willen geven zeker :D

aan de prijzen van ebay had ik ze nooit gekocht ,maar aan g&w daar entegen daar kan ik me in laten gaan op ebay

s_kaiba

Legacy Member
Idd mooie aankoop heb de laatste tijd al verschillende Nes pakketjes voorbij zien komen :(

Wandering

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ja dat is wel een domper :)
Ik heb nog wat e mail verkeer met de verkoper, zal ik hem de waarde van alles is meedelen ? moeha :D

Sommige mensen doen dat, om alsnog de verkoper te overhalen aan een ander te verkopen. Die persoon doet er dan een aantal euro's bij, om het alsnog zelf binnen te halen. Flauw vind ik dat. En al helemaal zuur als je gaat zeggen 'ooh, maar dat spel is echt wel wat geld waard hoor'. Op die manier verknoei je deals voor andere mensen en denken sommige verkopers dat ze bij eender welke zooi ze goud in hun handen hebben.

Den_Hidde

Legacy Member
'twas wel al verkocht éh dus had niet uitgemaakt had ik hem dat nog gezegd het was toch al te laat. En afsnoepen van iemand anders doe ik niet, hij had gezegd dat als bossi er niet achter kwam hij mij ging opbellen dat ik het kreeg, maja ik wist toen al dat da niet ging gebeuren :).
On a side note, die verkopers denken vaak dat ze goud hebben, omdat bepaalde kopers die hoge prijzen willen betalen, daar gaat het al fout. Als niemand die hoge prijzen betaald zullen ze wel zakken (zo heb ik al een paar leuke games ferme prijsdaling zien doen)En als ik aan iemand de waarde zeg dan is het niet de ebay waarde, maar de waarde waar ik zou voor betalen wat waarschijnlijk een pak lager ligt :)

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Net nog binnen gekregen:

KC9zF.jpg


Zonder handleiding maar voor 12 Euro mag deze wel even in de collectie zitten :)
Cover, cart en doosje zijn mint.

Nice, maar cover slaagt volgens mij op niets.
Ik zie elk jaar Home Alone en is één van mijn all time holiday favorites... maar volgens mij zegt Kevin dus gene ene keer "Holy Cow" :)

BiZi

Legacy Member
@ Bossi: zieke deal.

Mega Man, Castlevania, Probotector & Metal Gear = win
Indien CIB & goede staat easily een kleine 200 € waard.

O/ \O

Bruno001

Legacy Member
bossi zei:
aankoop van de eeuw voor mij

Nes is compleet zonder doos mja intresseerde me niet

50 euro voor alles

010220121390.jpg


alles compleet


hmmmmm mega man i love you

Nice!

souldoubt

Legacy Member
BiZi zei:
Ik zie elk jaar Home Alone en is één van mijn all time holiday favorites... maar volgens mij zegt Kevin dus gene ene keer "Holy Cow" :)

:bow:
Ik dacht dat mijn vriend en ik de enige 10-plussers waren die elk jaar opnieuw kijken...

KillingRaptor

Legacy Member
Aangekomen met de post vandaag. Ik zou zeggen, laat maar komen die Dreamcast fighters! :D
Zaterdag ga ik er normaal ook nog twee bijhebben.

j9u9ly.jpg

Bruno001

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Aangekomen met de post vandaag. Ik zou zeggen, laat maar komen die Dreamcast fighters! :D
Zaterdag ga ik er normaal ook nog twee bijhebben.

j9u9ly.jpg

Nice

Private Joker

Legacy Member
BiZi zei:
Nice, maar cover slaagt volgens mij op niets.
Ik zie elk jaar Home Alone en is één van mijn all time holiday favorites... maar volgens mij zegt Kevin dus gene ene keer "Holy Cow" :)

home_alone_ver1.jpg


Ik herinner mij niet exact wanneer, maar ik zie het wel voor me dat hij dat zegt in de film...
Ik weet het je met Kerst dit jaar wel te zeggen waar juist :p


souldoubt zei:
:bow:
Ik dacht dat mijn vriend en ik de enige 10-plussers waren die elk jaar opnieuw kijken...

Hell no, elke kerstperiode kijk ik ernaar. Deze keer was ik helemaal alleen en zelfs dan was Kevin van de partij.

Dustar

Legacy Member
Hehe, inderdaad een tijdloze film.
Ik herinner me dat ze vroeger, elk eindjaar, "Als je weet wat ik bedoel" uitzonden op de Nederlandse TV. Met Bommel en de Zwelbast. Die keek ik ook elk jaar.

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
home_alone_ver1.jpg


Ik herinner mij niet exact wanneer, maar ik zie het wel voor me dat hij dat zegt in de film...
Ik weet het je met Kerst dit jaar wel te zeggen waar juist :p

buzz-your-girlfriend-woof-t-shirt.jpg

reactor

Legacy Member
Dustar zei:
Hehe, inderdaad een tijdloze film.
Ik herinner me dat ze vroeger, elk eindjaar, "Als je weet wat ik bedoel" uitzonden op de Nederlandse TV. Met Bommel en de Zwelbast. Die keek ik ook elk jaar.

Ist niet " Als je begrijpt wat ik bedoel" ?
Is ook voor mij een tekenfilm die is blijven hangen......

Het is toch al een tijdje geleden dat ze die nog uitgezonden hebben dacht ik?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan