Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
mazonemayu zei:
DC Giga Wing 2

en de laatste fucking game die ik nodig heb om het zooitje te vervolledigen, staat natuurlijk momenteel ni op ebay...grrr...had ne schone afsluiter van het jaar geweest. enfin, ben daarstraks langs den tattooeeder geweest, das ook al ne goeien bonus ;)

Tattoo? Retro related? :D

Private Joker

Legacy Member
Na twee weken zonder camera en dan nog een week te druk, eindelijk wat foto's getrokken en geupload.
In afwachting ook van wat extra tijd om er een blogje rond te schrijven, hier alvast wat foto's en info.

JVkCA.jpg

Random aankopen eBay, lokaal en Secret Santa.

dB0i4.jpg

Sonic Generations T-Shirt cartridge sealed. Na enkele weken te hebben gewacht tot de eerste gekte voorbij was, heb ik deze toch relatief goedkoop kunnen winnen. (sealed laten?)

py80E.jpg

Super Kick Off in een Franse seal maar door de slechte verpakking is de seal naar de knoppen... :(

wE2zS.jpg

Opgepikt goedkoop voor de handleiding. Rest komt te koop/te ruil.

6BoXx.jpg

Eén van de toppertjes nu in m'n collectie. Tot dusver 2 exemplaren van gekend. De Italiaanse versie van De Leeuwenkoning. Nu enkel nog de Spaanse en ik heb ze allemaal.

qOHrd.jpg

Eerste Silver release (Australië).

GYPgM.jpg

Crash Dummies in Franse seal. Deze was in betere staat dan de andere die ik al had en was samen met die Atari games.

M1Rii.jpg

Zeer zeldzame boxed Rapid Fire Control Stick. Isomo wat beschadigd net als het doosje, maar zeer tevreden!


Er zal wel nog wat zitten dat ik nog niet heb vermeld of gefotografeerd, maar dit was het voornaamste!

Private Joker

Legacy Member
vidiot zei:
Waar kon ge die Sonic kopen?

eBay.co.uk

Ik heb er een aantal gevolgd een paar maand geleden en die gingen telkens 100 € en meer. Na een tijdje zag je dat die geleidelijk begon te zakken en eens hij aan 40 Euro weg ging in veiling, heb ik mijn slag geslaan.

mazonemayu

Legacy Member
Bamboebahr zei:
skate or die tattoo? XD

haha, daar heb ik wel n tijdje over gedacht zenne ;);)

ok, aangezien 2012 mijn sakura wars/taisen jaar word:

-sakura wars online teito limited edition
-sakura wars online paris limited edition

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
eBay.co.uk

Ik heb er een aantal gevolgd een paar maand geleden en die gingen telkens 100 € en meer. Na een tijdje zag je dat die geleidelijk begon te zakken en eens hij aan 40 Euro weg ging in veiling, heb ik mijn slag geslaan.

Ik vind er niet direkt info over of op ebay ofzo...misschien zoek ik verkeerd.
Jammer, was wel iets dat ik ook nog zou kopen.

BiZi

Legacy Member
Mijn laatste aankoop van 2011, op 31/12 in New York kunnen bemachtigen... Hot Toys Jack Sparrow DX Exclusive Versie.

2 jaar geleden was ik een bangelijk collectible winkeltje in china town NY toevallig tegengekomen. Was aan het hopen dat deze er nog steeds was... en men top pick was sowieso de nieuwe Jack Sparrow DX versie. En hij had er nog eentje, zelfs een exclusive versie met een extraatje. De doos was relatief groot, maar heb hem veilig mee naar België gekregen!

Jack_DX_detail.jpg



Men voorlaatste aankoop van 2011 is dan wel weer misgelopen. Had al een raar gevoel bij het contact met de verkoper... maarja, toch maar voor gegaan. Blijkt dat ik allemaal ander stuff heb gekregen, dan ik initieel had gekocht. So far no reply of the seller... zucht.

Ingis

Legacy Member
nice ... hij is echt goed gelukt en super dat hij met dat houten stuur komt. Hottoys doen we niet hier niet verder (buiten Resident Evil en Assasins Creed).

Met Chris van RE5 heb ik relatief snel problemen met gekregen. Ik had hem gesteld in een niet te vrij stressende pose (rekening gehouden met de voorschriften), begon na een maand zijn armspieren (rubber) te scheuren. Gelukkig kunnen laten maken. Heb hem wel op mijn kosten naar hong kong kunnen sturen. Heeft mij wel wat schrik gegeven, zijn duur genoeg. Is het nadeel aan niet polystone materiaal, heb hier stiekem ook wat schrik voor bij pf's. Vooral spannende stof...

anyhow ... hottoys blijven zotte dingen maken :D

Claudio VO

Legacy Member
als het kriebelt ; moet je kopen :p

ImageShack Album - 2 images

van een forumlid

vooral die fighting force intrigeerde me al een tijdje ( toen Yurf hiermee op de proppen kwam bij Denno , tijdens de retro meet aldaar ). die eigenlijk Streets of rage 4 zou moeten geworden zijn !!

Dune is dan weer een point&click naar mijn bek ;)

dank u Drakenjager :bow:

Dustar

Legacy Member
Die Dune, is dat dat adventure/strategiespel van indertijd? Of is het een remake van Dune 2, het rts spel?

Claudio VO

Legacy Member
Dustar zei:
Die Dune, is dat dat adventure/strategiespel van indertijd? Of is het een remake van Dune 2, het rts spel?

wordt ook wel Dune 2000 genoemd .
heeft eigenlijk dezelfde gameplay als "dune battle of arrakis" ( SMD ).

Yuri

Legacy Member
_keeny_ zei:

Wat is ie gewoonlijk waard? Omdat ik iemand weet die hem verkoopt, maar ik weet niet of 30 euro een juiste prijs is, al merk ik wel dat die titel niet zo makkelijk te vinden is...

Edit: nvm. Gezien dat jij hem gekocht hebt. :P Ik vond 30 euro teveel dus heb ik hem laten liggen...


On topic, tis al meer dan een week geleden, maar Jade Cocoon voor de PSX en Teenage Mutant Ninja Turtles 3: Mutant Nightmare voor PS2. Laatste was enkel gekocht voor de unlockable arcadegame, valt mee, enkel spijtig dat het niet de originele muziek heeft en dat je enkel met Leonardo kan spelen zonder multitap...

space79

Legacy Member
Claudio VO zei:
wordt ook wel Dune 2000 genoemd .
heeft eigenlijk dezelfde gameplay als "dune battle of arrakis" ( SMD ).

Dune 2000 is grotendeels een remake van Dune II (-Battle of Arrakis) door Westwood Studios dat een paar jaar later de eerste command & conquer telg ontwikkelde...aan dune II heb ik indertijd serieus wat uren versleten, alsook C&C iets later
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan