Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Als ge is zin hebt in een matchke blades of steel :cool: dan ben ik u kandidaat (ik verlies altijd tegen de nes:crazy:)

Geweldig idee :D Heb er wel nog geen seconde op gespeeld dus 'k ga wel eerst ff aan mijn skills moeten werken vrees ik :)

Den_Hidde

Legacy Member
button bashing, no skills voor van doen ... enkel een turbo controller :D

KillingRaptor

Legacy Member
Laatste pakje is aangekomen. Heeft wel twee weken geduurd eer het op de post is gedaan magoed, het is toch aangekomen... Nu zullen de game aankopen een periode op een laag pitje staan, heb nog genoeg liggen om te spelen.

n6vyo3.jpg

Ingis

Legacy Member
Niet echt retro maar toch stiekem een beetje

1320752013.jpg


- Zelda collectors Editie van 3DS + occerina of time
- new mario bros 3D

isshie nice :pvelly nice

BiZi

Legacy Member
Nice Ingis!

Hier niets te maken met games of wat dan ook... maar bought a new house and sold the apartment! Effectieve verhuis zal pas voor feb/maart zijn, dus heb nog wat tijd om te denken over hoe ik de nieuwe gameroom ga inrichten. It will be epic!!!!

(ps: mensen die een knappe, goedwerkende MAME cabin verkopen, let me know!)

Ingis

Legacy Member
Congratz Bizi :)
Aparte kamer voorzien ? :p Kan niet wachten tot ik in mijn definitief kot ga zitten, maar is nog een paar jaar :( Tot dan alles in dozen :cry:

BiZi

Legacy Member
Thanks! Yes, de collectie krijgt een schoon kamerke. Voormalig kantoor van nen boekhouder, dus rechte muren en bijna geen zonlicht... collector's dream :)

Inpakken van mijn collectie wordt wel een HEL. Maarja, zorgen voor later!

KillingRaptor

Legacy Member
Gefeliciteerd met je aankoop alvast! Ben benieuwd hoe het eruit zal gaan zien. :)

Private Joker

Legacy Member
- SMS II (met MD adapter en RGB kabel :p )
- 18 games waarvan slechts 8 met handleiding (maar wel de juiste)
waaronder drie CLASSICs compleet, Double Dragon rerelease (blauwe cart) compleet.

Nirron

Legacy Member
Paar NTSC SNES titels erbij :) Los tenzij anders vermeld!

Desert Strike (boxed + manual)
Operation Logic Bomb
Tuff e Nuff
The Combatribes
Raiden Trad
The Lost Vikings
Final Fight 2

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
- SMS II (met MD adapter en RGB kabel :p )
- 18 games waarvan slechts 8 met handleiding (maar wel de juiste)
waaronder drie CLASSICs compleet, Double Dragon rerelease (blauwe cart) compleet.

Tiens, zijn blauwe stickers pal rereleases? Ik dacht dat dit US carts waren. Ik heb zo'n California Games met blauwe sticker als ik me niet vergis en ik meen dat daar een manual in portrait in zit ipv landscape, vandaar het idee dat het een US release was

Private Joker

Legacy Member
red Bulleke zei:
Tiens, zijn blauwe stickers pal rereleases? Ik dacht dat dit US carts waren. Ik heb zo'n California Games met blauwe sticker als ik me niet vergis en ik meen dat daar een manual in portrait in zit ipv landscape, vandaar het idee dat het een US release was

Geïmporteerde US rereleases hier verkocht. Ben al een paar keer een Double Dragon tegen gekomen en ook één keer een California Games. Die (twee) DD die ik nu heb zijn beide ook met portrait manuals.

Dustar

Legacy Member
In een Kringloop gevonden:

6420789431_28930c7898.jpg


Aangezien de vriendelijke mevrouw aan de kassa 'm vergeten is te tellen kost ie me dus zero euro. En anders was het ook maar 1,25 hoor ;-) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan