Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Laat ik hier ook nog even het Secret Santa pakje posten!

[youtube]kVPakc-LXIY[/youtube]

Dustar

Legacy Member
Nirron zei:
Ik was langer dan 2 jaar werkloos en ingeschreven bij de VDAB en dat is genoeg om in aanmerking te komen om daar te gaan werken.
Ik kan hier maximum 1 jaar blijven werken en als ik ergens anders kan aangenomen worden mag ik gewoon mijn contract (WEP+) opzeggen.

Beter dan thuis zitten en niets doen.
Ik doe werkervaring op en kan eventueel ook nog VDAB opleidingen volgen die gewoon aanschouwd worden als werkuren.

Btw voor de big box PC collector's.. ben hier helemaal niet geïnteresseerd in en zet deze wel in de rekken.
Staat momenteel eentje van Star Wars te koop en nog een paar die ik me niet meteen herinner.

Prijs €1,25 of €0,50

Edit: Let's get back on topic! Post die laatste retro aankopen! ;)

't is wel off topic, maar ben wel benieuwd naar die Star Wars titel? :-)

KillingRaptor

Legacy Member
Het is allemaal wel geen retro, maar wou toch even delen wat er onder de kerstboom lag voor me. :)

25a0pq1.jpg

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Die box zou ik ook nog willen, maar stevig prijskaartje...
Nice!

altijd leuk om iets te krijgen :)
die SW box is indd. héél duur ; kheb ze evenwel allemaal op DVD . kzie niet in waarom ik de dubbele trilogy op Bluray zou willen.

heb mezelf eerder deze week de R.E. trilogy aangeschaft ( 9,90€ was bij deze zéér budgetvriendelijk ).

vandaag nog eens rondgekeken op Ebay voor "Ray Harryhausen" Movies :love:

> KR ; jij hebt die zeker ? en zijn er bij jou die nederlands ondertiteld zijn ?

KillingRaptor

Legacy Member
Van Harryhausen bedoel je? Moet nu even denken hoor... Met al die films hier op den duur. :p

Ik heb First Men in the Moon en Valley of Gwangi. Gwangi kan je hier vinden in België, dus met NL ondertitels. First Men in the Moon is van de UK maar heeft wel NL ondertitels zie ik hier. Wil er ook nog eens meer vinden van Harryhausen, die stopmotion creatures zijn zo cool van hem!

@sike2: mooi om te zien dat Jason and the Argonauts er ook heeft, geweldige film dat!

KillingRaptor

Legacy Member
mazonemayu zei:
word DS ook al beschouwd als retro? ;)

Nee, helemaal niet, maar lees eens wat er boven de foto staat. ;)
De tweede reden waarom ik het hier post is ook omdat dit het enige onderdeel van het forum is waar ik op zit. :p

Nightfall

Legacy Member
Met kerst gekregen:

Sega Mega Drive I + 2 controllers
Sonic & knuckles
Snooker

Boxed Atari 2600 Junior met handleiding + 2 controllers (helaas zonder stroomkabel)
games (cart only): 32in1, space invaders, millipede, joust, battlezone, phoenix, kangaroo, galaxian, jungle hunt, fatal run, radar lock, defender 2, moon patrol, dig dug, asteroids, realsports soccer, midnight magic, off the wall, rak chambers, jr pac man, road runner, klax, realsoports boxing, desert falcon

*fingers crossed* dat hij nog werkt

http://img193.imageshack.us/img193/8099/img20111226114403.jpg

mazonemayu

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Nee, helemaal niet, maar lees eens wat er boven de foto staat. ;)
De tweede reden waarom ik het hier post is ook omdat dit het enige onderdeel van het forum is waar ik op zit. :p


ik bedoelde gewoon voor mijn eigen ;)
omdat ik n nieuwe (oude) DS game had gekockt: castlevania order of ecclesia ;)

KillingRaptor

Legacy Member
mazonemayu zei:
ik bedoelde gewoon voor mijn eigen ;)
omdat ik n nieuwe (oude) DS game had gekockt: castlevania order of ecclesia ;)

Ah ok, my mistake! Die Castlevania games op de DS zijn overigens erg goed!

mazonemayu

Legacy Member
vind ik ook ja, ik ben eigenlijk vorig jaar speciaal daarvoor in de winkels op zoek gegaan naar een DS Lite (dan kon ik de GBA castlevanias ook nog spelen, want die zien er een stuk beter uit op de DS)

Yurf

Legacy Member
Star Wars Episode 1: Jedi Power Battles (PS1)

Deze zocht ik al een tijdje. :)

mazonemayu

Legacy Member
heb ik op dreamcast, goeie game met toch wel wat replayvalue vind ik

red Bulleke

Legacy Member
Kerstcadeautje voor mezelf gekocht vandaag:
Nintendo 3DS Black Special Edition + Zelda-Ocarina of Time

En ik heb er "maar" drie verschillende winkels voor moeten doen om eentje te vinden. 'k Zit serieus te twijfelen om hem sealed te laten tbh, net zoals m'n anniversary Mario DSI...

Was niet van plan om hem te kopen, tot wanneer het metekindje van m'n vrouw met kerst eentje kreeg en aan mij vroeg of om uit te pakken... big mistake :p
Toen ik hem in mijn pollen had, was ik verkocht.

s_kaiba

Legacy Member
red Bulleke zei:
Kerstcadeautje voor mezelf gekocht vandaag:
Nintendo 3DS Black Special Edition + Zelda-Ocarina of Time

En ik heb er "maar" drie verschillende winkels voor moeten doen om eentje te vinden. 'k Zit serieus te twijfelen om hem sealed te laten tbh, net zoals m'n anniversary Mario DSI...

Was niet van plan om hem te kopen, tot wanneer het metekindje van m'n vrouw met kerst eentje kreeg en aan mij vroeg of om uit te pakken... big mistake :p
Toen ik hem in mijn pollen had, was ik verkocht.

Deze week ook gekocht, maar moest niet twijfelen aangezien al open was.
Was de laatste dus lag in de winkel achter het glas ;)

Is wel een deftige console.

red Bulleke

Legacy Member
s_kaiba zei:
Deze week ook gekocht, maar moest niet twijfelen aangezien al open was.
Was de laatste dus lag in de winkel achter het glas ;)

Is wel een deftige console.

Dacht ik dus ook toen ik hem zag zaterdagavond. 'k Was best wel onder de indruk van de kwaliteit van de artwork. Anderzijds zegt dat 3D gamen me heel weinig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan