Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
It has been an awesome day! Ik ben het retropakketje gaan ophalen dat ik hier op het forum heb kunnen scoren. Ik ben echt omver geblazen van de staat van de hardware (en games). Alle hardware nog in originele plastiekskes, soms met MINT kassaticketje er bij. Ik heb dit op 10 jaar verzamelen nog maar zelden meegemaakt. Chapeau voor de mensen die zorg voor hun stuff dragen!

Naast dit pakketje, heb ik nog een legendarisch pakketje kunnen bemachtigen. Een zeer mooi NES lot, met quasi alleen maar MINT CIB games. Toppers included à la Super Probotector, Mario World 2, Zelda LTP nieuwstaat, FF MQ, Super Pang (!), DKC2, enz enz.

Dus bij deze:
het SNES pakketje:
retropakketje%20001.jpg


en hierbij een pic, van al de andere zaken er bij :)
retropakketje%20003.jpg



En nu is het tijd voor home made chicken wings!

Private Joker

Legacy Member
Damn, wrijf het er nog maar wat in :p
Dat groot lot ziet (en klinkt) er echt super uit. Voor die prijs dan nog... Stoeme nachttopics!

_keeny_

Legacy Member
@ BiZi: Nice, wat een aankoop! Someone is very jealous here, haha :D

on topic:

vandaag gekocht:

Diddy Kong Racing voor n64 compleet

snes:
Jurassic Park part 2: the chaos continues boxed
Super Mario World boxed
Pilotwings compleet
King Arthur's World boxed

Tiny Toon Adventures: Dizzy's Candy Quest voor GB compleet

s_kaiba

Legacy Member
Damn Bizi mooie aankopen je ziet waar het geld zit hé ;)

Vandaag bij de collectie toegevoegd:

N64:

007 Goldeneye

Ps3 console die ps2 games kan spelen.
Heb de mijne eindelijk kunne vervangen :)

vidiot

Legacy Member
Ja, da's een schoon starterspakket BiZi :p hoeveel hebt ge de inhoud van die 2 foto's betaald?

Den_Hidde

Legacy Member
@ Bizi
quote: "way to GOOooo Donny! If you want it is your dream!" hehe Walter Sobchak rules !

Ik vond u turtel mannekes toch the score of the week ! :D
nee mooi pakketje !

BiZi

Legacy Member
vidiot zei:
Ja, da's een schoon starterspakket BiZi :p hoeveel hebt ge de inhoud van die 2 foto's betaald?

SNES pakketje 75 €
Rest 300 €

Het worden morgen dus geen pistolekes! :)

Bamboebahr

Legacy Member
holy shit,75€ voor dat pakket is een awesome prijs, er zitten games bij die in die staat alleen al dat waard zijn O_O

FleXe

Legacy Member
BiZi als je het ooit weer weg doet, I'm your man :p

Ik ben tegenwoordig naar een (S)NES aan het zoeken en ik vind het al een hele opgave om alleen een console in goede staat aan de helft van die prijs te vinden...

Ik ben duidelijk te laat begonnen met collecten :)

Private Joker

Legacy Member
Ik heb het net in levende lijve gezien en het is inderdaad de moeite :niceone:

sluysen

Legacy Member
Levitation zei:
BiZi als je het ooit weer weg doet, I'm your man :p

Ik ben tegenwoordig naar een (S)NES aan het zoeken en ik vind het al een hele opgave om alleen een console in goede staat aan de helft van die prijs te vinden...

Ik ben duidelijk te laat begonnen met collecten :)

Nee het is gewoon winter, dan zijn er weinig rommelmarkten ook dus minder kans op loot :p

ik heb 3/4 van mijn console's (MD (1&2), SMS, GC (2x), NES, GameGear) op rommelmarkten gekocht voor belachelijke bedragen soms (5€ voor MD2, 5€ voor paarse GC, ...)
Weliswaar allemaal unboxed maar momenteel is het vooral om te spelen en niet uit te stallen dus dat maakt niet. Nadien kan je altijd vervangen door een boxed exemplaar

bossi

Legacy Member
gevind nog ma nintendo toch minder allemaal PS2 en 1 of xbox moek niks van hebben :D

Private Joker

Legacy Member
Was van dezelfde persoon waar hij het 32X lotje heeft gekocht. Blijkbaar was het de vader van de verkoper en moest hij er vanaf... :(

Private Joker

Legacy Member
Persoon waar ik m'n laatste Mega Drive lotje van heb gekocht, is net langs gekomen om me zijn Master System set te verkopen. Niet echt dezelfde staat van de console als de MD, maar nog steeds tevreden.
35 Euro betaald voor dit setje thuis geleverd.

- Master System I (Hang on) boxed zonder deksel
- Light Phaser compleet nieuwstaat
- 9 games nieuwstaat (geen toppers)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan