Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
Volgende SNES spellen CIB:

Striker (ik dacht dat slechter dan super soccer niet kon, maar jawel hoor)
Super Mario World 2
Dragonball Z: la legende saien

Het is echt een schande dat die Dragonball Z spellen french exclusives waren, want het zijn echt vooruitstrevende, goeie games.

ironhorn

Legacy Member
BiZi zei:
Ik had mij voorgenomen om niet met MOC (mint on card) action figures te beginnen, MAAR, toen ik dit dealtje zag... kon ik het niet laten. Moss Man is mijn absolute favo uit de MOTU collectie!

België trekt echt op niets om dergelijke zaken te verkopen... maarja, mes snijdt aan twee kanten! only 29 €!

meteen opendoen om zijn geur op te snuiven natuurlijk :) :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Eerste Portugese release ontvangen voor de Master System. Rotte cover, geen manual en dus teveel betaald voor wat het is :(
Wel nog Toy Story voor MD CIB erbij voor 1 Euro extra en die is wel in goede staat.

Ik sta er altijd van versteld dat zo'n franchises uitgekomen zijn op Mega Drive. Zijn die films dan al zo oud?

junglist_clint

Legacy Member
vandaag weer een nintendo 64 console aangekregen. Ik had de box nog nooit gezien in mijn leven en vond hem ook niet op internet, dus volgens mij wel een zeldzame box. Zal morgen een foto posten, ben benieuwd als jullie hem kennen.

@pj: Toy story is van 1995 ;)

Den_Hidde

Legacy Member
toy story was van 1995 ofzo, dus zou dat misschien wel kunnen eh, zeker in portugal waar ze de megadrive misschien wa langer hebben gerekt ?

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
Verzamel je ook de varianten? Ik zie dat deze de UK variant is, maar is de poster dan het extra foldertje dat er zogezegd bij komt bij de limited edition of ontbreekt dat bij jou?

Verzamel momenteel (nog) niet echt varianten, maar streef naar zo volledig mogelijk, zoals bv comix zone met cd, sword of vermilion met guide en heel wat games (70-80%) hebben een poster en reg card
Het enige verschil tussen de Duitse en Engelse variant is de cover (vlaggetje rechtsboven en taal tekst achterkant). Bij beide kan je dezelfde talen kiezen.
Het extra foldertje zit in de handleiding met spelers van alle ploegen, de besten aller tijden, vorige wk's...en de poster was om van groepsfase tot finale in te vullen.

junglist_clint

Legacy Member
Dit is de N64 die ik gisteren heb aangekregen. Iemand hem al gezien?

003-6-black-box.jpg

Dennoman

Legacy Member
Prolly één of andere shop exclusive. Wel heel mooie staat, maar zou niet hopen op een absurd hoge waarde.

junglist_clint

Legacy Member
ik hoop ook niet op hoge waardes :). Ik moet gewoon al de verschillende sets hebben. Kwam deze tegen op marktplaats, nog nooit gezien dus vond het wel bizar.

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Eerste Portugese release ontvangen voor de Master System. Rotte cover, geen manual en dus teveel betaald voor wat het is :(
Wel nog Toy Story voor MD CIB erbij voor 1 Euro extra en die is wel in goede staat.

Ik sta er altijd van versteld dat zo'n franchises uitgekomen zijn op Mega Drive. Zijn die films dan al zo oud?

Toy Story is van 1995, Toy Story 2 van 1999 en dan zit er een gat van 11 jaar met Toy Story 3. Vandaar dat je wellicht dacht dat deze recenter waren. Zelf wist ik niet eens dat er een Toy Story 2 was, tot ze dus Toy Story 3 aankondigden enkele jaren geleden.

Dus tja, je wordt oud (Tram 2) of in mijn geval ben ik het al (Tram 3) :doh:

Den_Hidde

Legacy Member
Net aangekomen:
Solomon's key 2 (nes)
Toch een redelijke klepper, die ik nu van het lijsje kan schrappen :)

KillingRaptor

Legacy Member
Nog eens een rommelmarkt gedaan vandaag, hij was toch maar 5 minuten fietsen van m'n deur. Heb nog meer retro gevonden dan op al die grote rommelmarkten. :p
Ook eindelijk nog eens games gevonden van voor het PlayStation tijdperk op een rommelmarkt!

2mfgimf.jpg


Deep Water (PS2): €6
Desert Demolition starring Road Runner & Wile E. Coyote (Mega Drive): €1
Rastan (Master System): €2,50
Rampage (Master System): €2,50
Super Mario Land (Game Boy): €5

evo alexan

Legacy Member
JUDGE DREDD vs Death gekocht voor de xbox en Luigi's Mansion voor Gamecube die wou ik toch al een tijdje hebben! 3 euro voor death en 9 euro voor Luigi's Mansion op ebay.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan