Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nirron zei:Ik was langer dan 2 jaar werkloos en ingeschreven bij de VDAB en dat is genoeg om in aanmerking te komen om daar te gaan werken.
Ik kan hier maximum 1 jaar blijven werken en als ik ergens anders kan aangenomen worden mag ik gewoon mijn contract (WEP+) opzeggen.
Beter dan thuis zitten en niets doen.
Ik doe werkervaring op en kan eventueel ook nog VDAB opleidingen volgen die gewoon aanschouwd worden als werkuren.
Btw voor de big box PC collector's.. ben hier helemaal niet geïnteresseerd in en zet deze wel in de rekken.
Staat momenteel eentje van Star Wars te koop en nog een paar die ik me niet meteen herinner.
Prijs €1,25 of €0,50
Edit: Let's get back on topic! Post die laatste retro aankopen!![]()

Private Joker zei:Die box zou ik ook nog willen, maar stevig prijskaartje...
Nice!


sike2 zei:
zal ik eens nazien . bedankt !mazonemayu zei:word DS ook al beschouwd als retro?![]()


KillingRaptor zei:Nee, helemaal niet, maar lees eens wat er boven de foto staat.
De tweede reden waarom ik het hier post is ook omdat dit het enige onderdeel van het forum is waar ik op zit.![]()


mazonemayu zei:ik bedoelde gewoon voor mijn eigen
omdat ik n nieuwe (oude) DS game had gekockt: castlevania order of ecclesia![]()

red Bulleke zei:Kerstcadeautje voor mezelf gekocht vandaag:
Nintendo 3DS Black Special Edition + Zelda-Ocarina of Time
En ik heb er "maar" drie verschillende winkels voor moeten doen om eentje te vinden. 'k Zit serieus te twijfelen om hem sealed te laten tbh, net zoals m'n anniversary Mario DSI...
Was niet van plan om hem te kopen, tot wanneer het metekindje van m'n vrouw met kerst eentje kreeg en aan mij vroeg of om uit te pakken... big mistake
Toen ik hem in mijn pollen had, was ik verkocht.

s_kaiba zei:Deze week ook gekocht, maar moest niet twijfelen aangezien al open was.
Was de laatste dus lag in de winkel achter het glas
Is wel een deftige console.
