Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

evo alexan

Legacy Member
MechAssault 2: Lone Wolf voor xbox nummer 207 is binnen :p nog een lange weg te gaan :(

OG_Mike

Legacy Member
sluysen zei:
Weinig soeps in de GM qua 2e hands games. Toch 2 games gekocht voor ps2:

MotorStorm Arctic Edge
Crisis Zone

Motorstorm was wel 20€ maar uiteindelijk 20 voor 2 valt nog mee (gezien motorstorm ook redelijk recent is)

Heb ook gaan zien deze week met hun actie in Lier & Heist o/d Berg maar niet echt iets interessant gevonden en ze hadden geen originele Xbox games meer in beide winkel wel nog veel PS2.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
dit gekocht in Game Mania Gent

Animal Crossing (GC) - 8 euro
Counter Strike (Xbox) - 6 euro (gratis)

Bamboebahr

Legacy Member
zijt ge daar nog iets mee met die CS? O_o
wordt/kan dat nog gespeeld online?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ja had gehoopt dat er splitscreen in zat maar niet dus :/
Had beter Halo 2 meegepakt :p

Bamboebahr

Legacy Member
oh,well, die CS komt ge minder tegen dan Halo,dus daar zit ge wel safe :p

Thorstein

Legacy Member
Uit Kringloop Herselt :
8 Nes games cart + dust sleeve (20€)2,5€ stuk
-chip & Dale
-Double dragon
-captain skyhawk
-captain planet
-festers Quest
-turtles 1
-turtles 2 arcade
-Probotector :)

Yuri

Legacy Member
Ik heb Wild Arms 4 dubbel liggen, maar de cd is niet krasvrij... Daarmee dak dan een mint versie gekocht heb.

space79

Legacy Member
heb een goedkope boxed 32x op ebay kunnen bemachtigen omdat hij het niet meer kon testen, werd em als defect verkocht...eerste test achter de rug en hij werkt :) nu men andere 32x verkopen :D

_keeny_

Legacy Member
Vandaag Sunset riders en Alisia Dragoon voor de Megadrive binnengekregen, beide compleet

biotek

Legacy Member
Yuri zei:
Makkelijk aangeraakt? Ik kon daar moeilijk aangeraken, maar kem em toch nu toch ook liggen...

neen, heeft me 30 eur gekost nu nog de 5 en de usa en jp only 2 maar ik weet niet of ik die vindt/ koop aangezien ik geen us console heb

Yuri

Legacy Member
biotek zei:
neen, heeft me 30 eur gekost nu nog de 5 en de usa en jp only 2 maar ik weet niet of ik die vindt/ koop aangezien ik geen us console heb

5 is enkel Frans en Italiaans uitgekomen. Ik heb de Franse versie liggen, maar je kan het wel spelen in het Engels. Was maar een rare keuze van 505 Games.

Ik zoek enkel nog Ar Tonelico 1, maar die is enkel Italiaans uitgekomen (wel in het Engels te spelen) en dan denk ik wel dat ik ze Europees allemaal heb, die de moeite zijn van RPG's.

Private Joker

Legacy Member
35 Euro voor dit setje.
egvjI.jpg


Nog een paar losse games:
- Super Skidmarks (kan niet wachten om die in multiplayer te spelen :p)
- Astro Warrior / Pit Pot
- The Ninja (DE)
- Fantasy Zone (DE)
- Quartet (US)

qpv4b.jpg

6aFz7.jpg

xKBrK.jpg

FmBSH.jpg

vw08W.jpg


Handleidingen (uit games):
- Transbot
- Altered Beast

mwcOV.jpg


PAL set = 4 games, 14 manuals.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan