red Bulleke
Legacy Member
Den_Hidde zei:Als ge is zin hebt in een matchke blades of steeldan ben ik u kandidaat (ik verlies altijd tegen de nes
)
Geweldig idee
Heb er wel nog geen seconde op gespeeld dus 'k ga wel eerst ff aan mijn skills moeten werken vrees ik 
dan ben ik u kandidaat (ik verlies altijd tegen de nes
)
velly nice
Tot dan alles in dozen 
