Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
eoPOE.jpg


lrBs6.jpg


lSH9I.jpg


6ndJg.jpg

junglist_clint

Legacy Member
idd weer zeer mooi, maar de 2 bovenste heb ik nog nooit van gehoord? :s

PHOBIAS

Legacy Member
Net weer een auction gewonnen.
Een paar gamecube games (ik probeer de klasiekers terug te hebben)

- Mario Kart Double Dash
- Resident Evil 4
- Star Wars Rogue Leader

Voor veertien euro inclusief verzending.

red Bulleke

Legacy Member
@PJ
die eerste twee zijn toch absoluut geen retail games? Homebrew of fanbase conversions?

junglist_clint

Legacy Member
vandaag afgehaald kiala: Mario bros ladderspel :)
en ook maar warioware D.I.Y. (ds) voor 10 euro in frs

Private Joker

Legacy Member
@allen: zie blog. STT (wordt Sonic & Tails 2 genoemd in Japan) is inderdaad een GG spel en Super Boy is een Koreaans Master System spel. Te zeldzaam en bijgevolg duur om het origineel binnen te halen, dan maar een reproductie.

BiZi

Legacy Member
Ik krijg mijne focus maar niet in orde na Dark Souls om deftig aan een nieuw game te beginnen. Gisteren dan maar Radiant Silvergun gekocht op XBL. 3uur in coop liggen kloten en nog niet de eerste level voorbij :)

Btw, het is normaal neem ik aan dat er geen continues zijn!?

Anyway... mijn vrouwke gaat mij straks iets very awesome afhalen bij de Fedex depot in Wilrijk... Pics will follow!

PHOBIAS

Legacy Member
Net weer twee auctions gewonnen op ebay.

Xbox games:
Halo 2, Moto GP 3, Worms 3D, World Racing, XIII, Tony Hawk's Underground 2, Tony Hawk's Underground 1, PGA tour 2003, PGA tour 2004, Spiderman 2, Soulcalibur 2, Sonic Mega Collection Plus, Splinter Cell Chaos Theory, Quantum Redshift, Pirates des Caraibes, Oddworld la fureur de l'étranger, Ninja Gaiden, Mechassault, Max Payne 2,, Les Indestructibles, Harry Potter et la chambre des secrets, F1 2002, Enclave, Driver 3, Doom 3, Deathrow, Dark Project, Beyond Good and Evil, Amped.

Midtown Madness 3, 187 Ride or die, Dead or alive 3, XGRA Extreme G Racing Association, Rallisport Challenge, Grand Theft Auto Vice City, Project Gotham Racing

Gamecube:

Capcom VS SNK E0, Crazy Taxi, Eternal Darkness Sanity's Requiem, Mario Party 4, Mystic Heroes, Resident Evil, Starfox Adventures, Super Mario Sunshine, XIII, Virtua Striker 3 ver.2002, Wave Race Blue Storm

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Niet echt retro maar kom

-Red Dead Revolver
-Project Zero
allebei voor XBOX

biotek

Legacy Member
als der niks nieuws meer voor het systeem uitkomt is het retro voor mij dus deze aankopen komen in aanmerking imho

BiZi

Legacy Member
Iets waar ik al HEEL lang op zat te wachten... The Terminator '(1st one) Premium Format Statue - #88 - T1 Exclusive in the house!
(pics are horrible)

T1-small%201.JPG

T1-small%202.JPG

T1-small%203.JPG


and how it should be:
6388431009_6cfdc27cb2_z.jpg

Mikadoez

Legacy Member
Stoer die Terminator! Mooie aankoop BiZi!


Vandaag nog wat games binnengehaald:

- San Francisco Rush (n64)
- Mario Golf: Toadstool Tour (gamecube)
- Mario Power Tennis (gamecube)
- Mega Man X: Command Mission (gamecube)
- XG3 Extreme (gamecube)

K0RNMA5T3S

Legacy Member
biotek zei:
als der niks nieuws meer voor het systeem uitkomt is het retro voor mij dus deze aankopen komen in aanmerking imho

deze kunnen in feite al aanzien worden als retro,
maar ik zie deze generatie persoonlijk nog niet echt zo ;)

Dennoman

Legacy Member
Net een deal vastgelegd die waarschijnlijk kan tellen als mijn retrodeal van de eeuw :) Details volgen helaas pas over enkele weken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan