Dennoman
Legacy Member
Mwoah onterecht... het is echt wel een stuk brol hoor
Soort Frankenstein van aan elkaar geplakte processoren die ze dan 64-bit noemden. Da's nog iets héél anders dan wat bijvoorbeeld de N64 uiteindelijk geworden is.
En zwijgt mij al helemaal van die controller. Wat ze aan het roken waren toen ze dachten: "hey, volgens mij wil iedereen met een telefoon spelen met een draaitopke aan"...
De 3DO aan de andere kant, dat was pas een stuk hardware voor zijn tijd. Vandaar dat hij ook zo duur was. Geen kloten third party support wegens de giganten die alle goeie studio's opkochten, en dan krijgt ge een stinker van een console puur op basis van de games die ervoor uitkomen. Triest.
Soort Frankenstein van aan elkaar geplakte processoren die ze dan 64-bit noemden. Da's nog iets héél anders dan wat bijvoorbeeld de N64 uiteindelijk geworden is.En zwijgt mij al helemaal van die controller. Wat ze aan het roken waren toen ze dachten: "hey, volgens mij wil iedereen met een telefoon spelen met een draaitopke aan"...
De 3DO aan de andere kant, dat was pas een stuk hardware voor zijn tijd. Vandaar dat hij ook zo duur was. Geen kloten third party support wegens de giganten die alle goeie studio's opkochten, en dan krijgt ge een stinker van een console puur op basis van de games die ervoor uitkomen. Triest.
)

