Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Ik tel er vier :unsure:

Zeer mooie staat wel! Buiten het feit dat ik Sega nog altijd verkies, GB games zoals deze doen me toch altijd wel een beetje :drool:.

space79

Legacy Member
vijfde is tetris :)
Ik verkies ook nog altijd sega, maar probeer de spellen die ik vroeger had op nes en gb terug te krijgen (al dan niet in lot...als de prijs maar goed is...en compleet), wat er niet meer zoveel zijn:
nes:
Darkwing Duck
Castlevania 3
Adventures of Bayou Billy
Punchout
Super Mario Bros

GB:
Robocop
Revenge of the Gator Pinball
Burai Fighter

En voor de rest ligt de focus in mijn verzameling vooral op megadrive en saturn

Yurf

Legacy Member
Het is lang geleden, maar nog eens wat retro games gekocht. In Game Mania deze middag:

PS1:
Parasite Eve II
Syphon Filter
Syphon Filter 2
Vagrant Story

GC:
Eternal Darkness

s_kaiba

Legacy Member
héhé die parasite eve is met die slechte cd sticker zeker.
Had die deéze week ook gekocht en terug gebracht ;)

Die vagrant story stond er toen niet :(

Yurf

Legacy Member
s_kaiba zei:
héhé die parasite eve is met die slechte cd sticker zeker.
Had die deéze week ook gekocht en terug gebracht ;)

Die vagrant story stond er toen niet :(

Nope, geen slechte cd-sticker. Spel is in uitstekende staat (allemaal eigenlijk). :)

s_kaiba

Legacy Member
ze zullen een andere binnen gekregen hebben.
Alvast een mooi koopje voor die prijs ;)

_keeny_

Legacy Member
vandaag ook enkele games gekocht:
PS2
Alone in the dark: the new nightmare
Constantine
Red faction
Evil twin: Cyprien's chronicles
Drakengard
Blood Omen 2
Rygar: the legendary adventure

PS1
Medal of honor

GB
Terminator 2: judgement day (boxed)

Alles compleet, behalve Terminator 2 dan :)

red Bulleke

Legacy Member
Damn, Garfield on Gameboy... die wil ik ook nog graag.
Ik heb ook een zwak voor boxed gameboy games :-)

Alexat

Legacy Member
img_1029.jpg


feest! Heb niet eens een CD-i :p

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag volgend pakketje gekocht (mijn excuses voor de blurry pics, moest rap gaan dus met de smartphone):

IMG_0024.jpg


IMG_0022.jpg


Alles samen €50
Belange niet slecht denk ik dan :)

En dan ook nog binnengekomen deze week:
PS1: Dino Crisis
PS1: Resident Evil Survivor

Dustar

Legacy Member
Zeker niet mis voor die prijs!
Ik heb voor m'n unboxed Saturn in het begin van't jaar nog evenveel gekregen.
De Saturn was eigenlijk best wel een mooie machine, ik zie hem altijd aan als de underdog van z'n generatie.

ironhorn

Legacy Member
nog eens geluk gehad in een kringloopwinkel:
boxed joe & mac 2 in redelijke staat (boekje wel iets minder), ntsc, snes - 2 euro

Ringo

Legacy Member
@Ironhorn: nice catch!

Hier in de kringloopwinkel is het de laatste tijden nogal noppes. Deze week wel een Disney-dvd meegenomen: Merlijn de tovenaar.

Exasephiroth

Legacy Member
ironhorn zei:
nog eens geluk gehad in een kringloopwinkel:
boxed joe & mac 2 in redelijke staat (boekje wel iets minder), ntsc, snes - 2 euro

't blijft me toch verbazen hoe zo'n relatief zeldzame, Amerikaanse game, in een kringloopwinkel bij ons verzeild raakt xd

Ringo

Legacy Member
I get your drift Exasephiroth...zelf heb ik ook al zaken gezien en gekocht waarvan ik dacht, hoe geraakt dat tot aan een kringloopwinkel? CIB PAL en NTSC NES-games bvb. waarvan ik zelfs niet wist dat sommige bestonden (Mad Max, iemand?).

Wellicht zijn het ouders wiens kinderen allang het huis uitzijn die zoiets naar de kringloopwinkel brengen.

Trouwens, die kringloopwinkels zijn ideaal om oud gerief af te zetten waar je anders nog voor moet betalen in het containerpark...

John1307

Legacy Member
Dustar zei:
Zeker niet mis voor die prijs!
Ik heb voor m'n unboxed Saturn in het begin van't jaar nog evenveel gekregen.
De Saturn was eigenlijk best wel een mooie machine, ik zie hem altijd aan als de underdog van z'n generatie.

Bwah, op vlak van 3D gaming moest de Saturn toch zwaar onderdoen voor de PS One en de N64. Op een paar goeie arcade ports (en castlevania SOTN) na was er eigenlijk niets dat de moeite waard was om te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan