Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TOMMYGUN

Legacy Member
Hehe, ik ga ook wel eens naar een kringloop winkel om daar de games te checken.

Nirron

Legacy Member
Hartelijk bedankt voor het bestellen van een product (Game & Watch Collection) uit de sterrencatalogus van Club Nintendo.

Laatste "retro" aankoop. Wou wel verder sparen tot de Game & Watch, maar pak punten vervallen morgen :(

mazonemayu

Legacy Member
bon, deze week nog ns goed in mn zak geschoten (dank u eindejaarspremie :p)

-godzilla vmu met groen ghiddrah (v2) standbeeldje (bij deze is mn godzilla vmu collectie compleet)

vervolgens:

-ESPN NBA 2 Night
-Industrial Spy: Operation Espionage
-King Of Fighters: Dream Match 99
-Mat Hoffman Pro Bmx
-Maximum Pool
-Reel Fishing Wild
-Sega Bass Fishing 2

joepie, nog 4 spellekes te gaan en mn US dreamcast games zijn compleet (enfin, dat zijn dan diegenen die geen PAL release hebben gehad, k ga nu geen hele collectie dubbel kopen LOL). dan kan k me eindelijk volledig toeleggen op de japanse shit die k nog mis

BiZi

Legacy Member
Zeer laattijdig verjaardascadeauke van mijn vrouw! (maar was men eigen schuld, want had eerst iets anders besteld)

Superman Hot Toys - Sideshow Exclusive!

Ben eigenlijk totaal geen superman die hard fan, maar toen ik de prototype in Hong Kong zag, was ik volledig verkocht. Handsdown, beste box art van Hot Toys tot nu toe. Great for display!

Hot-Toys-Superman-backstage.jpg

mazonemayu

Legacy Member
amai, das heel gedetailleerd, ge ziet daar écht Chris Reeves in

LarskeIII

Legacy Member
men laatste was super mario rpg
en alsook donkey kong country 3 perfecte staat boxed book en reclame zooi :-)

Private Joker

Legacy Member
Competition Pro controller NIB voor de Master System.
Twee turbo knoppen en een betere D-Pad (niet echt moeilijk)...

Nirron

Legacy Member
- Starwing (Competition) - SNES
- Metroid Zero Mission - GBA
- Wendy Every Witch Way - GBC
- Samurai Shodown - PS2

Kon ook nog Rock N Roll Racing (CIB - PAL) kopen voor €6, maar niet gekocht want verkoopster heeft mij kwaad gemaakt :P

Claudio VO

Legacy Member
raar dat er toch nog véél van die competition carts van starwing te vinden zijn.
wat is de oplage ? en wie kreeg die ?

Nirron

Legacy Member
Ik dacht iets van een 2000-3000, maar kan ook meer zijn. Er zijn ook 2 verschillende versies eentje in het Engels en eentje in het Duits.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag gekocht op de beurs in Duffel:
- Castlevania: MD
- Aero the Acro-Bat: MD
- Captain America and the Avengers: MD
- Ghost House (card): MS
- My hero (card): MS

JimmyPatterson

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag gekocht op de beurs in Duffel:
- Castlevania: MD
- Aero the Acro-Bat: MD
- Captain America and the Avengers: MD
- Ghost House (card): MS
- My hero (card): MS


Zeer mooie aankopen!
Beetje de moeite daar?

red Bulleke

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Zeer mooie aankopen!
Beetje de moeite daar?

Was wel onder de indruk over het aanbod ja. Als er zelfs Neo Geo AES, PC engine, Jaguar & 3DO games liggen, dan wil dat wel al wat zeggen.
Net voor mijn neus iemand een snes-demopod zien wegkapen voor €200 trouwens :)

Nirron

Legacy Member
red Bulleke zei:
Net voor mijn neus iemand een snes-demopod zien wegkapen voor €200 trouwens :)

En hoe was de staat van die kiosk? Voor die prijs had ik het waarschijnlijk ook wel gekocht! :)
Welke kiosk was het trouwens want er bestaan verschillende versies.

red Bulleke

Legacy Member
Staat was ok, graphics waren hier en daar licht beschadigd maar viel best wel mee hoor. Was een halve pod, tafelmodel dus, met zo'n ronde plexi boven de tv.

Nirron

Legacy Member
Ah oké ik zou liever deze hebben

7ED55BDF-B937-CBFC-33E712B18BC59810.jpg


Niet dat ik kieskeurig zou zijn voor eender welke :p

TOMMYGUN

Legacy Member
Een lot sega-megadrive games waaronder:

Micheal Jacksons Moonwalker
Paper Boy
Golden Axe 2
Power Drive
Hard Drivin
Double Dragon 3
Sonic
Last Battle
Alex Kid in the enchanted castle

MJs Moonwalker is echt goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan