Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
@mik: Mooie aankopen! B-T mis ik nog in de collectie, prijs gaat al gauw de hoogt in op ebay...

Private Joker

Legacy Member
Die heb ik compleet mint vorig jaar verkocht aan septentrio voor 25 Euro. Of getrade in gelijke waarde.

junglist_clint

Legacy Member
damn, gaat tegenwoordig voor een stuk hoger buiten: 40-50 euro zo iet

biotek

Legacy Member
ps2 :

wild arms 5 (cover inlay is jammergenoeg niet perfect en int frans, maar game is engels )
xenosaga episode 2 : jenseits von gut und böse (+bonus dvd)

Riki

Legacy Member
Aankopen van de laatste tijd (een paar maanden ofzo):

PS2
Maximo vs Army of Zin
Onimusha: Warlords
Onimusha 2
Dark Cloud
Mafia
Breath of Fire: Dragon Quarter
Shadow Hearts: From the New World
Tokobot Plus: Mysteries of the Karakuri
Drakengard
Rayman 10th Anniversery box (Rayman M, 2 en 3)
Odin Sphere

GC
The Legend of Zelda: The Wind Waker LE

Xbox
Metal Arms: Glitch in the System
Conker: Live & Reloaded

PS1
Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins

GBA
Final Fantasy V Advance

N64
Pokémon Stadium (cart only)
Snowboard Kids
Wave Race 64

Den_Hidde

Legacy Member
Vandaag de eenzame game chaser gespeeld!
3kringwinkels, 2 game mania's en een retro store (en bart smit en free record)
Buit beduidend tegenvallend :(
- Monster hunter tri voor de wii 15€
- Power rangers the movie megadrive 3€
- Die Hard trilogy (films)
- bordspel anti monopoly 2€
zeer triestig zene, wel heel veel ps 1 games gezien ma titels die me niet boeien.
Dag voor rap te vergeten, seffes is de webwinkels bezien zal me wel meer kosten ma swat :)

BiZi

Legacy Member
hoe kan een dag waar ge de Die Hard films koopt, ooit tegenslagen?

Nakatomi Plaza FTW!!!

space79

Legacy Member
Geen idee waarom ik de enige was die erop geboden heeft, want alles werkt, compleet en is zeer verzorgd...nu ja, zal maar niet klagen :p
saturn+lightgun+15 games (+verzending= €102)
Niet zichtbaar op de foto...Christmas Nights into Dreams en de demo's zijn Victory Boxing, Panzer Dragoon Saga, Preview Sega Saturn vol1 en sega flash vol3,4,5 en 6

ironhorn

Legacy Member
gekocht op ebay:
freak out voor de ps2 (stretch panic) - 5 euro

dunno waar ik de titel ben tegengekomen, maar leek me leuk genoeg om te bestellen :)

BiZi

Legacy Member
Leuk Vintage Turtles setje kunnen bemachtigen tegen een schappelijke prijs. Alles in zeer goede staat. Veel key figures van de reeks, dus ik ben content! Baxter Stockman = Awesome!

toitlez%20001.jpg

Nirron

Legacy Member
Stockman is inderdaad awesome een van de weinige die ik niet had als kind.. denk dat ik hem in die tijd niet zo leuk vond.

Mijn laatste retro aankoop.. (foto niet van mij, maar hetzelfde) jammer genoeg mist hij zijn wapens.. :(

image_2844.jpg


Iemand die weet welke show? :)

ironhorn

Legacy Member
Ik weet het, maar heb moeten spieken. Kwam me bekend voor, maar wist niet meer van waar. Denk dat ik vroeger het groene konijn had :)

Ingis

Legacy Member
vertical.jpg


Mijn replacement gekregen. Eerst had te lichte paintjob waardoor je de lightup door de paint zag. Nu een gekregen die perfect is. Een van de mooiste van de reeks.

Heads up voor de sonic liefhebbers, F4F start volgende dinsdag met preorders van een resin tails :)

KillingRaptor

Legacy Member
SoulCalibur gisteren in de Gameswap gekocht (hij was nog sealed, not anymore :p) en vandaag Alice gekregen van m'n broer voor m'n verjaardag!

91kzkk.jpg

ironhorn

Legacy Member
zonet van mijn pa gekregen:
- nasa kloon nes met 2 controllers
- 7 tal spellen met protectordoosjes en daarnaast nog een deel doosjes en boekjes
- boxed joystick

straks eens tegoei kijken welke spellen nu allemaal volledig zijn en of het iets de moeite is van spellen :) prince valiant zat er toch al bij, titel die ik niet meteen kende

BiZi

Legacy Member
ironhorn zei:
zonet van mijn pa gekregen:
- nasa kloon nes met 2 controllers
- 7 tal spellen met protectordoosjes en daarnaast nog een deel doosjes en boekjes
- boxed joystick

straks eens tegoei kijken welke spellen nu allemaal volledig zijn en of het iets de moeite is van spellen :) prince valiant zat er toch al bij, titel die ik niet meteen kende

nice cadeauke :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan