Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Virtua Fighter Animation :drool: Nnoit ergens zien liggen hier in België :( Mja, of em deftig speelt op game gear?

Serpico6

Legacy Member
Vandaag in de lokale kringwinkel gekocht:

SMS: World Games: €2,5
SMS: Black Belt: €2,5
SMS: Summer Games: €2,5
SMS: Scramble Spirits: €2,5
SMS: Forgotten Worlds: €3
SMD: Eternal Champions: €3
SMD: T2 The Arcade Game: €3
SMD: Last Battle: €2
SMD: Dynamite Duke: €3
SMD: Atomic Runner: €3

Kan iemand een schatting maken wat de deze games ongeveer waard zijn per stuk? :)

World Games, Black Belt, Summer Games, Scramble Spirits, Last Battle, en Dynamite Duke zijn niet boxed, de rest zijn CIB en near mint.

Private Joker

Legacy Member
Serpico6 zei:
Vandaag in de lokale kringwinkel gekocht:

SMS: World Games: €2,5 - 0,5
SMS: Black Belt: €2,5 - 0,5
SMS: Summer Games: €2,5 - 0,5
SMS: Scramble Spirits: €2,5 - 0,5
SMS: Forgotten Worlds: €3 - 3
SMD: Eternal Champions: €3 - 4
SMD: T2 The Arcade Game: €3 - 4
SMD: Last Battle: €2 - 0,5
SMD: Dynamite Duke: €3 - 0,5
SMD: Atomic Runner: €3 - 6-7

Kan iemand een schatting maken wat de deze games ongeveer waard zijn per stuk? :)

World Games, Black Belt, Summer Games, Scramble Spirits, Last Battle, en Dynamite Duke zijn niet boxed, de rest zijn CIB en near mint.

Master System / Mega Drive games zijn waardeloos zonder doos/manual.

Serpico6

Legacy Member
Ah zo, dan heb ik nog teveel betaald. :p
Dacht dat het meer waard was.

-edit, heb me vergist,
6 games zijn boxed maar zonder manual, de rest CIB en near mint

Private Joker

Legacy Member
Dan is het zowat 2 Euro per spel. Scramble Spirits is een zeer tof spel en voor die prijs heb je toch wel wat uren spelplezier.

Private Joker

Legacy Member
Nice Sheldon! Dat was mijn eerste aankoop ooit en ben er al een tijdje terug naar op zoek. Als je die wil verkopen/ruilen ;)

CptCusack

Legacy Member
Maximo en PoP: Sands of Time (plat) voor PS2.

Gekocht in GM met de huidige actie voor 10 € tesamen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Private Joker zei:
Nice Sheldon! Dat was mijn eerste aankoop ooit en ben er al een tijdje terug naar op zoek. Als je die wil verkopen/ruilen ;)

Goh, don't know. Moest je ooit eens iets weg doen dat mijn interesse wekt ofzo...

BiZi

Legacy Member
Nooit gedacht dat ik hier vanavond mee ging thuis komen... iets wat ik al lang zocht! Namelijk de ecto car van de Ghostbusters. Vrij tot zeer goede staat, nauwelijks vergeling, stickers relatief OK. € 8! Ik ben een zeer content mens!

ghostbusters-ecto.jpg

Ingis

Legacy Member
:p kweet niet of je alleen voor de retro toy bent ... maar van Hotwheels Elite komen de 2 Ecto's uit in schaal 1/18 met zot veel detail :p

BiZi

Legacy Member
Ja I know, maar zijn ook relatief kostelijk. Kgaan me enkel met het Vintage gedoe bezig houden. Plaatsinnemend genoeg :)

Mikadoez

Legacy Member
6 games voor Nintendo 64 (compleet met doosje en manual) - vrij goede staat

- Banjo-Kazooie
- Banjo-Tooie
- Blast Corps
- F-Zero X
- Mario Party 2
- Jet Force Gemini


Jeej!

Mikadoez

Legacy Member
Dankje! Inderdaad, was niet goedkoop! Maar ik wou ze al lang. Heb ze net ontvangen en natuurlijk ging ik dit testen. Nu blijken deze games constant te herstarten??! Ligt dit aan de games of aan mijn N64? Mijn eigen games hebben dit probleem echter niet. Echt zo uncool! Iemand raad of ervaringen mee?

Ingis

Legacy Member
kuis je contactjes eens met wat alcohol ofzo :) zullen de carts wel zijn die een beetje vuil zijn

Nirron

Legacy Member
Ja was bij mij ook freaken toen ik mij een paar 2dehands games kocht en ik op mijn N64 wou spelen.
Constant restarten.. dacht van fuck is die nu toch na al die jaren zomaar stuk gegaan.. maar was snel opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan