Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KillingRaptor zei:Interessant, alleen is m'n PSP kaduuk.
Maar fighting games hebben toch een minieme taalbarrière dus importeren zal wel geen probleem worden.
Edit:
Zie dat hij al uit is in Japan, te importeren via Play-Asia maar kost wel €60. Wel veel voor een PSP game.



):Private Joker zei:hehe, nice. Denk ook eerder aan Mega Drive. Misschien passen die wel in een Jap MD? Gleuf zou breder moeten zijn.
Zo'n clones/pirates zijn nog in trek als je er een doos+cover bij hebt.
Wel interesse in die Sega 2011![]()

Exasephiroth zei:Mijn broer is net terug van Iran en heeft volgende master system clones meegebracht voor me (het zouden ms clones moeten zijn, hoewel ze ook een trek van megadrive meehebben, maar ze passen op geen van beide):
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Blijkbaar bestaat er in Iran ook zowaar een game'industrie', maar het zijn allemaal clones. Mijn broer wist me te vertellen dat ze er splinternieuwe "SEGA 2011" 's verkochten; waarvan ik later een foto zal posten.
