Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
Bwa Reken zo'n €20 - €25 voor de console en dan €5-10 per spelletje. Behalven dan die crappy sportgames :)

Persoonlijk had ik dit pakket niet gekocht gewoon omdat ik helemaal niets ben met die sportgames.
En omdat er ook geen RGB kabel of 2de controller bijzit!

Hier even een paar goedkope titels zodat je aan de slag kunt met je SNES.

Starwing
F-Zero
Pilotwings
Killer Instinct
Cybernator
Plok

Niet meer dan €5 per genoemd spel betalen.

http://www.ign.com/top/snes-games

http://www.racketboy.com/retro/cheapest-super-nintendo-snes-games
Prijzen kloppen natuurlijk niet altijd en sommige zijn NTSC only release.

Oh en als je een N64 of Gamecube hebt gebruik dan die RGB voor betere beeldkwaliteit ;)

Nirron

Legacy Member
Die polystyreen kan je makkelijk zelf fixen als er niet een te groot stuk van weg is.

Proim

Legacy Member
Claudio VO zei:
goh , persoonlijk vindt ik het pakket wa prijzig uitvallen .

Nirron zei:
Bwa Reken zo'n €20 - €25 voor de console en dan €5-10 per spelletje. Behalven dan die crappy sportgames :)

Persoonlijk had ik dit pakket niet gekocht gewoon omdat ik helemaal niets ben met die sportgames.
En omdat er ook geen RGB kabel of 2de controller bijzit!

Hier even een paar goedkope titels zodat je aan de slag kunt met je SNES.

Starwing
F-Zero
Pilotwings
Killer Instinct
Cybernator
Plok

Niet meer dan €5 per genoemd spel betalen.

Top 100 Super Nintendo (SNES) Video Games - IGN

http://www.racketboy.com/retro/cheapest-super-nintendo-snes-games
Prijzen kloppen natuurlijk niet altijd en sommige zijn NTSC only release.

Oh en als je een N64 of Gamecube hebt gebruik dan die RGB voor betere beeldkwaliteit ;)

Private Joker zei:
Dat pakketje is wel z'n prijs waard hoor... DKC is al 10 Euro en Mario ook. 25 Euro voor de SNES et voila, prijs terug betaald.


OT: Dit gisteren gewonnen:

http://www.benl.ebay.be/itm/200686323837?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Muy raro :)

Beetje beschadigd, maar voor die prijs kan ik niet sukkelen.
Ja een deel van de games hoef ik eigenlijk niet per se maar die Super Gameboy die er bij zit vind ik wel de prijs waard dan eigenlijk.

Nirron

Legacy Member
Bwa Super Gameboy heb je al aan zo'n 2 a 5 euro :) maar wel redelijk pakketje om met te beginnen.

Ringo

Legacy Member
@proim: als lot is het een faire prijs.

console Super Nintendo PAL => 20 (geen 2de controller is best jammer)
Super Gameboy + Motocross Maniacs => 4
Donkey Kong Country => 10
Fever Pitch Soccer => 0
Fifa 96 => 0
Mortal Kombat => 5
NBA LIVE 95 => 0
Prehistorik Man => 0
Spirou => 0
SuperMario Allstars + Super Mario World => 10

Maar dus zeker geen koopje. Was alles boxed met handleiding geweest dan had je een megedeal gedaan.

Proim

Legacy Member
Private Joker zei:
Dat was een failed projectje waar veel te veel tijd in zou kruipen. Maar om op je vraag te antwoorden, jawel hoor. Daar staan geen prijzen in over jouw pakket buiten de unboxed SNES... ?
80-100 Euro (Super Set: Console + Super Gameboy + Super Mario All stars)?

Private Joker

Legacy Member
Hmm, dat is een variant van de SNES console in originele doos met daarin een Super Gameboy en Super Mario all stars...

full15393227.jpg

Proim

Legacy Member
Ah ok op die manier, ik dacht gewoon dat het om een benaming ging :)
Nu goed, ik ben er tevreden mee.

Ingis

Legacy Member
een hele hoop kid robots gekocht van streetfighter. Bijna de volledige set :p Beetje prijzig maar kvind ze super :)

sluysen

Legacy Member
ze hadden eigenlijk wel de onderkant van de snes zo donkergrijs mogen maken zoals op die foto van die super set, looks good

mazonemayu

Legacy Member
eindelijk dan toch de groene godzilla vmu nieuw in de verpakking gevonden, en voor maar 12 eurotjes ;)

Elfish

Legacy Member
Is Road Rash 64 in goede staat incl. doosje en handleiding €25 waard (ebay) ?
Ik zoek deze game al lang.

Private Joker

Legacy Member
Voor Mega Drive (allen compleet en in zeer goede staat):

Street Racer
Mortal Kombat (met 4 player cards)
Micro Machines 2 Turbo Tournament
Double Hits (Micro Machines / Psycho Pinball)

Voor Master System (was cheap):

James Pond 2 - Codename Robocod (Kixx versie boxed)

3HlxU.jpg

junglist_clint

Legacy Member
TeKnO zei:
Is Road Rash 64 in goede staat incl. doosje en handleiding €25 waard (ebay) ?
Ik zoek deze game al lang.

waard is veel gezegd... je komt hem gewoon amper tegen. als het voor te spelen is zou ik een cart only kopen. anders wachten tot er een veiling online komt maar die kan ook al gauw oplopen en meestal shipping vanuit de uk.

BiZi

Legacy Member
Niet retro, maar wel waarschijnlijk mijn GOTY, Dark Souls LE (X360).
Beenhard, onvergefelijk, maar o zo vet! Mensen die eens willen afzien, this is it :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan