Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PHOBIAS

Legacy Member
Nes:

Ninja Gaiden 2
2 x Super Mario Bros/Duckhunt
Super Mario Bros 3
Adventure Island
Zelda II
Robocop
Action 52
En nog een spel maar ik weet nog niet welk.

Den_Hidde

Legacy Member
Action 52 :drool: moet ik ook nog is zien vast te krijgen.
Vandaag toch nog is een goei spel opgepikt voor weinig geld, Mega Man 2 cart voor 2€. Nu ga ik die 6 Mega Man games proberen afwerken. En weer ontdekt waarom ik daar nooit eerder ben aan begonnen: I suck at it .
Stav0.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
Oh das wel mooi spel, eventueel wil ik dat wel ruilen voor Megadrive Power rangers the movie spel ;)

2€ is idd goedkoop, hopelijk gaan de rest ook zo binnen komen :)

Nirron

Legacy Member
Wel nog niet in ontvangst mogen nemen, maar is alvast naar mij onder weg.

Een controller die enkel beschikbaar was via Club Nintendo in Japan.
Er is ook nog een Wavebird variant, maar die koop ik later aan.

clubnintendoh.jpg

PHOBIAS

Legacy Member
Nirron zei:
Hoeveel betaalt voor die Action 52?

Een exacte prijs heb ik niet.
Ik heb deze in een lot gekocht op eBay met wat andere games.
Nu hopen dat het snel aankomt :).

junglist_clint

Legacy Member
@ nirron: zeer nice! waar heb je dat gevonden en hoeveel centjes kost zo een?

Claudio VO

Legacy Member
omdat ik er de Ironie van inzie :

Alex kidd in miracle world op Virtual console :p ( 500ptn ) . had 2050 sterren gespaard ; en ze moesten op .

Dustar

Legacy Member
Claudio VO zei:
omdat ik er de Ironie van inzie :

Alex kidd in miracle world op Virtual console :p ( 500ptn ) . had 2050 sterren gespaard ; en ze moesten op .

Toch wel één van de leukste Sega spellen vind ik.

Private Joker

Legacy Member
NwhUL.jpg


BiZi zijn lotje eens getrokken. 13 NES, 9 controllers, 5 adapters en 3 RFU's nu in totaal. Had er nog een paar liggen, maar niet genoeg blijkbaar :p
Deze week wordt dus een dedicated NES fix week! Of eerst controlleren wat juist de fout is en dan de stukken gaan zoeken...

BiZi

Legacy Member
GL PJ. Mijn vrouwke is blij dat al die nest weg is :)

* "goede puntjes scoren" modus *

Soit, ze gaat woensdag een nieuw statue voor mij afhalen, dus tegen dan zijn die puntjes weeral opgesoepeerd :)

Private Joker

Legacy Member
Hehe, kan ik inkomen. Ik heb de mijne proberen te overtuigen dat er wat centjes mee te rapen valt... :unsure:

Kreeftzor

Legacy Member
Ik heb nog eens wat PS1 spelletjes gekocht voor wat herinneringen op te halen :D

Air Combat
Gran Turismo
Tom Raider III
Populous: The beginning

Nirron

Legacy Member
Vandaag ontvangen.

PS2
- Transformers (Must play voor iedere Transformers fan)

SNES (NTSC - Cart only)
- Spanky's Quest
- Vortex
- Cyber Spin
- The Flintstones
- The Jungle Book
- Wildcats
- Maui Mallard
- Art of Fighting
- Dirt Trax FX
- Super Strike Eagle

Sommige SNES labels wel in niet zo'n perfecte conditie..
Maar de prijs viel mee aan €3 per spel (met verzending incl.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan