Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Zeker mooie prijs ja! Denk dat enkele van die games alleen al aan €20 gaan soms. :p

s_kaiba

Legacy Member
junglist_clint zei:
vandaag gaan afhalen voor 20 euro, koopje zou ik zo zeggen! Is mijn geluksweekend denk ik ;)

p1020453r.jpg

Idd mooie aankoop.
Als je dat boeje van mega man 2 zou wegdoen mag je steeds iets laten wetetn ;)

Den_Hidde

Legacy Member
Was een lotje dat ik ook volgde, maar ja die nitwits op 2dehands antwoorden niet op mails zo blijkt, ik had al een bruin vermoeden dat het hier wel ging opkomen als goede deal :) "Stews in his anger" :)

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarktje gedaan in schaffen.
Megadrive :
Flink CIB :-)
Pugsy CIB
Beide voor 10€

Master system :
Chuck rock CIB
Bank panic CIB
Beide voor. 4€

Gameboy:
Pokemon gold x2
Pokemon silver
Pokemon (geel)
Snoopy s magic show
Allen card only 6€
Hier was ook een
PSx controller en GBA link kabel
advance spel lego Island 2
En een tiental micromachine auto's bij inbegrepen :-)
En nog een doorzichtig gameboy pocket bewaardoosje

Me happy vooral met Flink voor de megadrive!

Thorstein

Legacy Member
Ja moest nog iets bij nemen van die gast wou zen rommel kwijt.
Ook retro he ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Aanwinsten van de platenbeurs in Kortrijk, was zeker de moeite waard!

2sbomza.jpg


Jaja, het zijn games. Blabla... :p

KillingRaptor

Legacy Member
Vangelis zal je waarschijnlijk wel kennen van het nummer Conquest of Paradise, moet je maar eens opzoeken.
Rechtsboven is Old Man's Child, black metal. :D

TOMMYGUN

Legacy Member
Pakketje met een atari jaguar (boxed) mint, compleet met alle plastiek zakjes erond,... is net aangekomen.

Ik had dit weekend ook een pakket atari jaguar games gekocht. In totaal 42 spellen waabij enkele boxed zitten.

Enkele toppers die erbij zitten:
Doom, wolfenstein 3d, aliens vs predator, syndicate, space war 2000, iron soldier, skyhammer,...
Atari karts zit er ook bij (boxed maar wel zonder handleiding), blijkbaar een zeldzame.
De rest typ ik nog wel bij de collectie thread later, ik ga nu verder Doom spelen.

Prijskaartje is wel duur want die jag-console alleen al was 130 euro + spellen 200 euro = 330 euro. Ik ben toch wel enorm tevreden want bij die spellen zat ook een tweede controller en officiele rgb-kabel.

red Bulleke

Legacy Member
Sjieke dinges allemaal.

@Tommygun: ben verrast om te zien dat er hier nog Jag love te vinden is op 't forum :)

TOMMYGUN

Legacy Member
Ik wist nog maar een paar maand terug dat deze console bestond. En dan hoorde ik dat de jaguar een van de beste ports van Doom had dus moest ik wel er eentje hebben. Voor de rest toch ook wel een underrated console imo. En die controll-pads zijn echt zalig als je ze gewoon raakt.

Niet alle games zijn even goed maar er zitten toch wel wat pareltjes tussen. Raar is dat bij het pakket games bijna allemaal labels op geplakt zijn met punten op tien en de naam. Die gast die ze verkocht zei dat hij ze zo heeft gekocht. Mischien van een game-magazine fzo?

Foxxer

Legacy Member
eBay - The UK's Online Marketplace

Die heb ik binnengehaald ^^
Weigert naar BE te sturen maar Socks is zo vriendelijk het in ontvangst te nemen voor mij en naar hier te sturen.

Deze heb ik ook naar hem laten sturen:
eBay - The UK's Online Marketplace

En deze stuurt wel op naar BE:
eBay - The UK's Online Marketplace
(puur voor de games gekocht, ik doe die naderhand weer weg met dubbels die ik heb)

Dus binnekort hier op het forum gaat mijn 2600 woody weg met wat games, alsook een 7800 met wat games.


Van de Jaguar zen ik serieus verschoten dak die aan die prijs heb kunnen pakken, zeker me een boxed AVP erbij ^^



@
Tommygun, zijn er van die 42 eventueel bij die je verkoopt?
Ben zelf op zoek naar enkele JAG games...
Veel heb ik niet om te ruilen want ben zelf pas aan het opbouwen, ook maar net mijn eerste Jag spul gekocht :p
Heb Wolfenstein, Bubsy en Dragon Bruce Lee (alle 3 sealed en volledig mint) en Cypermorph cart only de wegmogen.
AVP mint boxed, Wolfenstein 3d mint boxed (niet sealed), Cypermorph (loose + manual), Iron Soldier (loose) hou ik zelf bij :p

Ben vooral op zoek naar Raiden, Trevor Mcfur, Worms, Doom, Tempest 2k..... Etc...

TOMMYGUN

Legacy Member
Ik denk dat ik alle games ga houden want heb ze ook nog maar pas. Mijn atari jaguar had ik ook van e-bay. Was van een Duitse webshop die nog enkele stuks in voorraad heeft. Die zijn dus echt nog nooit gebruikt. Was echt wel een goddelijk moment als je die voor het eerst uitpakt. Man wat ben ik ineens dol op de Jaguar.

Foxxer

Legacy Member
Nja, onterecht afgekraakt door velen.
Ziet er een zalige console uit...

As ge u games uittest, kunde dan u bevindingen delen me mij? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan