space79
Legacy Member
Dustar zei:Zou toch moeten, anders heb je gewoon een ordinaire kloon. Maar daar zijn uiteraard ook voorbeelden genoeg van, latere spellen zijn dus niet altijd beter dan het origineel of tijdgenoten.
inderdaad
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dustar zei:Zou toch moeten, anders heb je gewoon een ordinaire kloon. Maar daar zijn uiteraard ook voorbeelden genoeg van, latere spellen zijn dus niet altijd beter dan het origineel of tijdgenoten.
Nirron zei:Een paar Dreamcast spelletjes erbij. Toegekomen in de kringloopwinkel waar ik werk.
Jammer genoeg geen spoor van de console.. maar wel een paar games sealed.
- UEFA Striker (Sealed)
- Incoming (Sealed)
- Psychic Force 2012 (Sealed)
- Ready to Rumble (CIB)
- Sonic Adventure (CIB)
- Virtual Fighter 3th (CIB)
€1,25 stuk, maar zelf niet betaalt. Dus voor mij was het gratis.
Misschien dat de console nog volgende week ofzo opduikt.
Kan ook zijn dat de eigenaar enkel de games heeft afgegeven.
red Bulleke zei:Damn, ik ben vandaag ook nog eens gaan kijken in de kringloopwinkel hier... enkel gare zooi en geen game te zien. Wel een nice Sony trinitron 80cm crt flat tube voor €50![]()

)
red Bulleke zei:Kom kom, ik veronderstel dat niemand hier heiliger is dan de paus he. We wrijven allemaal één voor één in onze "pollekes" wanneer er een gouden deal te scoren valt. Geen van ons zal zich volgens mij op dat moment afvragen of het een politiek of maatschappelijk correcte aankoop is. Het arbeidsreglement van de kringloopwinkel laat die marge, dus is er imho absoluut geen probleem.
Dit ligt eigenlijk volledig in de lijn van biedingen via PM sturen naar mensen die iets in prijsschatting posten. Ogenschijnlijk doet niemand dit hier, maar in realiteit worden de posters overladen met PM's. Bij deze beken ik formeel: Ik breng regelmatig bodjes uit via PM en 't heeft me al goeie deals opgeleverd. En mocht ik in Nirron zijn schoenen staan, ik zou net hetzelfde doen. We kunnen met z'n allen lekker hypocriet doen, maar dan maak je vooral jezelf vanalles wijs.
Trouwens: naar mijn mening wordt er hier te vaak met argumenten (om niet te zeggen kak) gesmeten die enige vorm van nijd of jaloezie vertonen. 't Moet een typisch Belgisch verschijnsel zijn want 't is opvallend meer aanwezig op Belgische dan op buitenlandse fora.
't Leven is aan de rappe. You win some, you lose some, get used to it!

)