Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mazonemayu

Legacy Member
Moonwalker is idd zeker geen slechte game, maar de arcade versie is toch nog stukken beter vind ik

Yuri

Legacy Member
Ik hoopte dat die op game gear ook uitgekomen was, maar blijkbaar dus niet. Bestaan wel namaakcarts ervan met de master system versie erop, maar ja ik ga voor originele, dusja...

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag eindelijk mijn mystery game kunnen gaan ophalen in het postkantoor :D
*tromgeroffel*

DSC02350_2.jpg


Power Strike II voor SMS compleet en in uitstekende staat. Was één van de duurdere games op m'n SMS wanted list. Heeft me +- €93 gekost incl. verzending maar 'k vind hem elke euro dubbel en dik waard :)

TOMMYGUN

Legacy Member
93 euro is wel wat prijzig voor 1 spel, maar ieders zijn ding zeker.
Daarstraks nog de kringwinkel binnen geweest en daar heb ik half-life en carmageddon 3 TDR 2000 gekocht voor 1 euro.

Private Joker

Legacy Member
:applause:

Toppertje kunnen schrappen van de lijst! Heb die ook al binnen, maar onlangs gezien op een Spaanse site in een pakket met Ultimate Soccer en nog een 10-tal andere spellen voor 50 Euro. Verkoper gecontacteerd maar ik hoor er precies niets van...

En over de prijs valt zeker niet te klagen. Eens kijken hoe ver de volgende veiling het zal trekken. Ik ben ervan overtuigd dat het die prijs gaat overschrijden zonder verzendingskosten mee te rekenen.
De vorige veiling ging over een combinatie van een Ozisoft cart met Europese cover en manual. Die ging tot 70 Euro (reserve prijs niet gehaald)...

souldoubt

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag eindelijk mijn mystery game kunnen gaan ophalen in het postkantoor :D
*tromgeroffel*

DSC02350_2.jpg


Power Strike II voor SMS compleet en in uitstekende staat. Was één van de duurdere games op m'n SMS wanted list. Heeft me +- €93 gekost incl. verzending maar 'k vind hem elke euro dubbel en dik waard :)

:eek: Die heb ik ook (zonder manual wel), ik wist alleen niet dat die iets waard was. :D
Nu begin ik mij wel af te vragen waar ik die gehaald heb, want dat kan ik me écht niet herinneren...

Den_Hidde

Legacy Member
Ducktales op de nes compleet in doos voor 5 € :) me happy
+ Tales op symphonia ook gekocht voor 15€

sike2

Legacy Member
@red Bulleke shmups forever hé :) heb ook een aantal nieuwe shmups zal eens een pic moeten posten :p

Nirron

Legacy Member
NES console met 2 controllers en zapper met 3 games erbij.

- Darkwing Duck (jammer genoeg cart only)
- The Little Mermaid (CIB)
- Toki (CIB)

€25 betaalt.

junglist_clint

Legacy Member
congratzz red bulleke! Prijzig maar dat is altijd op einde van de collectie heb :). Heb nog buggy run liggen ;);)

Nirron

Legacy Member
Ah.. mijn pick-up van gisteren vergeten posten.

SNES (NTSC)

- Arcana (boxed - zonder handleiding)
- Fire Power 2000 (boxed - met handleiding)
- Harley's Humongous Adventure (boxed - met handleiding)
- Lemmings (boxed - met handleiding)
- Super Double Dragon (los)
- Out of this world (los)
- Sonic Blast Man (los)

Wel jammer dat meeste doosjes een irritante sticker vooraan hebben.
Verwijderen is bijna onmogelijk zonder kleine schade aan het doosje te doen.

Ook nog 1 PAL game erbij. Had de doos hier thuis al maar spel + handleiding miste die ik nu dus terug heb.

- Revolution X

red Bulleke

Legacy Member
Hehe, merci voor de leuke feedback guys!

@Junglist: ik ga u sebietekes nekeer pm'en over diene Buggy Run.

KillingRaptor

Legacy Member
Wist niet eens dat die Revolution X op de SNES was verschenen. Is het met D-Pad besturing of lightgun?

space79

Legacy Member
5 Mega Drive spellen vandaag gekregen:
Bloodshot
KGrHqYOKjoE6VEbSsbFBOwDrRLSg60_12.jpg
NBA Hangtime
KGrHqUOKj0E6W3guliBOwEErREg60_12.jpg
Krusty's Super Fun House
KGrHqMOKjkE6ZO-09KdBOwERtBFpg60_12.jpg
International Superstar Soccer
KGrHqIOKnUE64NWMUEBOwD2QnJM60_12.jpg
en Worldcup USA 94. Deze had ik al maar zonder de poster :love:
KGrHqQOKi4E6fG-jd2BOwDluf9lg60_12.jpg

BiZi

Legacy Member
Ik had mij voorgenomen om niet met MOC (mint on card) action figures te beginnen, MAAR, toen ik dit dealtje zag... kon ik het niet laten. Moss Man is mijn absolute favo uit de MOTU collectie!

België trekt echt op niets om dergelijke zaken te verkopen... maarja, mes snijdt aan twee kanten! only 29 €!

Private Joker

Legacy Member
space79 zei:
en Worldcup USA 94. Deze had ik al maar zonder de poster :love:
KGrHqQOKi4E6fG-jd2BOwDluf9lg60_12.jpg

Verzamel je ook de varianten? Ik zie dat deze de UK variant is, maar is de poster dan het extra foldertje dat er zogezegd bij komt bij de limited edition of ontbreekt dat bij jou?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan