Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Jup ter ere van de 15 jaarig bestaan ging er een psp versie van uitkomen, maaar ik dacht niet dat die naar europa ging komen. Zal mij daar nog is moeten over informeren bij mijn japan connectie :)

KillingRaptor

Legacy Member
Interessant, alleen is m'n PSP kaduuk. :p
Maar fighting games hebben toch een minieme taalbarrière dus importeren zal wel geen probleem worden.

Edit:
Zie dat hij al uit is in Japan, te importeren via Play-Asia maar kost wel €60. Wel veel voor een PSP game.

Bamboebahr

Legacy Member
PSP's worden tegenwoordig naar je hoofd geslingerd, dus een nieuwe (tweedehandse) kopen moet nog goedkoop uitkomen als je wat zoekt :)

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Interessant, alleen is m'n PSP kaduuk. :p
Maar fighting games hebben toch een minieme taalbarrière dus importeren zal wel geen probleem worden.

Edit:
Zie dat hij al uit is in Japan, te importeren via Play-Asia maar kost wel €60. Wel veel voor een PSP game.

Ha, hier ook probleem ze had mijne psp verkocht omdat ik er nooit opspeelde, paar weken later kwam ik dat te weten, stupid stupid stupid :doh:

pijs wel dat er geen engelse versie komt, ziende dat de psp toch wordt vervangen nu door diene vita. Kga is rond horen op ebay checken da ik het toch nie wa cheaper kan aankopen, eventueel leen ik dat dan wel is uit ;)

Nirron

Legacy Member
Ik heb hier ook al jaren een PSP-1000 liggen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er amper heb op gespeeld.
Ook 2 games gratis gekregen van Sony, maar grappig genoeg is de Memory card er te klein voor.

Eerlijk gezegd vind ik mijn PSP wel een miskoop, maar heb eigenlijk totaal niet gekeken naar welke goede titels er beschikbaar voor zijn.
Ik weet wel dat er een paar zijn die ik ooit eens moet kopen en spelen..

Zoals.. Castlevania The Dracula X Chronicles :)

Vind wel jammer dat mijn PSP-1000 model geen video out heeft.
Misschien dat ik mij eens een nieuwer model voor moet aanschaffen..

Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Roman Tan - Saisen[PSP][CM] - YouTube

Ben er bijna zeker van dat deze niet op de Europese markt zal verschijnen.

Edit: Wat online gekeken en blijkt dat er ook een PS2 van Kenshin is.. had ik ooit over gehoord, maar wat het totaal vergeten! Natuurlijk enkel uitgekomen in Japan.

http://www.youtube.com/watch?v=3fXIKtrMk84

En dan heb ik op wikipedia het volgende gevonden voor de DS..
http://en.wikipedia.org/wiki/Jump_Super_Stars
http://en.wikipedia.org/wiki/Jump_Ultimate_Stars

*nosebleeds* Ik denk dat ik eens wat dingen ga moeten importeren..

Claudio VO

Legacy Member
dune & Fighting force zijn deze voormiddag aangekomen.
de rest heb ik net opgehaald. jammer van sommige platinums. sommige games gaan hier wel eens te ruil aangeboden worden ;)

2qn6xyt.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Vandaag een Super Famicom game ontvangen waar ik al een hele tijd achter zocht. Toen ik dan nog eens de staat zag ervan was helemaal tevreden, zo erg dat ik er drie foto's van heb genomen zelfs. €15 well spent zou ik zo zeggen!

35k3k14.jpg


1zl9ls0.jpg


206erk6.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
Beste fighting game op de snes :) ! Voor maar 15 euro is wel netjes zene :p

Nightfall

Legacy Member
is dat Tekkaman Blade of Gundam Wing ofzo?

weet zo goed als niets van super famicom titles..

KillingRaptor

Legacy Member
Klopt ja, Gundam Wing. Staat nochtans redelijk duidelijk op de eerste foto. :p
Gundam Wing: Endless Duel.

sluysen

Legacy Member
Weinig soeps in de GM qua 2e hands games. Toch 2 games gekocht voor ps2:

MotorStorm Arctic Edge
Crisis Zone

Motorstorm was wel 20€ maar uiteindelijk 20 voor 2 valt nog mee (gezien motorstorm ook redelijk recent is)

Private Joker

Legacy Member
Astro Warrior / Pit Pot CIB mint
Fantasy Zone (German) CIB near mint
The Ninja (German) CIB near mint
Quartet (US) CIB near mint.

Nog 4 games te gaan eindelijk voor de complete Europese set nu ik AW/PP binnen heb. Ik spits me nu op verschillende regio's binnen Europa dus alvast twee Duitse die ik van de lijst kan schrappen. De US versie van Quartet was echter niet de bedoeling. Ik dacht dat die ook Duits was... :(

Exasephiroth

Legacy Member
Mijn broer is net terug van Iran en heeft volgende master system clones meegebracht voor me (het zouden ms clones moeten zijn, hoewel ze ook een trek van megadrive meehebben, maar ze passen op geen van beide :p ):

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Blijkbaar bestaat er in Iran ook zowaar een game'industrie', maar het zijn allemaal clones. Mijn broer wist me te vertellen dat ze er splinternieuwe "SEGA 2011" 's verkochten; waarvan ik later een foto zal posten.

Private Joker

Legacy Member
hehe, nice. Denk ook eerder aan Mega Drive. Misschien passen die wel in een Jap MD? Gleuf zou breder moeten zijn.
Zo'n clones/pirates zijn nog in trek als je er een doos+cover bij hebt.
Wel interesse in die Sega 2011 :eek:

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
hehe, nice. Denk ook eerder aan Mega Drive. Misschien passen die wel in een Jap MD? Gleuf zou breder moeten zijn.
Zo'n clones/pirates zijn nog in trek als je er een doos+cover bij hebt.
Wel interesse in die Sega 2011 :eek:

Helaas heeft hij er gene meegebracht :sop:
Maar hij heeft wel foto's, maar kzal die maar later deze week krijgen.

vidiot

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Mijn broer is net terug van Iran en heeft volgende master system clones meegebracht voor me (het zouden ms clones moeten zijn, hoewel ze ook een trek van megadrive meehebben, maar ze passen op geen van beide :p ):

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Blijkbaar bestaat er in Iran ook zowaar een game'industrie', maar het zijn allemaal clones. Mijn broer wist me te vertellen dat ze er splinternieuwe "SEGA 2011" 's verkochten; waarvan ik later een foto zal posten.

Dat ziet er idd uit als Jap MD pirate carts...schitterend!!
Op de stickers mix van MD/SNES/...zoals het moet.
Fijne en speciale (van Iran meegebracht) collectieaanvulling. :)

s_kaiba

Legacy Member
Net terug van mijn werk en deze lagen op tafel:

Ps2 :

.Hack//Infections (part 1)
.HAck//Mutations (part 2)

GBA:

Golden Sun The Lost Age

Eindelijk de eerste 2 Hack games ga straks eens beginnen den eerste te spelen.
Golden sun is ook in goede staat met alles erbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan