Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elfish

Legacy Member
junglist_clint zei:
waard is veel gezegd... je komt hem gewoon amper tegen. als het voor te spelen is zou ik een cart only kopen. anders wachten tot er een veiling online komt maar die kan ook al gauw oplopen en meestal shipping vanuit de uk.

Ik heb ze liever compleet ipv cart only.

junglist_clint

Legacy Member
dan zou ik wachten op een veiling. je komt ze niet elke dag tegen.

Nirron

Legacy Member
Een paar NES games aangekocht.

- Widget (NTSC)
- Kiwi Kraze (NTSC)
- Little Nemo (NTSC)
- Ikari II - The Rescue (NTSC)
- Kabuki Quantum Fighter (CIB)

- The Jetsons Cogwell's Caper (NTSC)
- Super Mario Bros (Hong Kong version)
- Fire 'N' Ice (NTSC)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de bus:
Retro Gamer issue 91 en 95... Bij deze mijn eerste ervaring met Retro Gamer. Heb ze nog maar enkel rap rap ff kunnen bekijken maar 't ziet er sweet stuff uit :)

Dennoman

Legacy Member
Ik heb toen op R3play nog met een redacteur staan babbelen die ik op een vorig event had ontmoet :)

Den_Hidde

Legacy Member
Street Gangs ontvangen op de nintendo. << ik wist niet dat het zo een goed spel was, anders had ik al veel eerder aangekocht. :) toppertje !

Alexat

Legacy Member
na 3-4 maanden nog eens een spel gevonden (voor een prikje)!
NES Open Tournament Golf, zit nog op kot dus foto kan er niet af :(

Nirron

Legacy Member
Nog wat NES titels binnen.

- Dudes with Attitude
- Moon Ranger
- Death Race
- Shockwave
- Section Z

s_kaiba

Legacy Member
Effe geleden dat ik hier wat gepost heb, maar nieuwste aankopen zijn:

- Mario Dance Revolution (van Harly)
- Destruction Derby 2 (ps1)
- Sega Master System in perfecte staat.
- Tom & Jerry (SMS)
- Batman Arkham Asylum Collector (geen retro maar zocht deze al effe)

Dit zal het wel ver gaan zijn sie

Den_Hidde

Legacy Member
Heb nog eens een sega megadrive spel gekocht :p
Beetje naar aanleiding van de sega stream deze avond!
dMZnI.jpg


Eens kijken of het veel verschilt van de Nintendo versie, natuurlijk 16bit enal, mm hoe sluit ik een megadrive nu weer al aan :D

s_kaiba

Legacy Member
Net terug van een klein afstandsreisje en dit allemaal mee gekregen:


ImageShack Album - 4 images


Mijn eerste atari verzamelpakketje heb er wel nog wta opkuis en testwerk aan, maar ben wel tevreden.
Wist zelfs niet dat er daar een mario game op bestond ;)
Meeste handleidingen zitten er ook nog bij, maar de doosjes jammer genoeg niet.

Die gezelschapsspellen waren ook nog een leuke extra morgen eens alles goed bekijken.

s_kaiba

Legacy Member
Was 90 min over en weer rijden dus viel wel mee.
Hij had wel al biedingen gekregen ook, maar hield dus zijn belofte :)

s_kaiba

Legacy Member
gezelschapsspellen net bekeken en heb er maar 3 gehouden ;)
De rest is naar kringloop en het containerpark.

space79

Legacy Member
In afwachting van twee mooie aankopen op ebay, ben ik 5 GB spellen gaan halen bij een dame (dus alles ziet er zeer net uit, super mario land zou wel eens zo uit de winkel kunnen komen) van 2ehands: 25&#8364;. Enkel boekje van Kirby ontbreekt, maar die had ik hier nog heel toevallig liggen :woohoo:
IMG_0144.JPG

edit: het vijfde spel is tetris...niets speciaal dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan